Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار آذربایجان‌غربی گفت: انتظار می‌رود وزارت نیرو توجه ویژه‌ای به تامین منابع مالی پروژه‌های در دست اجرا در حوزه آب، برق و انرژى در استان داشته باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، استاندار آذربایجان‌غربی شب گذشته در دیدار با وزیر نیرو، ضمن دعوت از وی برای حضور در استان، خواستار توجه جدی این وزارتخانه به تامین منابع مالی طرح‌های وزارت نیرو در آذربایجان غربى شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌محمدصادق معتمدیان‌ در این دیدار،  با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت روند اجرای طرح ها و پروژه های حوزه وزارت نیرو در استان، به تشریح مسائل و  مشکلات این پروژه‌ها و تامین منابع مالی آنها پرداخت و اظهار داشت: انتظار می‌رود وزارت نیرو توجه ویژه‌ای به تامین منابع مالی پروژه‌های در دست اجرا در حوزه آب، برق و انرژى در استان داشته باشد.
 
وی ضمن دعوت از وزیر نیرو برای سفر به آذربایجان‌غربی و بازدید میدانی از روند اجرای پروژه‌های زیر مجموعه این وزارتخانه در استان، گفت: درخواست می‌شود نشست مشترکى با حضور وزیر نیرو ، معاونین وزیر، اعضای مجمع نمایندگان استان و مدیران استانی زیر مجموعه این وزارتخانه نیز تشکیل و مسائل و مشکلات طرح‌ها و پروژه‌ها و همچنین نیازهای استان برای توسعه زیر‌ساخت‌های حوزه آب‌، برق و انرژی احصا و برنامه های این وزارتخانه در این زمینه اعلام شود.

‌علی اکبر محرابیان‌ وزیر نیرو نیز در این دیدار، دستورات لازم را برای رفع مشکلات پروژه های وزارت نیرو در استان و همچنین تشکیل جلسه ای با حضور استاندار آذربایجان غربى برای رفع موانع این پروژه ها صادر کرد.

وی گفت: به زودی برای بازدید از روند اجرای طرح ها و پروژه های مرتبط این وزارتخانه به آذربایجان غربی سفر می کنم.

استاندار آذربایجان‌غربی: راهکارهای رشد ارزش افزوده محصولات کشاورزی باید ارائه شوددستور استاندار آذربایجان غربی برای رفع مشکلات حاشیه‌نشینی و تکدی‌گری

وزیر نیرو ضمن موافقت با پیشنهاد استاندار آذربایجان جهت برگزاری نشست مشترک در جهت حل مسائل و مشکلات طرح ها و پروژه ها به معاونین ذیربط دستور برگزاری هرچه سریع تر این جلسه را داد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی تامین منابع مالی طرح ها و پروژه ها وزارت نیرو وزیر نیرو حوزه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان

  مدیرکل دفتر سرمایه انسانی وزارت نیرو در این آیین با بیان اینکه بهره‌گیری از دانش در حل مسائل شرکت توزیع برق همدان جای قدردانی دارد، گفت: مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان پیش نیازهایی، چون تفکر، دانش‌ورزی و ارتقای بهره‌وری را پشت سر گذاشته و حرکت به سمت بهره‌گیری از علم و دانش در حل مسائل دارد.

مصطفی شاه بوداغیان با بیان اینکه تصمیمات آینده ما بر مبنای داده‌ها و هوش مصنوعی است که باید به بهترین شکل از آن‌ها برخوردار شد، اظهار کرد: ستادی در وزارت نیرو شکل می‌گیرد که نیرو‌های شرکت توزیع برق استان همدان می‌تواند با ارتباط‌گیری با آن سرعت پیشرفت کار خود را را در پیشبرد برنامه‌های مورد نظر بیشتر کنند.

شاه بوداغیان با بیان اینکه امیدواریم به سمتی حرکت کنیم که در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی‌هایی را با درصد خطای بسیار پایین داشته باشیم، گفت: شرکت توانیر و مجموع شرکت توزیع در این مسیر قدم گذاشتند و امیدواریم در آینده نزدیک به سمتی حرکت کنیم که همه فرآیند‌ها بر مبنای واقعیت‌ها و داده‌ها باشد و تصمیمات کاملا علمی شکل گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان نیز در این آیین گفت: سال گذشته ناترازی در صنعت برق داشتیم بنابراین باید تغییر در حوزه مصرف صورت بگیرد و به اعتدال در مصرف برسیم.

امیرضا یوسفیان با بیان اینکه امروز حرکت به سمت انرژی تجدیدپذیر اجتناب‌ناپذیر است، گفت: از صرفه‌جویی می‌توانیم به سمت تامین تولید برویم تا نیازی به واردات نداشته باشیم.

او با تاکید بر اینکه در موضوع مصرف در همه حوزه‌ها ناترازی وجود دارد بر فرهنگ مصرف انرژی در کشور تاکید کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها از جمله آب اهل اسراف هستیم و امروز فروچاله‌هایی که به وجود آمده، نتیجه مصرف بی‌رویه ماست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به تامین آب شرب شهر همدان با تلاش‌های انجام شده و اهتمام دولت، گفت: سال گذشته با وجود خشکسالی و کمبود ذخایر منابع آبی توانستیم آب لازم را تامین کنیم تا مشکل آب همدان حل شود، با این حال از آب برای شستشوی منازل و خودرو‌ها استفاده می‌کنیم که این مسائل نیاز به تحلیل رفتار‌های فرهنگی دارد.

او با بیان اینکه کارگر ماهر و پرانگیزه رکن جهش تولید است، افزود: نگاه وزارت نیرو به کار و کارگر و نیروی انسانی منطبق بر نگاهی است که دین اسلام تبیین و تاکید کرده است.

منبع ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • کار وزارت نیرو برای فرهنگ‌سازی مصرف برق به جایزه‌دادن کشید!
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد