Web Analytics Made Easy - Statcounter

با قوت گرفتن مجدد کنار گذارده شدن بنیامین نتانیاهو از رهبری لیکود، یک رسانه صهیونیست اقدام به نظر سنجی در رابطه با شخصیت جانشین وی کرد.

به گزارش مشرق، تارنمای عبری زبان سیروجیم گزارشی از نتایج یک نظر سنجی در رابطه با آینده رهبری در لیکود منتشر کرد که در آن تاکید دارد چهره جانشینی در رهبری لیکود را مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این گزارش آمده است از زمان روی کار آمدن دولت بنت ـ لاپید صحنه سیاسی اسرائیل با مسئله جانشینی در ریاست لیکود دست و پنجه نرم می‌کند تا مشخص شود چه کسی جانشین بنیامین نتانیاهو خواهد شد و نتانیاهو را راهی بازنشستگی کند.

در این نظر سنجی که توسط یک مرکز تحقیقاتی به ریاست پرفسور یتسحاق کاتس انجام گرفته رای دهندگان طرفدار لیکود نیر برکات را برای رهبری حزب نسبت به گلعاد آردان ترجیح می‌دهند.

براساس این نظر سنجی نیر برکات با فاصله قابل توجهی و کسب ۳۹ درصد از آرای این نظر سنجی که در میان اعضای حزب لیکود انجام گرفته به عنوان اولین گزینه برای رهبری حزب معرفی شده است، بعد از او هم گلعاد اردان سفیر سابق اسرائیل در سازمان ملل متحد با ۱۶ درصد در رده دوم قرار گرفته و میری رایگیف وزیر سابق کابینه نتانیاهو هم ۱۲ درصد از محبوبیت را به خود اختصاص داده است.

یولی ادلشتاین رئیس کنست با تنها ۵ درصد محبوبیت و اسرائیل کاتس هم تنها ۲ درصد از محبوبیت را در میان رای دهندگان عضو لیکود به خود اختصاص داده اند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت حزب لیکود کابینه نتانیاهو اسرائیل سازمان ملل متحد نتانیاهو خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت نظر سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم

مئیر جاودانفر، کارشناس اسرائیلی در یک مصاحبه تلویزیونی معتقداست که مقاومت بیش از دویست روزه حماس دو راهی سختی را برای نتانیاهو به وجود آورده است و او را در سراشیبی سقوط قرار داده است.

پذیرش آتش‌بس و اعتراف به شکست یا حمله به رفح و گسست درونی اسرائیل از جمله راه‌های پیش‌روی اسرائیل و نتانیاهو است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعتراف یک تحلیلگر صهیونیستی به متلاشی شدن حکومت اسرائیل! + فیلم
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • وکیل توماج صالحی: موکلم از فسادفی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • وکیل توماج صالحی : موکلم از فساد فی الارض تبرئه شده و شامل عفو رهبری می‌شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی