Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گلستان پیکر مطهر شهید سلطان محمد عباسی پس از تدفین به عنوان شهید گمنام در شهر الوند استان قزوین شناسایی شده و امروز خانواده این شهید با استقبال مسئولان قزوین بر سر مزار این شهید حاضر شدند.

دو روز گذشته بود که غلامرضا حقایق‌پور _مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین_ در گفت‌وگو با خبرنگاران از شناسایی هویت شهید استان گلستان شهید سلطان محمد عباسی خبر داد که در سال 1392 در شهر الوند استان قزوین به عنوان شهید گمنام تدفین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور پس از اطلاع رسانی به خانواده این شهید والامقام توسط مدیران استان گلستان، خانواده شهید عباسی صبح امروز با استقبال رسمی مسئولان و مردم استان قزوین وارد شهر قزوین شده و در مراسمی در تیپ 116 پیاده مکانیزه نزاجا شهید صفوی مورد تکریم قرار گرفتند. 

بر اساس برنامه قرار است مراسم رسمی حضور خانواده شهید سلطان محمد عباسی بر سر مراز فرزندشان ساعت 14 امروز در گلزار شهدای شهر الوند استان قزوین با حضور مردم و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شود.

به گزارش ایسنا شهید سلطان محمد عباسی متولد یکم خرداد ماه سال 1345 در گنبد کاووس در استان گلستان بوده که دوم اردیبهشت ماه سال 66 در عملیات کربلای 9 به شهادت رسیده است که خانواده این شهید بزرگوار  اکنون ساکن مینودشت از توابع استان گلستان هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلستان استان گلستان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در ابتدای سفر به بخش الموت غربی با حضور در دهستان دستجرد سفلی با خانواده شهید بیژن حسنی دیدار و گفتگو کرد.

شهید بیژن حسنی دهم خرداد ۱۳۴۵، در روستای دستجرد سفلا از توابع الموت به دنیا آمد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، این شهید بیست و دوم تیر ۱۳۶۳، در سردشت به شهادت رسید. 

شرکت در جلسه شورای اداری بخش الموت غربی و بازدید و افتتاح چندین پروژه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یک روزه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پیش بینی کشت ۲۰ هزار هکتار پنبه در گلستان
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان