Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، داوود گودرزی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در واکنش به انتشار کلیپی مبنی بر دریافت وجه از عوامل غیرمجاز پسماند توسط ماموران شهرداری در توییتی نوشت: «از همان دیشب که کلیپ منتشر شد، دستور پیگیری و برخورد با متخلفین صادر شد. جالب است که همکاران من در سازمان و منطقه ۸ علی‌رغم تلاش فراوان و حضور در محل هیچ اثری از زباله‌گرد و فیلمبردار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پیدا نکردند.

ولی این موضوع در اولویت کاری ما بوده و سرنخ‌هایی از تخلفات برخی پیمانکاران در این زمینه به دست آمده که با سرعت و دقت پیگیر هستیم.

لازمه موفقیت در حل مساله زباله‌گردها همراهی همه‌ دستگاه‌های موظف و شهروندان تهرانی در طرح تفکیک زباله از مبدا و سایر طرح‌های کارشناسی‌شده است که به اطلاع عموم خواهد رسید. اگر اطلاعی از افراد مذکور یا هرگونه تخلف مالی در شهرداری دارید به سامانه ۱۸۸۸ اعلام نمایید.»

کد خبر 649249 برچسب‌ها قاچاق شهردارى تهران مفاسد اقتصادی مالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قاچاق شهردارى تهران مفاسد اقتصادی مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه آتش‌سوزی درشمس آباد گفت: در ساعت ۱۳:۵۷ ظهر امروز در پی تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران یک مورد حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد در اتوبان قم اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه این منطقه خارج از محدوده فعالیت آتش‌نشانی شهرداری تهران است، ادامه داد: با توجه به حجم تماس‌های شهروندان همکاران ما در ستاد فرماندهی با استعلام از محل و درخواست کمک از سوی آن‌ها یک ایستگاه کمکی به همراه خودرو‌های پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: عوامل آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس آباد و باقرشهر در محل حضور داشتند. آتش‌نشانان تهران در محل حادثه مشاهده می‌کنند در یک کارخانه بزرگ مسقف به وسعت دو هزار متر که محل تولید مبلمان‌های پلیمری بوده، بسیار قابل اشتعال است. حدود ۷۰ درصد محل کاملا شعله‌ور بود و سقف‌ها تخریب شده بود.

ملکی تصریح کرد: به گفته افرادی که در محل حضور داشتند، ظروف رنگ و تینر و رزین و مواد اولیه در حجم زیاد در این کارگاه وجود داشت و در مجاورت آن یک کارگاه مواد پتروشیمی نیز وجود داشت که آتش‌نشانان با تعامل ایجاد شده بین آتش‌نشان‌های مراکز مختلف به سرعت وارد عمل شده و در حال حاضر بخش زیادی از آتش خاموش شده، اما همچنان خاموش کردن آتش ادامه دارد و با توجه به تخریب سقف‌ها کار خاموش کردن آتش و لکه‌گیری کمی زمانبر خواهد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری قم به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»