Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان گفت: در جریان سیل اخیر، توسط کارشناسان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی حدود ۲۲۳۲ میلیارد تومان ارزیابی و برآورد خسارت گردیده است.

به گزارش برنا؛ مجید سعیدی با اشاره به خسارات ناشی از حوادث سیل، برف و توفان 12 تا 16 دی ماه جاری در استان اظهار داشت: این خسارت‌ها در ۱۹ شهرستان استان کرمان رخ داده است که توسط کارشناسان فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی حدود ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان ارزیابی و برآورد گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این مقدار حدود ۹۳۳ میلیارد تومان به بخش کشاورزی و حدود ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بخش زیربنایی خسارات وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان عنوان کرد: علاوه بر این به علت بی‌توجهی برخی عشایر و دامداران به هشدارهای مکرر صادره و عدم خروج به موقع دام‌ها از مراتع و به ویژه تالاب جازموریان حدود ۱۴۰۷ راس دام تلف شده است.

سعیدی خاطرنشان کرد: ۱۹۰۷ واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب دیده است که از این تعداد ۴۵۰ واحد باید تخریب و نوسازی و مابقی باید تعمیر شوند.

وی ابراز داشت: ارزیابی‌های صورت گرفته به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده و کلیات آن مورد تصویب قرار گرفته است.

سعیدی افزود: جزئیات خسارت وارده نیز با تکمیل ارزیابی و برآوردها و پیشنهاد مشترک وزارت کشور و جهاد کشاورزی در جلسه هیات دولت، جبران خسارات صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان بخش کشاورزی مدیریت بحران تالاب شهری و روستایی وزارت کشور جهاد کشاورزی سیل سیلاب بحران مجید سعیدی استانداری کرمان مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان سیل در جنوب کرمان میلیارد تومان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سالخورده، با بیان اینکه زمین لرزه سیرچ کرمان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در منطقه کوهستانی به وقوع پیوسته است افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته این زمین لرزه تا کنون خسارت مالی و جانی نداشته است.

عصر امروز چهارشنبه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۶ ریشتر بخش سیرچ از توابع شهرستان کرمان را لرزاند و قدرت آن در شهرهای اطراف منطقه همچون شهر کرمان احساس شد.

کد خبر 6094551

دیگر خبرها

  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • خسارت ۸۳ میلیارد تومانی سیل به سازه‌های آبخیزداری زیرکوه
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • جبران خسارت‌های سیل به روستای قطرم بافق
  • ارزیابی ایمنی حدود ۱۵۰۰ بوستان در پایتخت و شناسایی بیش از ۱۵ هزار مورد ناایمن