Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، عبدالنبی شرفی با اشاره به جایگاه جزیره کیش به عنوان یکی از مطلوب ترین مقاصد گردشگری داخلی و پیش بینی های انجام شده مبنی بر افزایش چشمگیر شمارمسافران کیش در نوروز ۱۴۰۱ اظهار داشت : کمیته های مختلف ستاد نوروزی سازمان منطقه آزاد کیش تلاش می کنند تا با برنامه ریزی و تعامل گسترده فضای مطلوبی برای گردشگران نوروزی کیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت عمران، آب و خدمات نیز به عنوان متولی مدیریت شهری در تمامی بخش های عمرانی و خدماتی ظرفیت های موجود را برای ایجاد شرایط میزبانی شایسته از گردشگران بکار می برد.

رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی، ستاد نوروزی کیش با تاکید بر اینکه توجه به ضوابط بهداشتی و رعایت مصوبات ستاد کرونا مهم ترین اصل برای حفظ سلامت گردشگران و داشتن نوروزی شاد و خاطره انگیز است گفت : تسریع روند اجرای طرح های عمرانی با هدف حفظ نظم و آراستگی در محیط شهری ، بهسازی و ترمیم آسفالت معابر و رنگ‌آمیزی جداول، نصب تابلوها و علائم ترافیکی، فراهم کردن زیر ساخت های لازم در کمپ های چادری و کسب آمادگی برای تامین نیازمندی های مسافران در حوزه خدمات شهری از جمله مواردی در حال اجرا در شرکت عمران، آب و خدمات برای استقبال از گردشگران نوروزی است .

زیباسازی محیطی، توسعه فضای سبز و کاشت گل های فصلی در میادین و معابر و فضاهای عمومی و پارک ها با هدف تقویت طراوت فضای شهری کیش ، انجام تمهیدات لازم برای افزایش ظرفیت ارائه خدمات در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش و تامین رفاه گردشگران و ساکنان در ترددهای روزانه و برنامه ریزی منسجم برای خدمات‌دهی منظم و مطلوب در زمینه امور شهری از دیگر مواردی بود که مدیر عامل شرکت عمران ، اب و خدمات به آنها اشاره کرد.

رییس هیات مدیره شرکت عمران ، آب و خدمات کیش تصریح کرد: فعالیت های شرکت در ماه های گذشته از جمله اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در معابر و میادین و رنگ آمیزی جداول ، آماده سازی برخی فضاهای ورزشی ، ترمیم و رنگ آمیزی مسیر ویژه دوچرخه سواری ، اجرای مرحله نخست طرح زیباسازی سفین و بهسازی اراضی جنگلی در این منطقه نیز فضای شهری جزیره کیش را برای پذیرایی از مسافران نوروزری آماده تر کرده است.

شرفی افزود: به زودی با تجمیع برنامه و طرح های معاونت ها و مدیریت های مختلف شرکت عمران، آب و خدمات در زمینه اقدامات نوروزی در سه بخش پیش از نوروز ، حین تعطیلات و پس از اتمام تعطیلات نوروزی، طرحی جامع و هدفمند برای ارائه خدمات استاندارد به ساکنان و گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ آماده و نیازمندی های اجرای این برنامه ها فراهم خواهد شد.

46

کد خبر 1591351

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد گردشگری شرکت عمران آب و خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان

به گزارش خبرنگار مهر، منصور مهرزاد ظهر سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌ها اعلام کرد: روستای پالنگان تفرجگاه‌های زیبا و گردشگرپذیر، مناطق طبیعی و تاریخی دیدنی، سوغات و صنایع‌دستی برجسته و مراکز فرهنگی- اقامتی بسیاری دارد که هر یک از آن‌ها می تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصاد منطقه داشته باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان افزود: در این راستا و با توجه به کثرت گردشگران داخلی و خارجی بازدیدکننده ازاین روستای تاریخی، تعداد ٥٣ تابلوی معرفی امکان گردشگری و خدماتی موجود در روستا به همت این اداره‌کل و با همکاری و مشارکت فرمانداری کامیاران و اهالی پالنگان برای راهنمایی گردشگران به دو زبان فارسی و انگلیسی تهیه و نصب شد.

وی با بیان اینکه تعدادی تابلوی خوشامدگویی و تفسیری در جاده منتهی به روستا نیز نصب شده است، عنوان کرد: این اقدام با هدف توسعه زیرساخت‌های گردشگری، ارائه اطلاعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری منطقه به گردشگران ورودی و ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی به مردم انجام شد.

مهرزاد یادآور شد: بر روی این تابلوها اطلاعاتی از جاذبه‌های گردشگری و خدمات موجود از جمله مراکز اقامتی، فروشگاه‌های صنایع‌دستی و محصولات روستایی، مسجد، تابلوهای مربوط به شیلات، تعاون روستایی، فوریت‌های پزشکی و … در سایزهای مختلف درج شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان بیان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف خدماتی و نظارتی بتوانیم خدمات بیشتری به مسافران و گردشگران ارائه و باعث رونق بیش از پیش گردشگری استان شویم.

کد خبر 6093240

دیگر خبرها

  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • اجرای طرح کلید به کلید، اولویت شرکت بازآفرینی شهری 
  • ۱۰۰۰ قطعه زمین در راستای اجرای طرح جوانی جمعیت آماده سازی شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • نصب بیش از ٥٠ تابلوی دو زبانه راهنمای گردشگری در روستای پالنگان
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز