Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@20:37:40 GMT

دکتر حقیقت: MRI آل‌کثیر باید تکرار شود

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۷۷۱

دکتر حقیقت: MRI آل‌کثیر باید تکرار شود

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تصویربرداری از پای مصدوم مهاجم تیم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش برنا؛ دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره تصویربرداری از پای عیسی آل‌کثیر اظهار کرد: آل‌کثیر در نیمه دوم دیدار مقابل پدیده از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد و از زمین بازی خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انجام اقدامات اولیه قرار شد او در بازگشت به تهران از پای خود MRI بگیرد.

او ادامه داد: پس از انجام این آزمایش، مشخص شد که به دلیل التهاب موجود در زانوی آل‌کثیر، اتفاق رخ داده قابل تشخیص نبوده و MRI باید تکرار شود.

دکتر حقیقت گفت: بعد از آزمایش مجدد روی پای این بازیکن نتیجه را به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم.

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه بازی پرسپوليس علیرضا حقیقت دکتر علیرضا حقیقت آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با تکرار موضع پیشین روسیه درباره مذاکرات برای حل دیپلماتیک جنگ اوکراین، گفت که هرگونه مذاکره بدون حضور و مشارکت روسیه منتج به نتیجه نخواهد شد.

پسکوف در پاسخ به پرسشی درباره کنفرانس صلح اوکراین که قرار است در سوئیس برگزار شود، گفت: درک نمی‌کنیم که این کنفرانس صلح چه نقطه عطفی است! از چنین کنفرانسی چه انتظاراتی باید داشت؟ بدون حضور و مشارکت روسیه، چطور می‌توان درباره نتیجه کنفرانس صحبت کرد؟ چنین اتفاقی مطلقاً امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: این (کنفرانس) ابتکاری است که برای رسیدن نتیجه طراحی نشده است! موضع روسیه درباره مذاکرات صلح مشخص و مشهور است. موضع ما منسجم، کاملاً شفاف و رییس جمهور بارها آن را تکرار و تایید کرده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به همراه الکساندر لوکاشنکو، همتای بلاروسی وی، ۱۱ آوریل در کرملین رایزنی کرده و بعد از آن، پوتین تاکید کرد که مسکو هرگز حل و فصل صلح‌آمیز مناقشات را رد نکرده و همواره نسبت به این راه‌حل متمایل بوده است.

کد خبر 6095202

دیگر خبرها

  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • تکرار داستان جشن قهرمانی تراکتور در لیگ هلند + فیلم
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • جو وحشتناک پرسپولیسی‌ها در این ماه تکرار نمی‌شود
  • تمرین پسر هادی چوپان توسط پدر برای تکرار افتخار
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم