Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:30:42 GMT

شنیده ام گزینه سرمربیگری تیم ملی هستم!

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۹۰۸۱

شنیده ام گزینه سرمربیگری تیم ملی هستم!

خبرورزشی – داوود مهابادی سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در مورد این که یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی جوانان است، گفت: من سال قبل با  تیم ملی جوانان قرارداد بستم و در ادامه تیم یک ماه در اردو حضور داشت و دو بازی دوستانه انجام دادیم. با توجه به زیاد شدن مبتلایان کرونا مسابقات تیم ملی ۲ سال عقب افتاد و من هم تا پایان اسفند سال قبل در خدمت تیم ملی و فدراسیون بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهابادی ادامه داد: با تلاش میرشاد ماجدی و عزیزی خادم که نظر ویژه ای در تشکیل تیم های پایه دارند توانستیم مجموعه خوبی تشکیل دهیم. شنیده ام که فدراسیون به دنبال سرمربی برای تیم ملی جوانان است و یکی از گزینه های آنها من هستم. تصمیم گیری در این رابطه  با فدراسیون است و اگر بخواهند صحبتی انجام شود برای هر مربی افتخار است که سرمربی تیم ملی کشورش باشد.

وی در خصوص این که آیا به دلیل عقب افتادن مطالبات خود از سرمربیگری تیم ملی کناره گیری کرد یا خیر عنوان کرد: این بحث ها اشتباه است. مسابقات تیم ملی ۲ سال عقب افتاده بود و عملا تا قبل بازی ها هیچ برنامه ای نداشتیم. در آن زمان برنامه ریزی فدراسیون استعداد یابی در استان ها بود و تیم ملی هیچ اردویی نداشت. من هم نامه ای به فدراسیون ارائه کردم که با توجه به تعلیق ۲ ساله مسابقات اگر امکانش است در جای دیگری فعالیت کنم و فدراسیون هم این درخواست را قبول کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی داود مهابادی فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، آلبرتو جولیانی سرمربی تیم مودنای ایتالیا از اواخر فصل گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفت و تیمش را به پلی آف رساند و در این مرحله نیز برابر ترنتینو شکست خورد.

این مربی با تجربه که گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز بود برای فصل آینده به دنبال بستن یک تیم قدرتمند است. آنها به همین منظور دست به خریدهای خیلی خوبی زده‌اند.

باشگاه مودنا در پست پاسور لوسیانو دچکو را خریداری کرده، در پست قطر پاسور پل بوچگر اتریشی جانشین ماکسیم ساپوژکف روس شده است، بوچگر فصل قبل یکی از امتیاز آورترین بازیکنان سری آ بود.

همچنین خوزه میگل گوتیرز کوبایی نیز از تارانتو راهی این تیم شد تا آلبرتو جولیانی سرمربی مودنا آرام آرام یک تیم مدعی قهرمانی را برای فصل بعد سوپر لیگای ایتالیا آماده کند.

همچنین گفتنی است، برونو رزنده پاسور برزیلی، عثمانی خوان تورنا و ماکسیم ساپوژکف از این تیم جدا شدند. البته این پایان نقل و انتقالات این باشگاه نیست و بازیکنان بزرگ دیگری نیز هدف این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان