Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۲ سال اخیر راه‌اندازی ۲۲ شهرک و ناحیه صنعتی متناسب با پتانسیل‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

ناحیه صنعتی بادام در سامان، ناحیه صنعتی تولید پوشاک در یانچشمه و ناحیه صنعتی تولید صنایع غذایی در کیار از جمله این شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای زیرساخت‌های صنعتی لردگان هزینه شد

این نواحی که بیشتر به صورت تخصصی است در ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان نقش بسزایی دارد.

برای ناحیه صنعتی فرش سه محل نهایی در نظر گرفته شد که پس از ارزیابی نهایی مقرر گردید تا این ناحیه تخصصی در منطقه چالشتر با اختصاص ۴۲ هکتار زمین راه‌اندازی شود.

محدوده در نظر گرفته شده در اراضی ملی است و نیاز به مجوز راه و شهرسازی دارد و تاکنون مکاتبات بسیاری با راه و شهرسازی انجام شده و منتظر استعلام نهایی از این اداره‌کل هستیم.

به گفته فلاح برای دریافت مجوز شهرک و ناحیه صنعتی به ۱۸ استعلام از دستگاه‌های مختلف نیاز است، برای شهرک تخصصی فرش مجوز محیط‌زیست، آب منطقه‌ای و دامپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است و منتظر جواب استعلام این دستگاه‌ها هستیم.

با دریافت مجوز‌های لازم، در ظرف یک سال تمامی زیرساخت‌های شهرک تخصصی فرش را ایجاد می‌کنیم.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک های صنعتی صنایع غذایی ناحیه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری