Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  در انگلیس، آلمان و اسکاتلند بازگشایی شده است و روز ۳۱ ژانویه بسته می‌شود اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا و سری آ، این پنجره از روز دوشنبه (سوم ژانویه)  باز   و ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد این باشگاه هیچ پیشنهادی برای جذب دنیس زکریا ارائه نکرده است. این گزینه مورد بحث قرار گرفته، زیرا رانگنیک از او تمجید کرده است، اما هنوز هیچ پیشنهاد رسمی برای بوروسیا وجود ندارد. فیلیپ کوتینیو آزمایش‌های پزشکی خود را در استون ویلا با موفقیت به پایان رساند و در حال حاضر برای دریافت مجوز کار در فرانسه به سر می‌برد. آژاکس اولین پیشنهاد خود را برای استیون برخوین بازیکن تاتنهام به مبلغ ۱۸ میلیون یورو ارائه کرد، اما تاتنهام مبلغ بیشتری می‌خواهد. میرر ادعا می‌کند که آرسنال آماده است "رکورد مالی خود را بشکند" تا در رقابت بر سر جذب دوسان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا پیروز شود. به نظر می‌رسد که نیوکاسل از تعقیب سون بوتمن ستاره هلندی لیل دست کشیده و The Athletic گزارش می‌دهد که لیل از وارد شدن به مذاکرات نقل و انتقالات خودداری می‌کند. به گزارش اسکای اسپورت، تاتنهام مایل است به پیشنهادات قرضی دله الی گوش دهد.

۲۹۰min ادعا می‌کند که تاتنهام در حال بررسی خرید قرضی استفانو سنسی ملی پوش ۲۶ ساله ایتالیایی و هافبک اینتر است. به گفته Fichajes، تمایل آرسنال برای خرید جورجینیو واینالدوم، هافبک پاری سن ژرمن افزایش یافته است. این ملی پوش هلندی پس از جدایی از لیورپول در سال ۲۰۲۱ نتوانست در فرانسه بدرخشد و حالا می‌تواند با قراردادی ۲۰ میلیون یورویی به لیگ برتر بازگردد. به گزارش ESPN، تاتنهام مذاکرات خود را در مورد قرارداد ۲۰ میلیون پوندی برای آداما ترائوره، وینگر اسپانیایی ولوز آغاز کرده است. مارکا ادعا می‌کند که برایتون برای فروش ایو بیسوما فقط پیشنهاد‌های ۵۰ میلیون پوندی یا بیشتر را بررسی خواهد کرد.چندین تیم برجسته از سراسر اروپا - از جمله آرسنال، لیورپول، منچستریونایتد و رئال مادرید علاقمند به خرید این هافبک با استعداد ۲۵ ساله هستند. به گزارش ۹۰min، نیوکاسل در حال بررسی جذب استیون برخوین، وینگر هلندی تاتنهام است. به گزارش سان، ناتان آکه، مدافع منچسترسیتی توجه میلان را به خود جلب کرده است. غول‌های ایتالیایی او را جایگزینی برای سیمون کیائر کاپیتان مصدوم خود می‌داند. با این حال، بعید به نظر می‌رسد که سیتی با این انتقال موافقت کند. به گزارش رکورد، پابلو سارابیا، بازیکن پاری سن ژرمن، مورد توجه ویارئال است. این بازیکن ۲۹ ساله در حال حاضر به صورت قرضی در اسپورتینگ بازی می‌کند. به گزارش RMC Sport، وستهام در حال برنامه ریزی برای جذب عبدو دیالو، مدافع پاری سن ژرمن است. این بازیکن ۲۵ ساله تا سال ۲۰۲۴ با پاریسی‌ها قرارداد دارد و در این فصل ۱۳ بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها انجام داده است. دانیله پراده، مدیر باشگاه فیورنتینا، شایعات در مورد علاقه این تیم به جذب ایسکو را تکذیب کرد و گفت: "به هیچ وجه ما ایسکو را به خدمت نخواهیم گرفت. ما حتی نمی‌دانیم نمایندگان ایسکو چه کسانی هستند. " باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد با اومتیتی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ به توافق رسیدند. این مدافع فرانسوی بخشی از دستمزدی را که قرار بود در یک سال و نیم باقی مانده از قراردادش دریافت کند، کاهش خواهد داد. به گفته football.london آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی ترجیح می‌دهد به رئال مادرید بپیوندد تا پاری سن ژرمن. باشگاه چلسی پیشنهاد تمدید را روی میز دارد، اما مبلغ این پیشنهاد کمتر از خواسته‌های این مدافع ۲۸ ساله است. Tuttomercatoweb ادعا می‌کند که لیساندرو مارتینز، مدافع آژاکس به عنوان هدف نقل و انتقالات تابستانی بارسلونا مطرح شده است. این بازیکن آرژانتینی به عنوان جانشین بلندمدت جرارد پیکه در نظر گرفته می‌شود. GOAL تایید می‌کند که لوکاس دینیه بازیکن اورتون و هدف چلسی، در چند روز اخیر مذاکراتی را با استون ویلا و استیون جرارد آغاز کرده است. ال ناسیونال مدعی است که ژاوی سرمربی بارسلونا به دنبال جذب رناتو سانچز هافبک پرتغالی لیل نیست.

تانگوی اندومبله پس از هو شدن توسط هواداران خود در جریان پیروزی تاتنهام در دور سوم جام حذفی مقابل مورکام، به دنبال خروج از تیم شمال لندن است. به گزارش TEAMtalk، نیوکاسل، نوح اوکافور، مهاجم سالزبورگ را به لیست خرید‌های ژانویه خود اضافه کرده است. به گزارش Calciomercato، منچستریونایتد در حال برنامه ریزی برای جذب سرگئی میلینکوویچ-ساویچ، هافبک لاتزیو است.این بازیکن ۲۶ ساله مورد توجه یوونتوس و پاری سن ژرمن نیز قرار گرفته است، اما گمان می‌رود شیاطین سرخ در موقعیت بهتری برای خرید او باشند. به گزارش فوت مرکاتو، پاری سن ژرمن پیشنهاد رسمی ۷ میلیون یورویی در سال برای جذب آنتونیو رودیگر مدافع چلسی ارائه کرده است. آ اس رم مطمئن است که سرخیو اولیویرا را از پورتو به خدمت خواهد گرفت. مذاکرات با اف سی پورتو بر سر خرید قرضی (با مبلغ حدود یک میلیون یورو) به علاوه گزینه خرید قطعی ۱۳.۵ میلیون یورویی در مرحله پیشرفته است. به گزارش TuttoMercato، اتلتیکو مادرید به دقت نکولا میلنکوبیچ مدافع فیورنتینا را زیر نظر دارد. قرارداد او در سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد. سویا اف سی پیشنهاد جدیدی برای آنتونی مارسیال به تیم منچستریونایتد ارائه خواهد کرد.

ادینسون کاوانی مهاجم منچستریونایتد به رالف رنگنیک گفته است که برای جدایی از این تیم در پنجره نقل و انتقالات ژانویه اصرار نخواهد کرد. قرارداد این مهاجم در اولدترافورد در پایان فصل به پایان می‌رسد و گمانه زنی‌های زیادی در مورد آینده او وجود دارد.

بیشتر بخوانید

نیوکاسل به جمع مشتریان سردار اضافه شد آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات بارسلونا نقل و انتقالات فوتبال اروپا پاری سن ژرمن برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی بار دیگر در رادار بارسا قرار گرفته است. ستاره ای که هفت سال پیش باعث اصطکاک شدید بارسا و پاری سن ژرمن شد و اختلافات با امضای قرارداد نیمار به اوج رسید، بار دیگر به باشگاهی که چندین بار او را می‌خواست، مرتبط شده است.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مارکو وراتی به بارسلونا پیشنهاد شده تا خط هافبک این تیم را تقویت کند. بازیکن سابق پاری سن ژرمن تابستان گذشته راهی العربی قطر شد. 

وضعیت کیفی او و سطح رقابتی پایین لیگ قطر شک و تردید را در باشگاه کاتالان در مواجهه با خرید احتمالی او ایجاد کرده، اگرچه این بازیکن ایتالیایی تنها 31 سال دارد و مدت ها در سطح اول فوتبال دنیا می درخشید.

البته وراتی اگر می خواهد به بارسلونا بپیوندد، باید از خیر دستمزد بالایی که در حال حاضر در قطر دریافت می کند بگذرد.

دیگر خبرها

  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد