Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@15:10:52 GMT

دلیل خط خوردن هافبک استقلالی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۹۴۵۰

دلیل خط خوردن هافبک استقلالی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرشید اسماعیلی هافبک سابق استقلال در بازی اخیر العربی با الدحیل به دلایل نامشخص از لیست تیمش خط خورد و در این بازی العربی با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.

در همین رابطه نشریه «الرایه» قطر در گزارشی به آماده شدن العربی برای دیدار با السیلیه قعرنشین پرداخت و در بخشی از این گزارش دلیل غیبت اسماعیلی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشریه معتبر قطری، نوشت: العربی در این بازی محمود ابوندی دروازه اش را بعد از غیبت در بازی اخیر به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار دارد اما همچنان لژیونرهای العربی یعنی مارک مونیسا و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.

همچنین یوسف المساکنی و آرون بوینداز هم به دلیل همراهی تیم های ملی کشورشان در جام ملت های آفریقا در لیست العربی برای این بازی حضور نخواهند داشت.

بدین ترتیب مشخص شد فرشید اسماعیلی هافبک ایرانی العربی به دلیل مصدومیت در بازی اخیر از لیست تیمش خط خورد و در بازی پیش رو مقابل السیلیه که رامین رضاییان را در اختیار دارد، غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید رکورد تاریخی و دست‌نیافتنی بارسلونا/عکس علاقه شدید خارجی‌های استقلال به شیشلیک! جنگ نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس بر سر ستاره تیم امید

256 251

کد خبر 1591422

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، تیم تراکتور در حالی آماده دیدار با استقلال می‌شود که اسکواد این تیم را عمدتا بازیکنانی با سابقه حضور در پرسپولیس و استقلال تشکیل می‌دهند.

در این بین ارسلان مطهری و امیرحسین حسین‌زاده دو استقلالی شاخص تراکتور هستند که در بازی ذوب‌آهن روی نیمکت حضور داشتند و حالا در این هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد تا به ترکیب اصلی برسند.

مطهری که نیم فصل اول فرصت زیادی در استقلال به دست نیاورد، امیدوار به درخشش برابر تیم سابقش خواهد بود تا بتواند توانایی خود را به جواد نکونام ثابت کند.

دیگر خبرها

  • هاکان چالهان اوعلو گلزن‌ترین هافبک 33 سال اخیر اینتر طی یک فصل سری آ
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان