Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه رییس، نایب رییس و دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه انتخاب شدند.

در جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با رای اکثریت اعضا و تا زمان تشکیل مجمع استان، احمد رجبی به عنوان رییس، علیرضا دودمان تیپی بعنوان نایب رییس و مهدی محمدی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

نورالدین قدیمی معاون امور استانهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کشور در این نشست برنامه های آتی شورا  را تشریح و اظهار کرد: رویکرد شورای ائتلاف توسعه کمی و کیفی تشکیلات و یاری رساندن به دولت در جهت بهبود وضعیت کشور و مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی ضمن تقدیر از زحمات دکتر بنکدار رییس پیشین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه، گفت: علاقه شورا ادامه ریاست دکتر بنکدار بود، اما ترجیح و تاکید ایشان بر ضرورت حضور در عرصه های فرهنگی است.

معاون امور استانهای شورای ائتلاف کشور اضافه کرد: از هیات رییسه جدید می خواهم  ضمن تلاش بیشتر برنامه ها را  به صورت جدی پیگیری کنند و با همکاری همه اعضا در استان، یاریگر دولت در برطرف ساختن مشکلات باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استانی سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد

 در متن حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار کرمان آمده است: در اجرای صدر تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱ خرداد ۱۳۷۵ و  اصلاحات بعدی آن و براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرمان، جنابعالی را به سمت شهردار کرمان منصوب می‌نمایم.

وحیدی، در این حکم، ضمن تأکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و انتخاب مدیران متعهد و کارآمد و برنامه‌ریزی دقیق، ۱۳ هدف و سیاست کلی را برای پیاده‌سازی و اجرا به شهردار کرمان ابلاغ کرده است.

حکم محسن تویسرکانی، از سوی مهدی جمالی‌نژاد، معاون وزیر کشور، به وی اعطا شد.

محسن تویسرکانی، ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۲ با ۱۰ رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، به‌عنوان سرپرست شهرداری کرمان انتخاب شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند