Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:10:37 GMT

مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت بدانند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۹۵۰۹

مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید هادی طباطبایی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان مه ولات اظهار کرد: امروز فرصتی برای خدمتگزاری ایجاد شده است که باید قدردان این فرصت باشیم چون  هیچ عبادتی به پای خدمت به خلق نمی رسد و مدیران باید فرصت خدمت را غنیمت دانسته و در مسیر خدمت به مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر رفتار ما طبق قرآن باشد می توانیم مدیر جهادی اسلامی باشیم.

طباطبایی از مه ولات به عنوان شهرستانی شهیدپرور یاد کرد و گفت: سرپرست جدید فرمانداری مه ولات، فردی توانمند و باتجربه است که انشاءالله در مسیر خدمت به این مردم لایق، گام برخواهد داشت. ما باید فضا را برای حضور و سرمایه گذاری مردم آماده کنیم تا شاهد شکوفایی قابلیت ها و توسعه هرچه بیشتر مه ولات باشیم.

شایان ذکر است که در این مراسم، مجتبی علی نژاد به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مه ولات معارفه شده و از خدمات مصطفی محمدی، سرپرست سابق فرمانداری این شهرستان قدردانی شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر جهادی معارفه مه ولات فرماندار مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است

فاطمه ستاری نوید در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد :۳۰ اردیبهشت ماه بدلیل ابلاغ سیاست های کلی جمعیت توسط رهبر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۳ روز ملی جمعیت نامگذاری شده است وطبق ماده ۱۹ قانون جوانی جمعیت مکلف هستیم برنامه های متنوعی داشته باشیم.

وی یادآورشد: روز ۳۰ اردیبهشت ماه روز اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت در ۷ بخش نخبگان، رسانه، خانواده ها، سازمان‌های های مردم نهاد، مدیران، موسسات و شرکتهای خصوصی و دستگاه اجرایی خواهد بود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری همدان تصریح کرد: همه علاقمندان می توانند در هر بخش که احساس می کنند در رویداد می توانند حائز رتبه شوند آثار و مستندات خود را به استانداری تحویل دهند و اگر بخواهند بصورت کشوری شرکت کنند باید به سایت ستاد جمعیت مراجعه کنند.

ستاری نوید ادامه داد: هدف از برگزاری این برنامه پایش و ارزیابی تمام علاقمندان و کسانی که در این زمینه زحمت می کشند خواهد بود بگونه ای که بتوانیم برترین ها را انتخاب کنیم و این کار جهت محقق شدن ابلاغ سیاست های رهبر انقلاب اسلامی است که تاکید بر افزایش نرخ باروری، افزایش جمعیت و افزایش جمعیت دارند و با اینگونه برنامه ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بین مردم خواهیم شد.

کد خبر 6092930

دیگر خبرها

  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • انتصابات جدید در گیلان
  • (ویدئو) روسیه خودرو‌های زرهی غنیمت گرفته از ۱۲ کشور را به نمایش گذاشت
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم