Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان مینودشت با اشاره به ضرورت توسعه سریع در شرق استان گلستان، گفت: پیشنهاد می کنم شورای هماهنگی فرمانداران شرق گلستان از رامیان تا مراوه تپه تشکیل شود.

محمد تقی قزلسفلی  عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به جاذبه های طبیعی شهرستان مینودشت، اظهار کرد:  در مینودشت از آبشار گرفته تا جنگل و کوه به این شهرستان چهره زیبایی داده اند و عملا این ظرفیت را ایجاد کرده است که دشت زیبای بهشت به گردشگران داخلی و خارجی معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرستان مینودشت مردم صمیمی، انقلابی، یکپارچه و متحدی دارد، افزود: مردم شهر ما در همه عرصه های نظام حضور پررنگی داشته، ۴۰۲ شهید نیز تقدیم انقلاب کرده و در تمامی انتخابات ها نیز با مشارکت حداکثری رای خود را به صندوق نظام ریخته اند.

فرماندار شهرستان مینودشت با تاکید بر اینکه مینودشت ظاهر زیبایی دارد اما باید به باطن آن نیز توجه شود زیرا شایسته این شهرستان نیست که در وضعیت فعلی باشد، خاطرنشان کرد: مینودشت با تمام مشکلاتی که دارد در مقایسه با زمان نظام ستم شاهی، با کارهای بزرگی که در نظام جمهوری اسلامی انجام شده اینک در نوک قله است.

لزوم جابه جایی 4 روستا برای تکمیل پروژه سد نرماب

قزلسفلی با بیان اینکه رئیس جمهور قرار است به زودی به استان گلستان سفر کند، اظهار کرد: ما میخواهیم در قالب این سفر، به مشکلات شهرستان مینودشت توجه ویژه شده و عقب ماندگی های توسعه ای آن به صورت جدی جبران شود از جمله پروژه سد نرماب چهل چای که با پیشرفت ۹۰ درصدی یک پروژه ملی است و تکمیل آن به تملک و جابجایی چهار روستا نیاز دارد.

فرماندار مینودشت با تاکید بر اینکه پروژه بزرگراه آزادشهر، گالیکش و مینودشت که هر ساله شاهد حوادث و تلفات در آن هستیم از جمله پروژه های مهمی است که باید به آن نگاه ویژه شود، ادامه داد: اجرای روکش راه های روستایی به طول ۲۲۵ کیلومتر، اصلاح و توسعه شبکه تامین آب شرب روستایی، تکمیل پروژه نیمه تمام امام راحل، احداث مدرسه ۶کلاسه مسکن مهر، تکمیل پروژه های نیمه تمام مجموعه ورزشی زنان، احداث چمن مصنوعی استادیوم شهید اقبالی و تجهیز سالن آمفی تئاتر شهرستان از جمله مواردی است که اولویت های ما برای توسعه و تجهیز است.

قزلسفلی با اشاره به تشکیل کارگروه هایی با حضور نخبگان و فرهیختگان، تصریح کرد: یکی از کارگروه ها شورای مشورتی جوانان و نخبگان درون شهرستان بوده و دیگری شورای مشورتی نخبگانی خواهد بود که بومی این شهرستان هستند اما در شهرهای دیگر زندگی میکنند.

اقتصاد کشور نیازمند جراحی بزرگ است

وی طی بیان پیشنهادی اظهار کرد: توسعه نیاز به همگرایی دارد و ما فرمانداران شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه می توانیم با تشکیل مجموعه ای مسائل و مشکلات این منطقه را بررسی و ارتقا دهیم و حتی از فرمانداران رامیان، آزادشهر و گنبدکاووس بهره بگیریم.

فرماندار مینودشت همچنین به دو موضوع در رابطه با اقتصاد اشاره کرد و گفت: مورد اول ارتقا مبلغ پرداختی یارانه ها و پرداخت سبد کالا به مردم است که می تواند کمک بزرگی باشد اما موضوع دیگر بحث اساس اقتصاد کشور است که باید جراحی شود.

قزلسفلی با بیان اینکه اقتصاد کشور اینک بیمار است و باید جراحی شود، اظهار کرد: این اتفاق نیاز به همفکری داشته و همه باید پای کار باشند تا روحیه همه برای این جراحی بزرگ حفظ شود زیرا همه می دانیم که قرآن به ما گفته در پس هر سختی، آسانی است و باید به آن امید داشت.

حفظ محیط زیست خط قرمز ماست 

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا در رابطه با برنامه فرماندار جدید مینودشت برای جوانگرایی در انتصابات و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: جوان گرایی به تعبیر مقام معظم رهبری این است که جوانان با انگیزه می توانند مشکلات را حل کنند اما اینگونه نیست که افراد با تجربه را نبینیم، پس باید زمینه را به سمت جوانگرایی پیش ببریم و میدان را به آن ها بدهیم و جوانانی هم وارد عمل شوند که آرام آرام میدان را ببیند تا بتوانند کار های بزرگتر را در دست بگیرند.

فرماندار مینودشت با اشاره به اینکه همه مسائل در اختیار من نیست ولی اگر بخواهند در این شهرستان از مدیر جوانی استفاده کنند من موافقش خواهم بود و تا جایی که بتوانم به جوانان نقش و جایگاه خواهم داد زیرا میدانم که آینده کشور باید به دست جوانان نخبه، انقلابی و خوشفکر اداره شود.

وی در پاسخ به سوالی دیگر در حوزه محیط زیست و طرح قطع درختان در راستای تکمیل سد مینودشت، گفت: گاهی اوقات پروژه هایی وجود دارد که در راستای آن به ناچار درختانی از بین می روند اما مشکلاتی هم حل می شود ولی معتقد هستیم که به همان اندازه ای که درخت آسیب می بیند، چند برابر آن باید درخت احیا شود تا محیط زیست آسیب نبیند.

به گزارش ایسنا در پایان این جلسه نیز از اصغر قزلسفلو خبرنگار پیشکسوت این شهرستان با اهدا لوح یادبود، تقدیر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مینودشت شهرستان مینودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • دوزین در استان گلستان لرزید
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد