Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:58:44 GMT

صلاح: ما شانس اول قهرمانی نیستیم!

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۵۹۸۷

صلاح: ما شانس اول قهرمانی نیستیم!

محمد صلاح فوق ستاره تیم ملی مصر اعتقاد دارد که آنها شانس نخست کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آفریقا نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال مصر در نخستین دیدار خود از رقابت های جام ملت های آفریقا، فردا به مصاف نیجریه یکی از مدعیان اصلی قهرمانی می رود. محمد صلاح، کاپیتان تیم ملی مصر معتقد است که تیمش اصلی ترین نامزد برای قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا در کامرون نیست، اما او قول داد که او و هم تیمی هایش تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مصر که 7 بار رکورددار کسب عنوان قهرمانی این پیکارها است، آخرین بار در سال 2010 بود که توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. صلاح امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت: "ما اصلی ترین نامزد برای کسب عنوان قهرمانی نیستیم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا جام را به مصر برگردانیم. من با کشورم قهرمانی بزرگی کسب نکرده ام و دوست دارم این کار را انجام دهم و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

وی افزود: ما با فشار زیادی از سوی مردم مصر برای قهرمانی مواجه هستیم زیرا از نظر کسب عنوان، جزو بهترین های این قاره هستیم. در طی 11 سال گذشته با تیم ملی و به همراه گروه های متفاوتی از بازیکنان 2 بار به جام ملت‌ها رفتیم و تلاش زیادی برای قهرمانی داشتیم و این دوره نیز برای قهرمانی تلاش می کنیم.

 

 

محمد صلاح اولین بازی ملی خود را برای مصر در سال 2011 انجام داد و تاکنون در 73 بازی بین المللی شرکت کرده است. پس از قهرمانی فراعنه در سال 2010، آنها در جام ملت های آفریقا 2012، 2013 و 2015 غایب بودند و در دو دوره گذشته در سالهای 2017 و 2019 موفق به قهرمانی نشدند.

 

محمد صلاح بهترین بازیکن لیورپول طی سالهای اخیر و بهترین گلزن فعلی لیگ جزیره در مورد کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی مصر نیز گفت: مربی خوب کار می کند و ما به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی رسیده ایم. اکنون در کنار تیم مصر است و من به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم و همه در آنجا از من حمایت می کنند و از من می خواهند که به قهرمانی برسم.

 

تیم ملی فوتبال مصر در گروه D رقابت های جام ملت های آفریقا، با نیجریه، گینه بیسائو و سودان همگروه است. آنها فردا از ساعت 19:30 به وقت تهران به مصاف نیجریه می روند.

کارلوس کی روش(سرمربی) محمد صلاح مصر لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلوس کی روش سرمربی محمد صلاح مصر لیورپول جام ملت های آفریقا کسب عنوان قهرمانی برای قهرمانی محمد صلاح تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

احمد وحیدی عصر امروز در آیین "سپاس معلم" ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: حرکت رو به جلو در دنیا بدون جریان علم آموزی معنا ندارد و معلمان نیز موتور حرکت جامعه هستند.

وی افزود: تهران ام‌القرای سیاسی کشور محسوب می‌شود، لذا حل و پرداختن به مسائل تهران بسیار مهم است.

وزیر کشور در ادامه گفت: درصد سهم تهران در توسعه کشور بر اساس آمار رسمی در حدود ۲۶ درصد است که بر این اساس در حدود یک چهارم نرخ رشد در این استان محقق می‌شود و جمعیت این استان نیز در حدود ۱۵ میلیون نفر است که نزدیک به یک پنجم جمعیت کشور را شامل شده که مدام نیز در حال افزایش است.

وحیدی با تأکید بر اینکه مسولیت سنگینی در استان تهران وجود دارد، ابراز داشت: انتخابات بسیار خوبی در ۱۱ اسفند از لحاظ امنیت، سلامت و رقابت و مشارکت رقم خورد که بسیار ارزشمند و قابل توجه بود.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو نیز باید به خوبی و با صلابت، امنیت و مشارکت خوب مردم برگزار شود و باتوجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

وحیدی با اشاره به موضوع اتباع در استان تهران اظهار داشت: اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشار‌هایی از طرف قدرتمندان و زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند که در نگاه اول انسان دوستی و اصول اخلاقی در کشور ما ساکن شدند.

وی افزود: در نگاه دیگر، ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

وزیر کشور گفت: تعدادی از اتباع نیز که داخل کشورند نیز باید بستر برای بازگشت آنها فراهم شود و کسانی که غیرمجاز‌ند نیز به هیچ وجه مورد قبول ما نیستند.

وحیدی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که این افراد را غیرمجاز به کار گرفته دارای تخلف است و نباید در کشور ما صنایع، ادارات و ... این افراد را به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: اتباع مجاز نیز محدود به زنان هستند و باید در زمان مقرر به کشور خود بازگشته و برای اصلاح کشورشان کمک کنند؛ موضوع اتباع نباید در کشور‌مان وضعیتی سازمان‌نیافته و بی‌سامان داشته باشد و احیاناً در برخی شهر‌ها مردم نگران شوند لذا باید برنامه برای بازگشت این افراد آماده شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • اکبری: شانس بالای سپاهان در جام حذفی/ حواشی تمرکز مورایس را به‌هم زد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد