Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج ناامید کننده سیونه و کوفلت در لورکوزن و وولفسبورگ هنوز ادامه دارند...

در این هفته نامه که از این بعد هر دوشنبه منتشر خواهد شد، قصد داریم که به اتفاقات و حواشی جالب بوندسلیگا آلمان بپردازیم. 

اختصاصی طرفداری؛ درخشش دوباره انکونکو، کوفلت روی لبه تیغ، درگیری ارلینگ هالند با بازیکنان فرانکفورت. نگاهی داریم به حواشی و نتایج بازی های هفته هجدهم بوندسلیگا آلمان:

لایپزیش 4-1 ماینتس


لایپزیش سال خود را طوفانی شروع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان تدسکو توانستند با نتیجه 4 بر 1، ماینتس شگفتی ساز بو اسونسون را در هم بکوبند. کریستوفر انکونکو ستاره این فصل لایپزیش در این بازی نیز درخشان ظاهر شد و نقش مهمی در پیروزی لایپزیش ایفا کرد. انکونکو پس از آن که در نیمه دوم در دقیقه 46 به جای یوسف پولسن به زمین آمد توانست تبدیل به مهره طلایی تدسکو شود. او پس از ورودش زمینه ساز 2 گل سوبسلای و آندره سیلوا در این بازی شد. در ادامه خود او نیز یکی از 4 گل لایپزیش را به ثمر رساند تا با 1 گل و 2 پاس گل بهترین بازیکن زمین شود. همچنین باید به درخشش آندره سیلوا که در این بازی بریس کرد نیز اشاره کنیم. او بعد از آنکه در تابستان از فرانکفورت به لایپزیش منتقل شد، نتوانسته بود که عملکرد درخشان خود را تکرار کند. دو گلی که در این بازی به ثمر ساند مطمئنا خبر خوبی برای تدسکو و لایپزیش خواهد بود. 

 بایر لورکوزن 2-2 یونیون برلین


هر چند که در ابتدای فصل عملکرد بایر لورکوزن تحت هدایت سیونه امیدوار کننده به نظر می رسید اما شیر ها به مانند فصل های پیش باز هم درگیر نتایج سینوسی شده اند. با تساوی مقابل یونیون برلین، حال حسرت لورکوزن برای رسیدن به پیروزی به 4 بازی می رسد. همچنین گفتنی است لورکوزن در این فصل در 4 بازی مقابل رقبای مستقیم خود تنها 2 امتیاز کسب کرده است و این اصلا خبر خوبی برای آن ها نیست. شاگردان سیونه در مقابل یونیون برلین هر چند که موقعیت های زیادی را ایجاد کردند اما قدر آن ها را ندانستند و یونیون برلین با استفاده از اشتباهات همیشگی در خط دفاعی لورکوزن، از روی اندک موقعیت ها خود، توانست به گل برسد. ترکیب لورکوزن به غیر از بازیکنانش در خط دفاعی، مهره های خوبی دارد، آن ها در ادامه فصل باید ثبات را به تیم خود برگرداند مگرنه باز هم از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باز می مانند. با این حال هر چند که لورکوزن در هفته های اخیر نتایج خوبی را کسب نکرده است اما این تاثیری بر عملکرد درخشان مهاجمشان نداشته است. شیک همچنان به گلزنی ها خود ادامه می دهد. پاتریک شیک در این فصل عملکرد بسیار درخشانی داشته است و توانسته تاکنون 17 گل به ثمر برساند تا پس از روبرت لواندوفسکی 20 گله در رده دوم بهترین گلزنان بوندسلیگا قرار گیرد.

 وولفسبورگ 0-1 بوخوم


در وولفسبورگ شرایط بحرانی به نظر می رسد. از آخرین پیروزی گرگ ها 8 بازی می گذرد. هر چند که وولفسبورگ یکی از بهترین ترکیب های بوندسلیگا را دارد اما پس از خروج گلاسنر، سران این تیم در انتخاب مربی اشتباهات زیادی مرتکب شدند. فن بومل هر چند شروع خوبی در لیگ داشت اما از همان اول مشخص بود که روند خوبش در وولفسبورگ ادامه نخواهد داشت. فلوریان کوفلت نیز که با امید های فراوانی هدایت این تیم را به دست گرفت تا به حال نتوانسته است وولفسبورگ را از بحران خارج کند و به نظر نمی آید مهره مناسبی برای هدایت این تیم باشد. حال گرگ ها در رده چهاردهم جدول تنها 2 امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارند. اگر کوفلت نتواند مقابل هرتابرلین پیروز شود احتمالا وولفسبورگ در این فصل 3 سرمربی متفاوت داشته باشد.

 دیگر بازی های بوندسلیگا


فرایبورگ شگفت انگیز کریستین استرایش که در سال گذشته بهترین رتبه تاریخ فرایبورگ در نیم فصل اول را کسب کرد، در اولین بازی خود در سال جدید مقابل آرمینیا بیله فیلد انتهای جدولی غافلگیر شد. هر چند که فرایبورگ ابتدا 2 بر 0 از حریف خود پیش افتاد اما در حفظ برتری خود ناتوان بوده و کامبک خورد. در آخر آن ها به تساوی 2 بر 2 مقابل بیله فلد رضایت دادند و با این تساوی جایگاه سومی خود در جدول بوندسلیگا را از دست دادند. هوفنهایم با برد 3 بر 1 مقابل آگزبورگ جای فرایبورگ در رتبه سوم جدول را گرفت. شاگردان سباستین هونس در این فصل با ضعف تیم هایی مانند لایپزیش، گلادباخ، وولفسبورگ و لورکوزن شانس خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد داشت. هر چند که به نظر می رسد تکلیف قهرمان این فصل بوندسلیگا مشخص شده اما رقابت تنگاتنگی بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بین تیم های بوندسلیگایی وجود دارد. کلن نیز با پیروزی 3 بر 1 مقابل هرتابرلین به رتبه ششم جدول بوندسلیگا رسید. از نکات حائز اهمیت این بازی می توان به رکورد شکنی آنتونی مودست اشاره کرد. مودست با گلزنی در این بازی، با 56 گل بالاتر از لوکاس پودولسکی تبدیل به هشتمین گلزن تاریخ کلن در بوندسلیگا شد.
 

نتایج هفته هجدهم بوندسلیگا جدول بوندسلیگا در پایان هفته هجدهم
یان سومر بهترین بازیکن بوندسلیگا در هفته هجدهم

 

همانند بروسیا مونشن گلادباخ، یان سومر نیز مقابل بایرن مونیخ همیشه بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارد. او در پیروزی گلادباخ مقابل بایرن مونیخ نقش موثری با 5 سیو تاثیر گذاری که کرد داشت. حال او در هفته هجدهم بالاتر از ماتیاس گینتر، کریستوفر انکونکو به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد.

کناره گیری تسوایر از دنیای داوری


به نظر می آید که حواشی درکلاسیکر دامن گیر فلیکس تسوایر شده باشد. تسوایر از زمان قضاوت جنجالی در درکلاسیکر تا کنون قضاوت هیچ بازی در بوندسیگا را بر عهده نداشته است. حال فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) اعلام کرده است که تسوایر بعد از آخرین بازی بین المللی که در لیگ اروپا سوت زده بود، تقاضای مرخصی کرده است و فعلا قرار نیست قضاوت هیچ بازی در بوندسلیگا را به عهده بگیرد. تسوایر نیز در این مورد گفت:

من هنوز هم علاقه زیادی دارم که با جود بلینگام شخصا ملاقاتی داشته باشم. با این حال سوالی که در این بین ایجاد می شود، که چنین اظهاراتی چه عواقبی برای یک فرد می تواند داشته باشد؟

همچنین به نقل از بیلد، فلیکس تسوایر بعد از قضاوتش در درکلاسیکر چندین بار در اینترنت تهدید به مرگ شده است و اکنون پلیس در حال تحقیق در اینباره است .


 درگیری هالند با هینترگر و تمجید تسورک از بچه غول نروژی


درگیری ارلینگ هالند با بازیکنان فرانکفورت هینترگر و بوره در میان هواداران فوتبال در آلمان واکنش های زیادی در بر داشته است. پس از اینکه جود بلینگام گل تساوی را در دقیقه 86 به ثمر رساند، بین هینترگر مدافع فرانفکورت و ارلینگ هالند درگیری به وجود آمد که در این بین ارلینگ هالند با فریاد زدن عبارت احمق لعنتی به هینترگر توهین کرده و به همین دلیل نیز از داور کارت زردی دریافت می کند. همچنین در وقت های اضافه هنگامی که ضربه کرنری به نفع دورتموند گرفته شد، پس از آنکه بوره به هالند تنه زد و او را به زمین انداخت، بین هالند و بوره درگیری ایجاد شده و هالند بار ها و بار ها سر این بازیکن کلمبیایی فریاد کشید. با این حال به نظر می رسد میشائیل تسورک از این صحنه ها لذت برده و حال به تمجید از ارلینگ هالند پرداخته است. تسورک درباره این درگیری گفت:

این دقیقا همان چیزی است که من از او انتظار دارم. چنین چیز هایی جزئی از بازی فوتبال هستند، البته اگر در همین چارچوب بماند و فراتر نرود. من فکر می کنم چنین رفتار هایی واقعا خوب هستند. بالاخره این بازی فوتبال است نه شطرنج!

جمال تولیسو! 


بازی بایرن مونیخ مقابل بروسیا مونشن گلادباخ به غیر از حواشی بیرون از زمین، در درون زمین نیز شاهد اتفاقات جالبی بود. در این بازی جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ مدتی به اشتباه پیراهن کورنتین تولیسو را بر تن کرده بود و این اتفاق شوخی ها و واکنش های زیادی از سوی هواداران به همراه داشت! یولیان ناگلزمن نیز به شوخی در اینباره گفت:

شاید مسئول لباس تیممان طرفدار کوکو تولیسو باشد!


بوندسلیگا 2


در این هفته نامه همچنین نگاهی به بازی های دسته پایین تر بوندسلیگا به دلیل حضور باشگاه های بزرگ و با اصالت آلمانی مانند شالکه، وردربرمن و هامبورگ خواهیم داشت. این لیگ در این فصل یکی از نزدیکترین و جذابترین رقابت ها برای صعود به بوندسلیگا را تجربه می کند. با نگاهی به وضعیت جدول می توان گفت که تقریبا 10 تیم اول این لیگ برای صعود به دسته بالاتر شانس خواهند داشت. با این حال به نظر می رسد که رقابت اصلی بین باشگاه های سنت پائولی، دارمشتات، شالکه و هامبورگ باشد. هفته نوزدهم این رقابت ها از روز جمعه در این هفته از سر گرفته خواهد شد.
 

جدول بوندسلیگا 2 آلمان  هفته نوزدهم بوندسلیگا


در این هفته از بوندسلیگا شاهد بازی های جذابی خواهیم بود. بروسیا دورتموند پس از بازی مقابل فرانکفورت، یک بازی سخت و دشوار دیگر پیش رو خود می بیند و در سیگنال ایدونا پارک میزبان فرایبورگ خواهد بود. بروسیا مونشن گلادباخ نیز پس از برد ارزشمند و روحیه بخش مقابل بایرن مونیخ در یک بازی سخت دیگر باید روبروی بایر لورکوزن قرار گیرد. اهمیت این بازی برای لورکوزن که هفته هاست طعم پیروزی نچشیده است دوچندان خواهد بود. بایرن مونیخ هم باید به مصاف کلن برود. کلن نیز مانند ماینتس از دیگر تیم های شگفتی ساز بوندسلیگا در این فصل بوده است. بائومگارت توانسته تیم محکم و خوبی در کلن ایجاد کند و حال به گفته خودش برای بازی مقابل بایرن مونیخ انگیزه زیادی خواهند داشت. بایرن مونیخ همچنان مقابل کلن نیز بازیکنان زیادی را در اختیار ندارد و یولیان ناگلزمان مقابل کلن نیز کار سختی خواهد داشت. با این حال به نظر می رسد که برخی از مهره های باواریایی ها مانند کینگزلی کومان و مانول نویر در این بازی حضور داشته باشند. وولفسبورگ نیز باید به مصاف هرتابرلین برود. این احتمالا آخرین فرصت کوفلت خواهد بود و اگر نتواند نتیجه مورد انتظار مدیران وولفسبورگ را کسب کند، از هدایت این تیم برکنار خواهد شد. آر بی لایپزیش نیز به مصاف اشتوتگارت انتهای جدولی خواهد رفت. این بازی فرصت خوبی برای این تیم خواهد بود تا خود را به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیکتر کند.

اخبار داغ 

لیلا بلوکات از خط قرمز بی حجابی گذشت + عکس ها فوری: سند تخلف نایب رییس فدراسیون فوتبال / آبرو ریزی تازه + صورتحساب و نامه بدهی فدراسیون کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس دردسر جدید فدراسیون فوتبال؛ پرونده نایب رییس فدراسیون به مجلس کشیده شد + فیلم قاضی استرالیایی رای به لغو قرنطینه فوری جوکوویچ داد حال و هوای دیدنی کامرونی‌ها موقع تماشای فوتبال (عکس)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سهمیه لیگ قهرمانان مقابل بایرن مونیخ جدول بوندسلیگا ارلینگ هالند یونیون برلین نظر می رسد هفته هجدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم