Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیستم دی ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

 

تبعات تحریم‌های ایران برای مقامات ارشد نظامی آمریکا چیست؟
دو روز پیش وزارت خارجه کشورمان در اقدامی متقابل در برابر جنایت ترور سردار سلیمانی، ۵۱ نفر از عوامل این ترور را در فهرست تحریم‌های خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

توفان توییتری آمریکایی‌ها علیه جو بایدن + تصاویر
شهروندان آمریکایی برای تنبیه و انتقاد از جو بایدن، با به راه انداختن هشتگی در توییتر، به افزایش قیمت‌ها و قفسه‌های خالی فروشگاه‌ها اعتراض کردند.

 

امارات خواستار آزادی فوری کشتی «روابی» شد
نماینده امارات در سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت مدعی شد کشتی روابی حامل کمک‌های پزشکی بوده و آزادی فوری آن را خواستار شد.

 

نفتالی بنت: درباره مذاکرات هسته‌ای وین نگرانیم
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل درباره مذاکرات هسته‌ای ایران نگران است و به توافقات آن پایبند نخواهد بود.

 

ولادیمیر پوتین: هرگز اجازه نمی‌دهیم انقلاب رنگی در قزاقستان شکل بگیرد
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد مسکو هرگز اجازه نمی‌دهد انقلاب‌های رنگی در قزاقستان شکل بگیرد و حضور نیرو‌های روسی مانع تضعیف حاکمیت این کشور شد.

 

۴ سال دیگر به حکم زندان آنگ سان سوچی اضافه شد
دادگاهی در میانمار به دلیل واردات غیر قانونی رئیس برکنار شده حزب حاکم این کشور، ۴ سال دیگر به حکم زندان او اضافه کرد.

 

آغاز مذاکرات روسیه و آمریکا درباره تضمین‌های امنیتی در ژنو
نشست روسیه و آمریکا در محل نمایندگی دائم آمریکا در دفتر سازمان ملل بدون حضور رسانه‌ها آغاز شد.

 

رژیم صهیونیستی آینده‌ای در خاک فلسطین نخواهد داشت
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد قدرت مقاومت افزایش خواهد یافت و رژیم صهیونیستی در خاک فلسطین آینده‌ای نخواهد داشت.

 

آمریکا مانع از استخراج نفت و گاز لبنان می‌شود
عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت: آمریکا به لبنان اجازه استخراج نفت و گاز را از آب‌های سرزمینی اش نمی‌دهد.

 

ناآرامی‌ها در قزاقستان یک حمله تروریستی ترکیبی است
وزیر امور خارجه قزاقستان گفت ما با یک حمله تروریستی ترکیبی با مشارکت نیرو‌های داخلی و خارجی و با هدف بی‌ثباتی و کودتا در کشور مواجه هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برجام ایران همه گیری کرونا رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو

قانونگذاران حزب دموکرات آمریکا در نامه‌ای به جو بایدن، رئیس جمهور این کشور گفتند که آنها معتقدند شواهد کافی وجود دارد که ثابت کند رژیم صهیونیستی با محدود کردن ارسال کمک‌های بشردوستانه به نوار جنگ زده غزه، قوانین این کشور را نقض کرده است.

براسای گزارش الجزیره، در این نامه که توسط ۸۶ نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا امضا شد، آمده است: محدودیت‌های اعمال شده توسط اسرائیل در مورد کمک‌ها تردیدهایی را در مورد تبعیت آن از یک ماده در قانون کمک خارجی آمریکا ایجاد می‌کند که دریافت‌کنندگان تسلیحات مورد نیاز آمریکا را ملزم به رعایت آن می‌کند.

پس از آن که قانونگذاران دموکرات شروع به زیر سوال بردن میزان تبعیت رژیم صهیونیستی از قوانین بین المللی در جنایات خود در غزه کردند، بایدن یک یادداشت امنیت ملی را صادر کرد که به ضمانت‌های کتبی صهیونیست‌ها نیاز داشت.

قانونگذاران گفتند که رژیم صهیونیستی در برابر درخواست‌های مکرر آمریکا برای باز کردن مسیر‌های دریایی و زمینی کافی برای ارسال کمک به غزه مقاومت کرده و به گزارش‌هایی مبنی بر عدم ورود غذای کافی برای جلوگیری از قحطی، اعمال سیستم بازرسی و محدودیت‌های خودسرانه بر کمک‌های ارسال به غزه مقاومت کرده است. 

این قانونگذاران نوشتند: ما از دولت انتظار داریم که اطمینان حاصل کند که اسرائیل به قوانین موجود پایبند است و تمام اقدامات ممکن را برای جلوگیری از فجایع انسانی بیشتر در غزه انجام می‌دهد. 

از سویی دیگر حداقل چهار دفتر وزارت امور خارجه آمریکا ماه گذشته به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه این کشور اطلاع دادند که اظهارات رژیم صهیونیستی در خصوص غزه را «معتبر و غیرقابل اعتماد» می‌دانند.

بر اساس این یادداشت، اگر ضمانت‌های رژیم صهیونیستی زیر سوال برود، بایدن این گزینه را خواهد داشت که از طریق اقداماتی از جستجوی تضمین‌های جدید تا تعلیق انتقال تسلیحات آمریکا به این وضعیت رسیدگی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • شهدای حملات امروز علیه رفح به ۲۶ نفر افزایش یافت
  • تعلیق تحویل مهمات به رژیم صهیونیستی توسط آمریکا
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد؛ نگرانی در کابینه رژیم صهیونیستی
  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • اسرائیل در روند کمک‌های بشردوستانه اخلال ایجاد می‌کند
  • هشدار دموکرات‌ها به بایدن نسبت به نقض قوانین آمریکا توسط تل‌آویو
  • خبر‌ها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • خبرها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح