Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام تارم از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در این شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الأسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در گفتگو با "راه آرمان" ؛ به بیان مقام و جایگاه والای شهداء پرداخت و گفت: راه شهیدان انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در حقیقت راه شهدای والامقام کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه جیرفت از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در هفته جاری در شهرستان جیرفت خبر داد و افزود: پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام پنج‌شنبه هفته جاری وارد شهرستان جیرفت خواهد شد و مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرستان افتخار میزبانی این شهیدان والامقام را دارند.
 
 حجت الأسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: شهیدان برای دفاع از اسلام عزیز و پاسداری از خاک پاک میهن در مواجهه با دشمن، از یکدیگر سبقت می‌گرفتند و حماسه‌ای را در جهان خلق کردند که در باورها نمی‌گنجد.
 
وی تصریح کرد: شهیدان جوانان مؤمن و فداکاری هستند که برای دفاع از کشور و ملّت در برابر دشمن جان خود را در کف دست گرفتند.
 
امام جمعه جیرفت گفت: ملّت ما و به ویژه جوانان امروز مدیون شهیدان هستند چرا که از خودگذشتگی آنان اسلام و استقلال و آزادی را به ملّت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد و نامشان نشانه فداکاری به ارزش‌های والا  می‌باشد.
 
 حجت الأسلام والمسلمین تارم اذعان کرد: یافتن پیکرهاى مطهر شهداى مفقودالأثر و شهدای گمنام نیز خدمتی بزرگ به روحیه ملّى و عموم مردم است و کسانى که این کار مهم و سخت را دنبال می‌کنند در واقع با خارج کردن پیکرهاى مطهر شهداء از غربت، به اضطراب و دلهره خانواده‏‌هاى معظّم آنان پایان می‌دهند.
 
وی افزود: ایستادگی در مقابل دشمنان کار بسیار بزرگ و با عظمتی است و عظمت ملّت ما به خاطر شهداء و شجاعت رزمندگان اسلام است.
 
امام جمعه جیرفت اظهار کرد: تکریم شهیدان در حقیقت تکریم ایثار و اخلاص و تمام ارزش‌های ناب و انسان‌ساز اسلامی است که دل‌ها را نورانی می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه جیرفت شهرستان جیرفت دو شهید گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، پیکر پاک حاجیه خانم روبخیر برزیده، مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس بر دستان مردم قدرشناس اندیمشک تشییع و در جوار فرزندانش در قطعه قدیم بهشت زهرای این شهرستان به خاک سپرده شد.

در این مراسم فرماندار اندیمشک، امام جمعه، مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرائی، اصناف و بازاریان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر شهرستان حضور داشتند.

شهید عبدالرحیم دزفولی متولد ۱۳۴۳، سال ۱۳۵۹ در کوت شیخ خرمشهر و شهید عبدالکریم دزفولی متولد ۱۳۴۵، سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر - یزد
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور تشییع شدند+ عکس و فیلم
  • تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید گمنام در اشکذر
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم