Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان- رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا (NBA) بامداد امروز (سه‌شنبه) در مناطق کنفرانس غرب و شرق با برگزاری ۷ دیدار پیگیری شد.

در دیدار مهم بامداد امروز، میلواکی باکس به مصاف شارلوت هورنتس رفت. در این دیدار تیم هورنتس موفق شد با درخشش تری روزیر با نتیجه ۱۰۳ بر ۹۹ میلواکی را از پیش رو بردارد و بیست و دومین پیروزی خود را در این دوره از رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار میلواکی علی رغم درخشش و دبل ستاره یونانی خود نتیجه باز را واگذار کرد. هورنتس در حال حاضر با ۲۲ پیروزی و ۱۹ شکست در رده هشتم جدول کنفرانس شرق ایستاده است. میلواکی هم در این دیدار هفدهمین شکست خود را تجربه کرد و با ۲۶ پیروزی و ۱۷ شکست در رده چهارم کنفرانس شرق باقی ماند.

در این دیدار تری روزیر از شارلوت هورنتس با کسب ۲۷ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم یانیس آنتتوکومپو از میلواکی با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۸ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود.

در دیگر دیدار بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا، تیم بروکلین نتس مقابل پورتلند تریل بلیزرز صف آرایی کرد. در این دیدار تیم پورتلند با آنفرنی سیمونز موفق شد با نتیجه ۱۱۴ بر ۱۰۸ بروکلین را شکست دهد و شانزدهمین پیروزی برای پورتلند در رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا ثبت شود. در این دیدار جیمز هاردن قادر به همراهی تیمش نبود و بروکلین در غیاب این بازیکن نتیجه را واگذار کرد. پورتلند در حال حاضر با ۱۶ پیروزی و ۲۴ شکست در رده دهم جدول کنفرانس غرب قرار گرفته است. بروکلین هم در این دیدار چهاردهمین شکست خود در فصل جاری NBA را ثبت کرد و با ۲۵ پیروزی و ۱۴ شکست به رده دوم جدول کنفرانس شرق سقوط کرد و صدر نشینی را از دست داد.

در این دیدار آنفرنی سیمونز از پورتلند با کسب ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۱ پاس منجر به گل بهترین بازیکن میدان بود. در مقابل هم کوین دورانت از بروکلین با کسب ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۵ پاس منجر به گل (دابل دبل) کرد و بهترین بازیکن تیمش بود، اما مانع شکست تیمش نشد.

نتایج دیدار‌های بامداد امروز لیگ بسکتبال آمریکا NBA:

میلواکی باکس ٩٩ – ١٠٣ شارلوت هورنتس یوتاجاز ١١۶ – ١٢۶ دیتریوت پیستونز ایندیاناپیسرز ٩٨ – ١٠١ بوستون سلتیک سن آنتونیواسپرز ٩۶ – ١١١ نیویورک نیکس فیلادلفیا ١١١ – ٩١ هیوستون راکتس روکلین نتس ١٠٨ – ١١۴ پورتلند تریل بلیزرز کلیولندکاوالیرز ١٠٩ – ١٠٨ ساکرامنتو کینگز

بیشتربخوانید 

نتایج رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ بسکتبال آمریکا اخبار بسکتبال رقابت های لیگ بسکتبال لیگ بسکتبال آمریکا پاس منجر به گل بهترین بازیکن بامداد امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز

تیم بسکتبال دنور ناگتس با درخشش ستاره صربستانی مقابل لس‌آنجلس لیکرز به پیروزی رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و با نتیجه 112 بر 105 برنده شد.

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

نیکولا یوکیچ، ستاره صربستانی دنور که به جوکر شهرت دارد در این دیدار، 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای تیمش داشت.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • پرز به این دلیل در سن‌سباستین غایب بود (عکس)
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • بسکتبال NBA | در لس آنجلس صدای جارو شنیده می شود
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد