Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@07:02:17 GMT

مهدی رحمتی شهر خودرو را نقره‌داغ کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۵۲۸

مهدی رحمتی شهر خودرو را نقره‌داغ کرد

کمیته تعیین‌وضعیت باشگاه شهر خودرو را به پرداخت مطالبات مهدی رحمتی محکوم کرد.

به گزارش "ورزش سه" یکی از کشمکش‌های جنجالی پیش از شروع لیگ بیست و یکم، موضوع اخراج مهدی رحمتی از شهر خودرو بود؛ جایی که مدیران باشگاه مشهدی تصمیم به قطع همکاری یک طرفه با رحمتی گرفته و محمدرضا مهاجری را به عنوان جانشین او برگزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند که در ادامه مهاجری هم جای خود را به میثاقیان داد و سپس سیدعباسی جانشین میثاقیان شد.

 

دعوای شکل گرفته میان رحمتی و شهر خودرو باعث شد تا این سرمربی جوان که اولین تجربه هدایتش را در تیم مشهدی به دست آورد، صحبت‌های تندی را بارها علیه مدیران باشگاه مطرح کند و حتی این‌چنین گفته بود که علاقه ندارد نام تیم شهر خودرو بعد از اسم او به واسطه اتفاقاتی که رخ داد به میان بیاید.

 

حالا امروز و بعد از شکایت انجام شده از سوی رحمتی، کمیته تعیین وضعیت نسبت به این شکایت رسیدگی کرده و با کسر حدود 300 میلیون تومان از آن‌چه مهدی رحمتی از باشگاه شهر خودرو مطالبه کرده بود، شهر خودرو به پرداخت بیست و چهار میلیارد و بیست و پنج میلیون ریال و همچنین هزینه دادرسی محکوم شده است.

 

از دیگر احکام صادره امروز کمیته تعیین وضعیت، می‌توان به موضوع مدافع آلومینیوم اشاره کرد؛ باتوجه به شکایت باشگاه تراکتور از باشگاه آلومینیوم اراک و امیرمحمد هوشمند جهت مطالبه نود و هشت میلیارد ریالی به صورت تضامنی ناشی از فسخ غیرموجه قرارداد، کمیته وضعیت بازیکنان به دلیل عدم رفع نقص و عدم حضور در جلسات از سوی شاکی قرار رد دعوی صادر کرد.

 

ضمن آن‌که پیرو شکایت محمد خلیل زمیدانی از باشگاه خوشه طلایی ثنا بابت مطالبه وجه هشتصد و سی و پنج میلیون ریالی، باشگاه به پرداخت هشتصد و هشت میلیون و چهارصد و نود و دو هزار ریال و هزینه دادرسی محکوم شد.

پدیده مشهد سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد سید مهدی رحمتی مهدی رحمتی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این نهاد در راستای توانمند سازی خانوارهای مددجویی، نگاه ویژه ای به تأمین آسایش، شرایط آتی و نیز پایداری درآمد آنها دارد، اظهار داشت: در این راستا با پرداخت حق بیمه مددجویان واجد شرایط به سازمان تأمین اجتماعی، بیمه شدگان می‌توانند از تمامی مزایای بیمه‌های اجتماعی نظیر بازنشستگی، فوت و یا از کار افتادگی بهره مند شوند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه بازنشستگی جهت دو گروه از مددجویان شامل گروه زنان سرپرست خانوار شهری بین ۴۵ تا ۵۰ سال و مجریان طرح‌های اشتغال فعال که سرپرست خانواده و مستمری بگیر این نهاد باشند صورت می‌پذیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: پرداخت حق بیمه از ناحیه کمیته امداد به سازمان تأمین اجتماعی تا زمان مددجو بودن و نیز فرارسیدن سن بازنشستگی فرد مشمول (زنان ۵۵ سال و مردان ۶۰ سال) به مدت حداکثر ۱۰ سال ادامه می‌یابد و پس از آن از تحت پوشش خارج می‌شوند چرا که دیگر خودشان حقوق بگیر تأمین اجتماعی هستند.

روشن بیان داشت: بر همین اساس در سال ۱۴۰۲ تعداد ۵۲۲ نفر پس از ۱۰ سال سابقه بیمه با رعایت شرایط سنی، بازنشسته و از مستمری بازنشستگی بهره‌مند شدند.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: بابت حق بیمه‌های اجتماعی مددجویان در سال ۱۴۰۲ مبلغی بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اختصاص و به شعب تابعه سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شده است.

کد خبر 6093084

دیگر خبرها

  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • ابهام در اعزام تیم ملی گلبال مردان به پارالمپیک
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد