Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،   خلیل عوض زاده گفت: باد و باران اخیر در این استان، بیش از ۳۲ میلیارد تومان به شبکه توزیع برق شهرستان‌های مختلف این منطقه خسارت وارد کرد.

او گفت: سقوط پایه‌ها به میزان ۱۰۰ درصد با حجم چهار کیلومتر شبکه، ترمیم و بازسازی ۹۷ کیلومتر شبکه آسیب دیده (سیم پارگی، انحراف و سست شدن پای تیرها) و همچنین تابلو‌های توزیع، کابل‌های ارتباطی ترانس و تابلو، پست‌های هوایی و زمینی توزیع، کابل سرویس و لوازم اندازه گیری مشترکان در سطح استان بویژه نواحی جنوب استان براثر این حوادث طبیعی دچار خسارت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته عوض زاده  پیرو اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع بارندگی شدید در این استان جلسه کمیته بحران شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری با تجهیزات کامل پشتیبانی در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: ۱۵۴ تیم عملیاتی به همراه ۱۹۸ دستگاه خودرو سبک و سنگین طی این بحران فعالیت کردند.

عوض زاده گفت:  در حال حاضر تمامی شبکه‌های توزیع برق سیستان و بلوچستان پایدارهستند .

او گفت: ۳۰۰ روستای مناطق درگیر بحران در ابتدای شروع باد و باران دچار خاموشی موقتی شدند که با تلاش جهادی پرسنل.

این شرکت در کمترین زمان ممکن پایدار شدند.

 عوض زاده گفت:سازمان هواشناسی سامانه جدید بارشی را تا پایان ماه جاری در سیستان و بلوچستان پیش بینی کرده است.

او می گوید : پرسنل شرکت توزیع نیروی برق این استان آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه شرایط بحرانی را دارند.

او  در پایان از شهروندان گرامی خواست در زمان ناپایداری شرایط جوی (بارندگی، آبگرفتگی معابر و طوفان شدید) از نزدیک شدن به تاسیسات برق جدا خودداری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل، مراتب را به سامانه ۱۲۱ (مراکز اتفاقات برق) اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق سیل سیستان و بلوچستان شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان عوض زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان

 رضا شریفی در مراسم گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال صنعتی شدن است و برای سرعت بخشیدن به فرآیند توسعه در استان، نیازمند مشارکت مردم در همه حوزه‌ها هستیم.

وی افزود: با توجه به اجرای کلان طرح‌های توسعه ای در استان، تربیت نیروی کار ماهر بیش از هر زمانی اهمیت دارد و می‌بایست معدل تخصص کارگران این خطه افزایش یابد.

معاون سیاسی اجتماعی به موضوع اجتماعی سازی امنیت در سیستان و بلوچستان تأکید کرد و ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ببینید | ریزش سقف در دانشگاه ملک‌ فهد | خسارت باران شدید به عربستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • ستاد اقتصادی نحوه مشارکت مردم را در توسعه استان تبیین کند
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان