Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه  شب در دیدار با جوانان و نوجوانان شهرستان دیلم افزود: محور تمرکز تمامی خانواده و جامعه روی جوانان است و  آینده مدیریت کشور نیز به دست این قشر است و باید نهایت استفاده از آینده سازان مملکت برده شود.

وی اظهارداشت: اگر جامعه ای به جوانانش توجه نکند، اشتباه راهبردی به شمار می‌آید و باید به این قشر توجه داشت و فضای سرمایه‌گذاری را برای آنها فراهم کرد و جوانان میدان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جوان اکنون نشان تمدن در آینده است و باید بر این مبنا همگان اذعان داشته باشند همانگونه رهبر معظم انقلاب تاکید داشته اند.

صفایی بوشهری از فرماندار و امام جمعه دیلم خواست شورای عالی جوانان شهرستان تشکیل دهند و از آن  به عنوان مشاور جوان در مسایل مختلف بهره ببرند.

وی گفت:  جوانان شهرستان را شناسایی کنید و در مناصب اجرایی و اداری استفاده شود  زیرا که  آینده این منطقه را تنظیم و تامین می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: در ساختار اداری باید به سمت تحول جوان پایگی پیش رفت البته بر محوریت انقلابی، پای کار و دانش حرکت کرده و تا شهرستان در این زمینه الگو شود.

وی ادامه داد: با همین جوانان، اندیشه، طراحی، برنامه ریزی و راهبرد تعریف و بستری برای حضور در عرصه تصمیم سازی، تصمیم گیری و مدیریت ایجاد شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه باید از کوته اندیشی و کوچک فکری پرهیز شود، گفت: باید به سمت بالا و طیف های بلند حرکت کرد و با کمک جوانان و بسیاری از شخصیت های دیلم ، سند توسعه دانش بنیان در تمامی ابعاد برای افق ۵۰ ساله این شهرستان نوشته شود.

صفایی بوشهر به تاریخ دیلم اشاره کرد و افزود: اگر تاریخ دیلم را  مورد پژوهش قرار دهید یکی از دروازه های تمدن جنوب نه تنها ایران بلکه حوزه خلیج فارس است، عالمان بزرگی در حوزه معارف دینی و دانش های علوم پایه داشته و یکی از شاه راه‌های ورود تمدن و آبراه های بزرگ اصیل تجارت بین الملل بوده است.

                                                 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دیلم هم ظرفیت های آمایشی فوق العاده در اقتصاد کرانه ای و هم تولید منابع انسانی و آفرینش شخصیت های بزرگ در مقیاس بزرگ و فراملی دارد.

وی ادامه داد:  مهم‌ترین جغرافیا در حوزه اقتصاد، جغرافیای کرانه ای است که می تواند تمامی ظرفیت های یک اقتصاد پیشرفته را تامین کند و دیلم یکی از مهم ترین جغرافیای اقتصادی ایران است.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه نامتوازن در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: وقتی به شمال و جنوب استان بوشهر  نگاه  می‌کنیم، توسعه غیرمتوازن بوضوح دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حالیکه در جنوب استان بوشهر پروژه های بزرگ و از صنایع و نفت و گاز بهره مند است در شمال استان از بندرریگ گرفته تا دیلم چنین نشده است و باید توازن صورت گیرد که پیامد آن اشتغال زایی و خدمت کردن جوانان این منطقه برای کشور خواهد شد.

وی گفت: دیلم مردمان متدین، مومن و انقلابی دارد و همیشه در صحنه ها حضور دارند و شایسته پیشرفت و خدمات بسیار ارزشمندی در همه حوزه ها  هستند و باید از  مبلمان بسیار زیبا در اقتصادشهری ، گردشگری ، فرهنگی و دینی برخوردار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود:  در عرصه پیشرفت همواره توسعه عمرانی بر بستر حفظ اصالت‌ها و فرهنگ دینی برنامه ریزی و مدیریت شود.

وی بیان کرد: اگر پیشرفت عمرانی شود و اما توقف و پسرفت فرهنگی داشته  باشیم، قطعا تمام اصالت‌ها از بین می رود.

در این نشست نماینده فعالان اجتماعی و همچنین دانش آموزان دختر دیلم به بیان مسایل و مشکلات این شهرستان پرداختند. 

برچسب‌ها بوشهر گناوه غلامعلی صفایی بوشهری بندردیلم جوانگرایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه غلامعلی صفایی بوشهری بوشهر گناوه غلامعلی صفایی بوشهری بندردیلم جوانگرایی نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه بوشهر صفایی بوشهری صفایی بوشهر استان بوشهر امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • رفع تصرف ۲۸۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است