Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:29:08 GMT

دیمارتزیو: سردار و یوونتوس به این دلایل محکم!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۶۹۵۲

دیمارتزیو: سردار و یوونتوس به این دلایل محکم!

از دقایقی پیش کلمه سردار در میان توییتهای ایتالیایی علاقمندان به فوتبال به نحو چشمگیری سیر صعودی داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، در پی انتشار خبری در وبسایت جانلوکا دیمارتزیو خبرنگار مشهور اسکای اسپورت و ادعای علاقمندی یوونتوس به استخدام مهاجم ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ ؛ بحث درباره سردار بالا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دیمارتزیو ادعا کرده  در پی مصدومیت  شدید فدریکو کیه‌زا ، سردار برای یوونتوس یک گزینه مناسب به شمار می‌آید. آنها یک جا برای یک بازیکن عیر اتحادیه اروپا دارند و همچنین قصد ندارند برای این خرید هزینه عجیب و غریبی انجام بدهند . این شایعه در رایطی است که آلوارو موراتا هم برای جدایی با یووه درگیر است.


دیمارتزیو سردار را یک مهاجم انعطاف پذیر معرفی کرده که در آستانه پایان قرارداد با زنیت مورد توجه تیمهایی از فرانسه و آلمان است اما باشگاه روس برای نگه داشتن وی پافشاری می‌کند چرا که گزینه جایگزینی وی را نیافته است.


الگری از باشگاه درخواست خریدی برای تقویت خط حمله را دارد و شاید آزمون که دو فصل پیش به شدت مورد توجه لاتزیو بود سرانجام به یکی از شایعات جدی اطراف جامه عمل بپوشد.البته او پیش‌تر و به صورت جدی ناپولی را بعنوان مشتری در نظر داشته و شاید نتیجه نهایی همین انتقال آزاد  (در انتهای فصل) به ایتالیا بجای جدایی از زنیت در دوران پنجره زمستانی باشد.


باشگاه روس موفق به تمدید با او نشده و این مهمترین سیگنال جدایی آزمون است؛او با قیمت صفر در تابستان بهترین انتخابها را خواهد داش

یک کاربر اینالیایی این عکس را توییت و به تعدد خبرا درباره سردار و تیمهای مختلفی که اسمشان  برای استخدام آزمون مطرح شده اشاره کرده.البته خود سردار هم مکرر شایعات را تکذیب کرده و علاقه‌ای به خبرسازی درباره خودش ندارد اما با کیفیتی که او دارد عجیب نیست که در باز شدن هر پنجره‌ای اسم او را برای هر تیمی بنویسند.

تیم ملی ایران سردار آزمون یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۶۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • عکس| سردار آزمون در ترکیب رم برای بازی حساس
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید