Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز -  بخشدار قارون گفت: با حمایت بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) در روستا‌های هدف اقدامات خوبی انجام شده است.

سید محمد حسین حسینی گفت: تا به امروز در شهرستان دزپارت و ۱۳ روستای هدف تعداد ۳۷۰ طرح با حمایت بنیادبرکت راه اندازی شده است.

به گفته او سهم بخش قارون از این تعداد طرح بیش از ۱۵۰ طرح در ۶ روستا هدف در دسته‌های شغلی دامداری، مشاغل فنی خدماتی، کشاورزی، تولیدی پوشاک، صنایع دستی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بوده است.

بخشدار قارون می‌گوید: خیلی از مشاغل برا اولین بار در بخش قارون که جمعیتی بالغ بر ۸ هزار نفر دارد، راه اندازی شده است و امسال کافی نت و خدمات چاپ، تولید تیرچه و بلوک، عکاسی و؛ که از نیاز‌های اصلی بخش بوده راه اندازی گردید.

این مقام مسئول گفت: راه اندازی این مشاغل و کسب و کار‌ها باعث کمتر شدن تردد به مرکز شهرستان شده است.

مجری طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت در خوزستان گفت: کم توجهی، مشکلات مالی، کمبود امکانات و فضای تخصصی برای فعالیت در رشته‌های مختلف درد دل‌های مردم روستاها است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد برکت رونق روستاها راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی در این دیدار گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب مامور ابلاغ سلام ویژه ایشان خدمت خانواده شهید هستم.
وی سربلندی انقلاب اسلامی را مدیون برکت خون شهدا دانست وافزود: یکی از ویژگی‌های شاخص شهید زاهدی این بود که در طول دوران زندگی بابرکت خود همیشه در وسط میدان بود و هر مسوولیت سنگینی را می‌پذیرفت وبه بهترین شکل ممکن مسئولیت پذیر بود.
امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش هم در این دیدار خدمات این شهید بزرگوار را منشاء خیر و برکت بسیار برای جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
سردار محمدرضا زاهدی عصر دوشنبه ۱۳ فروردین در حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • ارزیابی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم کامل شد
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • خودگردان کردن شهرداری‌ها جفا در حق آبادانی شهر است
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)