Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان فنی و حرفه ای، حجت الاسلام سید محمود عرب به عنوان سرپرست آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز دوشنبه در مراسمی با حضور امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان وپیله فروش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، ضمن تقدیر از خحدمات محسن مددی مدیرکل سابق، حجت الاسلام سید محمود عرب به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر میمنت آبادی در این مراسم اظهار داشت: تغییر در هر دولتی امری طبیعی است و تغییر به معنای تودیع نیست و شاخص هایی در سازمان در نظر گرفته شده که امیدواریم با طرح های نوین در راستای تحقق اهداف سازمان گام برداشته شود.

در این مراسم از خدمات محسن مددی مدیرکل سابق تقدیر و سید محمود عرب به عنوان سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قزوین معرفی و منصوب شد.

مدیریت صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قزوین، مشاور معاونت توسعه منابع انسانی صندوق کارآفرینی کشور در امور اداری، مالی و پشتیبانی ، معاون صندوق کارآفرینی امید استان قم، دبیر نظارتی مجلس شورای اسلامی، معاون فرهنگی مجمع جهانی شهرهای اسلامی و مشاور حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی از جمله سوابق اجرایی حجت الاسلام عرب سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین است.

حاشیه:

این انتصاب در رسانه ها و فضای مجازی استان با واکنش های مخالفی روبرو شد و منتقدان سپردن مسئولیت به فردی خارج از مجموعه تخصصی و فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای بدون سابقه اجرایی در این حوزه، سنخیت نداشتن تحصیلات و مسئولیت قبلی مدیر جدید با فضای مهارتی، اعمال نظر گروههای سیاسی در این انتصاب و بی توجهی به شایسته سالاری را از دلایل خود برای مخالفت با این انتصاب می دانند و برگزاری مراسم تودیع در سکوت خبری نیز بیانگر نگرانی برخی افراد تاثیرگذار در این زمینه در پاسخگویی به اصحاب رسانه تلقی می شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا معاون فنی و حرفه ای شاخص مجلس شورای مجلس شورای اسلامی استان قزوین رسانه فضای مجازی اصحاب رسانه فنی و حرفه ای قزوین انتصاب در فنی و حرفه ای آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین اداره کل آموزش فنی و حرفه ای حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی