Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:58:58 GMT

حریق در پتروشیمی شازند به طور کامل اطفا و مهار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۹۹۵۹۷

حریق در پتروشیمی شازند به طور کامل اطفا و مهار شد

حمید غیاثی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر دوشنبه در مجموعه پتروشیمی شازند یکی از مخازن نه چندان بزرگ پتروشیمی شازند به سبب نشتی دچار حریق شد و با پیگیری که صورت گرفت بلافاصله کار اطفای حریق در این شرکت آغاز شد و با کمک واحد اعزامی از پالایشگاه شازند و تعامل با پتروشیمی حریق در زمان کوتاهی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خوشبختانه پس از اطفا حریق فرآیند خنک سازی و ایمن سازی محل حریق نیز بلافاصله انجام شد.

مدیرکل بحران استان مرکزی بیان کرد: متأسفانه در این سانحه یک نفر جان خود را از دست داده و ۲ نفر دیگر که یکی از آنها سوختگی حدوداً ۴۰ درصدی داشته است به بیمارستان منتقل شده‌اند.

غیاثی عنوان کرد: با تشکیل کمیته مدیریت بحران پتروشیمی شازند علت اصلی وقوع حریق در دست بررسی بوده و متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5397084

منبع: مهر

کلیدواژه: شازند پتروشیمی مهار آتش سوزی مدیریت بحران ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام آمار کرونا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آلودگی هوا گرگان تشییع شهدا ایام فاطمیه دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی پتروشیمی شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب منازل مسکونی و رهاسازی ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی های دزفول

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، روح الله بهشتی فرد با اشاره به بارش‌های سیل آسای ۲ روز اخیر در این شهر گفت: بیش از ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی معابر شهری امدادرسانی و آب وارد شده به ۲۰ واحد مسکونی در دزفول توسط آتش نشانان تخلیه شد.

وی افزود: روند امداد رسانی به خودرو‌های گرفتار شده در معابر شهری و تخلیه آب منازل مسکونی برای دومین روز پیاپی در پی بارش‌های اخیر توسط آتش نشانان ادامه داشت.

بهشتی فرد ادامه داد: تماس‌های متعددی از گرفتار شدن خودرو‌ها در سطح شهر و آبگرفتگی منازل مسکونی به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد که بلافاصله تیم‌های امداد و نجات از پنج ایستگاه عملیاتی به محل‌های گزارش شده اعزام شدند و به شهروندان امدادرسانی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول به ۲ مورد آتش سوزی کنتور برق سه فاز و ریزش ساختمان قدیمی بدون مصدوم اشاره و اضافه کرد: بلافاصله تیم‌های عملیاتی به محل‌های گزارش اعزام و رفع خطر کردند.

وی می‌گوید: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دزفول همچون روز گذشته در مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی حضور داشتند و برای رفع مشکلات بوجود آمده چاره اندیشی کردند.

در پی این بارش‌های سیل آسا دبی خروجی سد دز افزایش یافت و دبی رودخانه دز در مقطع شهر دزفول به ۸۰۰ متر مکعب بر ثانیه رسیده است از این رو بوستان‌های ساحلی شهر دزفول تعطیل شدند.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • آماده‌باش برای مواجهه با سیلاب در استان های شمالی کشور
  • تخلیه آب منازل مسکونی و رهاسازی ۳۰ خودروی گرفتار در آبگرفتگی های دزفول