Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@15:22:15 GMT

کروس: در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی می‌کنم

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۶۵۷۴

کروس: در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی می‌کنم

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، تاکید کرد که در این تیم از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس پیش از این اعلام کرده بود که دوست دارد در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کند. او در جدیدترین مصاحبه خود نه‌تنها همچنان روی این موضوع تاکید کرده بلکه برای تمدید قرارداد با لوس بلانکوس نیز چراغ سبز نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تونی کروس در مصاحبه ای با اسکای گفت: "یک رابطه بسیار باورنکردنی بین من و باشگاه وجود دارد که آن را با حدس و گمان به خطر نمی اندازم و فکر می‌کنم که این مسئله کاملاً دو طرفه است. من می‌خواهم کارم را اینجا به پایان برسانم و اینطور خواهد شد. دقیقاً چه زمانی خواهد بود، نمی‌توانم دقیقاً پاسخ دهم، شاید در سال 2023 باشد یا یک یا دو سال بعد. ما زیاد نگران آن نخواهیم بود.

 

 

 

 

من هنوز احساس کاملا خوبی دارم اما شما باید خودتان را با آنچه که بدن‌تان احساس می‌کند وفق دهید. همچنین باید انگیزه هم وجود داشته باشد. اگر همه این‌ها وجود داشته باشد ما به نقطه‌ای می‌رسیم که برای تمدید قرارداد صحبت کنیم. در غیر اینصورت هم من هنوز تا سال 2023 قرارداد دارم."

 

شایعات حضور کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در رئال مادرید: "با توجه به وضعیت قراردادها و کیفیت‌شان، آنها یکی از جالب ترین بازیکنان بازار هستند. رئال مادرید همیشه برای بهترین بازیکنان می جنگند و هر دوی آنها اینگونه هستند، اما نمی توانم بگویم در نهایت چه اتفاقی می افتد زیرا من رئیس نیستم. اما مطمئناً آنها دو بازیکن بزرگ هستند."

 

 

 

 

دیدار برابر پاری‌سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا: "این می تواند به راحتی یک نیمه نهایی یا فینال باشد. دیدن ما در مرحله یک هشتم نهایی خیلی زود است، اما من فقط امیدوارم که در شرایط خوبی به بازی برسیم. تا حد ممکن مصدومیت کمتری داشته و آماده بازی باشیم."

ارلینگ هالند کیلیان امباپه بروسیا دورتموند تونی کروس رئال مادرید پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارلینگ هالند کیلیان امباپه بروسیا دورتموند تونی کروس رئال مادرید پاری سن ژرمن رئال مادرید تونی کروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)

گل خوسلو به کادیز را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • ۱۰ گل برتر رئال مادرید در فصل ۲۰۲۳/۲۴ (فیلم)
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • گل خوسلو به کادیز (رئال مادرید 3-0 کادیز)