Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@14:52:04 GMT

وزیر فرهنگ و ارشاد با خوانندگان پاپ دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۴۵۵

وزیر فرهنگ و ارشاد با خوانندگان پاپ دیدار کرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نخستین بار بدون واسطه با برخی از خوانندگان و تهیه کنندگان موسیقی پاپ دیدار کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، امروز دوشنبه 20 دی 1400 محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با جمعی از خوانندگان و تهیه کنندگان موسیقی کشورمان دیدار کرد.

این برای نخستین بار است که اهالی موسیقی، مستقیم و بی واسطه با وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی، جلسه‌ای برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز از اینکه در این جلسه چه مباحثی مطرح شده خبری نیست. سایت وزارت ارشاد هم در این باره هیچ مطلبی منتشر نکرده است.

سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خوانندگان حاضر در این جلسه بودند.

محمد حسین توتونچیان، محمد حاتم پور، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند هم تهیه کنندگان حاضر در این جلسه بودند.

پهلوان: به جای "موسیقی مذهبی" بگوییم "موسیقی عبادی"/ موسیقی عرفانی نداریمبازگشت علیرضا طلیسچی به صحنه کنسرت با چاشنی شیرینی تولد "مادر"کنسرت رضا صادقی در تالار وزارت کشور / یادی از مهرداد میناوند و علی انصاریان+عکس

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالار عقیلی وزارت ارشاد سالار عقیلی وزارت ارشاد وزیر فرهنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مسجد مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی و پایگاه همه مردم است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: نهضت امام راحل وارد شصت و دومین سال حیات خود شد، این نهضت با مسجد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است؛ انقلاب اسلامی فاطمی حدوث است و در طول همه سال‌های بعد با نام حضرت اباعبدالله (ع) مانا شده است و حسینی بقاست و این حرکت در مساجد و حوزه‌های علمیه تفسیر عملی می‌شود.

اسماعیلی گفت: در دولت مردمی این حرکت به نام نهضت بازگشت به مساجد نام گذاری شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه زیرساخت‌های فرهنگی در برخی مناطق کم برخوردار محدود است، این موضوعات به طور جدی پیگیری می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: برای آموزش هنر آمادگی داریم در مساجد اقداماتی را انجام دهیم. در مناطق محروم کشور نیز در دو سال اخیر بیش از صد هزار نفر را تحت تعلیم آموزش هنری قرار دادیم و آنها را توانمند کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • سفر مدیرکل دفتر موسیقی برای تعیین تکلیف کنسرت‌های موسیقی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • وزیر ارشاد: اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم