Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@15:29:58 GMT

تهدید دادگستری آلمان به جریمه تلگرام

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۶۷۰۶

تهدید دادگستری آلمان به جریمه تلگرام

در پی ارسال صد‌ها پیام تهدید به قتل از طریق تلگرام برای مقامات آلمانی از جمله اولاف شُلتس صدر اعظم، مقامات منطقه‌ای، پزشکان و مسئولانی که در حوزه اقدامات کرونایی فعال هستند، مارکو بوشمان وزیر دادگستری آلمان تاکید کرد: پیام رسان تلگرام باید نماینده‌ای را در آلمان برای ایجاد ساز و کار نظارت بر محتوای مجرمانه معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زمینه به طور مستمر با مقامات کشور امارات که مقر تلگرام در آن قرار دارد در ارتباطیم و در صورتیکه تلاش‌ها برای دادن اخطار به تلگرام با شکست مواجه شود، جریمه پولی علیه گردانندگان این پیام رسان وضع می‌شود.

بر اساس مصوبه مجلس فدرال آلمان پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی در صورتی که به اخطار‌ها در مورد محتوای مجرمانه توجهی نکنند، تا ۵۰ میلیون یورو جریمه می‌شوند.

مارکو بوشمان  خاطر نشان کرد: این پیام رسان که در امارات عربی متحده مستقر است، باید یک فرد رابط در آلمان داشته باشد و راهی برای حذف محتوا‌هایی که آلمان آنها را غیر قانونی می‌داند، ارائه کند.

وی اضافه کرد در صورتی که تلگرام پاسخی به این درخواست ندهد، گام بعدی، اعلام عمومی خواهد بود. پس از آن می‌توانیم اعمال جریمه کنیم. قوانین ما اجازه می‌دهند که جریمه‌هایی به مبلغ میلیون‌ها یورو اعمال کنیم».

بوشمان وعده داده در مقابل تهدید‌ها علیه پلیس و مقامات بهداشتی که پس از اعتراض‌ها به محدودیت‌های کرونایی، در بستر اینترنت از جمله تلگرام منتشر می‌شود، اقدامات جدی انجام خواهد شد.

اخیرا در سراسر آلمان، بیش از ۱۳ هزار نفر علیه محدودیت‌های کرونایی تظاهرات کردند./کیهان

منبع: فردا

کلیدواژه: تلگرام پیام رسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با توجه به صدور هشدار نارنجی توسط سازمان هواشناسی و آغاز بارش‌ها در این استان گفت: با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امیرعباس جعفری امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران و با توجه به آغازش بارش‌ها در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی توسط سازمان هواشناسی و با دستور استاندار تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی به حالت آماده‌باش درآمدند.

وی افزود: اطلاع‌رسانی بسیار خوبی توسط صداوسیما و رسانه‌ها انجام گرفته و از مردم خواسته شد از اتراق و حضور در بستر و حریم رودخانه‌ها اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی گفت: از کوهنوردان خواستاریم در این مدت از صعود در مناطق پرخطر خودداری و دامداران نیز از حضور دام‌هایشان در کنار رودخانه‌ها، کوهپایه‌ها و دره‌ها پرهیز کنند.

جعفری با بیان اینکه در راستای اقدامات پیشگیرانه در طول دو سال گذشته کارهای بسیار خوبی در آذربایجان‌غربی علی‌رغم اینکه اکثریت شهرها و روستاهایش در کنار رودخانه‌ها قرار دارد، انجام گرفته است، تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز لایروبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در محدوده شهرها نیز شاهد لایروبی رودخانه‌های داخل شهر توسط شهرداری‌ها و همچنین اقدامات مناسب در راستای هدایت آب‌های سطحی بوده‌ایم.

کد خبر 751227

دیگر خبرها

  • تهدید ویسی علیه سازمان لیگ: تا فیفا و CAS می‌روم
  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • ایمن‌ترین پیام‌رسان‌های جهان/ چگونه امنیت پیام‌رسان‌ها را بالا ببریم؟
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • آمادگی پیام رسان بله برای ارائه خدمات به مسافران سرزمین وحی
  • کیش دستوری به پیامک بانکی
  • شکایت فعالان حقوق بشر از مقامات صهیونیست به دادگاه لاهه
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان