Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بالابودن غلظت آلاینده‌های جوی در ۳ شهر استان خوزستان، سبب آلودگی هوا برای چهارمین روز متوالی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، داده‌های مرکز کنترل ملی و پایش محیط زیست نشان می‌دهند ساعت 9 صبح امروز، شاخص کیفی هوای شهر‌های اهواز و دشت آزادگان با ثبت اعداد 173 و 158 AQI، در وضعیت ناسالم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وضعیت هشدار می‌دهد؛ افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کنند.همچنین افراد دیگر، باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

تداوم آلودگی هوای شیراز به زمستان رسیدجولان آلودگی هوا؛ اصفهان برای سومین روز متوالی آلوده اعلام شدجولان آلودگی هوا در 4 شهر خوزستان/ خروج سامانه بارشی ‌و ‌افزایش غلظت آلودگی هوا‌تمامی مراکز درمانی در پی افزایش آلودگی هوا در اراک به حالت آماده‌باش درآمدند

شاخص کیفی هوای آبادان نیز با قرار گرفتن در رقم 109 AQI برای تمامی گروه‌های سنی حساس ناسالم گزارش شده است.در این وضعیت افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

پیش از این پیش بینی شده بود تا روز دوشنبه از میزان غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی استان کاسته شود، اما باپایداری شرایط جوی، امروز نیز برای چهارمین روز متوالی، آلودگی، مهمان ناخوانده شهر‌هایی از استان خوزستان است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، فردا احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی، شرقی و ارتفاعات و وزش باد متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان خوزستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دیگر مناطق استان احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست، افزود: روز‌های یکشنبه تا سه شنبه هم احتمال بارش‌های پراکنده و وزش باد‌های متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای در برخی ازنقاط استان وجود خواهد داشت.

به گفته سبزه زاری؛ تا روز یکشنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود و تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی استان خواهد شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: از روز چهارشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی می‌گوید: در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۸.۳ و ایذه با ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده اند و اهواز به بیشینه دمای ۳۸.۳ و کمینه دمای ۲۱.۷ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • تداوم پایداری جوی در آبادان و خرمشهر
  • فعالیت سامانه بارشی فعال در خوزستان از چهارشنبه
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • تداوم آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • افزایش پایداری شبکه برق دشت آزادگان
  • غبار روی کوه‌های تهران مه است یا آلودگی هوا؟
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر