Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار ایلام با حضور سرزده و میدانی در نانوایی‌های سطح شهر ایلام به بررسی کیفیت پخت نان پرداخت و گفت: ساماندهی نانوایی‌ها و کیفی کردن پخت مطالبه مردمی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، حسن بهرام‌نیا صبح امروزسه‌شنبه 21دی1400 در راستای بازدیدهای سرزده خود درحوزه های مختلف این بار به سراغ نانوای‌ها رفت واز نزدیک درجریان کار آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام دراین بازدیدها ضمن گفت وگوی صمیمانه بامردم و متصدیان نانوایی‌ها، درجریان مسائل و مشکلات این حوزه قرارگرفت.

بهرام دنیا در حاشیه این بازدید به خبرنگار تسنیم در ایلام گفت: بررسی میدانی و حضور در میان مردم به جهت شنیدن درد دل و خواسته‌های مردمی وظیفه مدیران در تمام سطوح است.

استاندار ایلام افزود: علاوه بر شنیدن مردم نظارت بر کیفیت خدمات مورد نیاز مردم نیز نیازمند حضور میدانی مدیران است و ما مسئولان به عنوان خادمان مردم از این مهم نباید غفلت کنیم.

استاندار ایلام حضور میدانی در نانوایی‌ها را به جهت بازدید و بررسی میدانی از کیفیت پخت، توزیع و رعایت بهداشت و سایر موارد مرتبط با پخت نان به‌عنوان قوت مردم دانست و بیان کرد: کیفیت نان در ایلام مطلوب نیست و در این راستا دستگاه‌ متولی موظف بر آن هستند تا این مشکل را از طریق نظارت، آموزش و... را به انجام برسانند.

پلمب در انتظار نانوایی‌های متخلف/44 درخواست برای آزادپزی ثبت شده است بیش از 40 درصد نانوایی‌های یزد استاندارد نمک را رعایت نمی‌کنند نظارت بر نانوایی‌های استان خراسان جنوبی تشدید می‌شود

بهرام نیا خاطرنشان کرد: نظارت و پایش از نظر کیفیت ، وزن تعیین شده و رعایت بهداشت نان در دستور متولیان قرار خواهد گرفت و این مهم به دقت رصد خواهد شد.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار ایلام نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۸۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی قنوات این شهرستان بیان نمود: نظارت مستمر و بهره گیری از دستور کار کارشناسی، عملیات مناسب را برای حفاظت فیزیکی، کاهش خطرات احتمالی ناشی از بلایای طبیعی، دسترسی به آبـدهی پایدار و حفظ کیفیت آب در قنوات را فراهم می‌سازد . میرجلیلی معاون فنی شهرستان نیز توصیه‌های فنی در ایجاد بند خاکی حفاظتی میله چاه‌ها و همچنین تامین شیب هیدرولیکی و افزایش دبی آب را با اجرای عملیات صحیح کف شکنی، بغل بری و بغل تراشی را برای افزایش عمر مفید قنات، کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری و اصلاح مسیر را به پیمانکار توصیه نمود.

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • دوگانه‌سوز کردن یک‌سوم خبازی‌های سمنان / لزوم حفاظت از زیرساخت‌های حساس