Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان به درخواست آمریکا قرار است مبارزه دوستانه‌ای را ۲۳ بهمن ماه در تگزاس برگزار کند. در حالی که از مدت‌ها پیش  بلیت‌فروشی برای برگزاری این مسابقه دوستانه نیز آغاز شده اما اعزام ملی‌پوشان کشورمان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. هفته گذشته تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای اخذ ویزا راهی دبی شد که البته مشکلاتی هم در این سفر پیش آمد که می‌توان به معطل کردن قهرمانان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه درخواست مبارزه دوستانه از سوی آمریکا و بعد از مسابقات جهانی نروژ پیشنهاد شده و حتی رسانه‌های آمریکایی مطالبی را در این خصوص منتشر کردند اما در این بین اقدام رسانه‌های ضد انقلاب را نباید نادیده گرفت که در تلاش هستند تا با سیاسی کردن ورزش مقابل این مبارزه دوستانه بایستند. چند روز پیش فاکس نیوز در گزارشی به شعارهای ضد آمریکایی علیرضا دبیر اشاره و تاکید کرد رئیس فدراسیون کشتی ایران در حالی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند که گرین کارت دارد و می‌خواهد به آمریکا بیاید.

در این گزارشات ضد ورزشی، مصاحبه‌های معاندان نیز بیش از گذشته به چشم می‌خورد که سعی در تخریب ارتباطات ورزشی ایران و آمریکا دارند. یکی از رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس با انتشار گزارشی از مبارزه دوستانه ایران و آمریکا و انتشار مصاحبه پاشایی سرمربی سابق کشتی فرنگی ایران، سعی در سیاسی کردن این رویداد ورزشی دارد.

این رسانه رژیم صهیونیستی با انتشار نامه‌ای از یک فرد ضد انقلابی به ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا پرده برداشت که در آن اشاره شده “کشتی آمریکا از سازمانی دعوت می کند [فدراسیون کشتی ایران] که رئیس آن از سر دادن شعار “مرگ بر آمریکا” مقابل دوربین‌های تلویزیونی خوشحال می‌شود و دیگران را تشویق می‌کند که همین کار را انجام دهند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی پیش از این گفته بود: «ما همیشه شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم اما مهم این است که آن را در عمل نشان دهیم. بعضی‌ها زیاد حرف می‌زنند اما کار زیادی نمی‌کنند. ما باید این را شعار را در عمل ثابت کنیم.»

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه هم در نشست روز گذشته در خصوص اتفاقات کشتی اظهارنظری داشت. وی در واکنش به گزارش فاکس نیوز، عنوان کرد: فاکس نیوز جزو آخرین رسانه‌هایی است که می‌توان به گزارش‌های آن اطمینان کرد؛ سمت و سوی این رسانه مشخص است. تیم ملی کشتی ایران به دعوت آمریکا و با درخواست مکرر در چارچوب مراودات ورزشی عادی که قبلا هم وجود داشت این سفر را در دستور کار قرار داده است. اساسا سیاسی کردن موضوعاتی که روح ورزشی دارد در تناقض این موضوعات است.

صحبت‌هایی که رئیس فدراسیون کشتی داشته ممکن است باعث شود تا آمریکا برای وی ویزا صادر نکند. در صورتی که برای دبیر و چند کشتی‌گیر ویزا صادر نشود احتمال لغو سفر به آمریکا وجود دارد. رسانه‌های آمریکایی و سایت فدراسیون کشتی این کشور در خصوص اتفاقات رخ داده هیچ واکنشی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مبارزه دوستانه فدراسیون کشتی کشتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد

ناصر میرواحدی دو ماه است که در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان بستری است.

به گزارش ایسنا، سید ابوالحسن (ناصر) میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی و پهلوان سابق ایران حدود دو ماه است در بیمارستانی در فرانکفورت آلمان تحت مراقب های ویژه قرار دارد.

میرواحدی که در اوایل انقلاب و در دهه ۶۰ رئیس و دبیر فدراسیون کشتی بوده، نایب پهلوانی کشور و نایب قهرمانی کشتی آزاد کشور را در دوران ورزشی اش تجربه کرد.

خبرگزاری ایسنا برای این پیشکسوت ۷۴ ساله کشتی ایران و اصفهان آرزوی سلامتی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • روایت رستمی از مبارزه با فرنگی‌کار ژاپنی با وجود مصدومیت
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • تمرینات ورزشی برای مبارزه با کبد چرب