Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر بانوان علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و ارائه فرصت به داوطلبانی که در بازده زمانی تعیین شده موفق به ثبت نام نشدند، زمان ثبت نام تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ تمدید شد.
رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: ثبت نام تنها از طریق سامانه پذیرش به آدرس الکترونیکی https://paziresh.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عمرانی فر به متقاضیانی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند، توصیه کرد: همانگونه که در سامانه پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی یادآوری شد، داوطلبان لازم است قبل از ثبت نام و هر اقدامی، دفترچه راهنمای پذیرش را به دقت مطالعه کنند، چنانچه اکثر سؤالاتی که به سامانه پشتیبانی ارسال شده، حاکی از عدم مطالعه دقیق دفترچه است.
وی ادامه داد: برای تسهیل ثبت نام و عدم مواجهه با ترافیک پیشنهاد می‌شود ثبت نام متقاضیان به روزهای پایانی موکول نشود.
رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: از آنجایی که سامانه پذیرش به صورت هوشمند طراحی شده است، پس از وارد کردن اطلاعات داوطلب، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده، برنامه‌های آموزشی مجاز را جهت انتخاب به شما نمایش می‌دهد؛ از این رو لازم است در ثبت اطلاعات داوطلب، نهایت دقت را داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرانی فر ادامه داد: در صورت بروز خطا یا ایجاد سوال، فقط از طریق سامانه ارسال و پیگیری درخواست (واقع در سامانه پذیرش) اقدام به ارسال سوال نمائید و از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خودداری کنید.

وی عنوان کرد: داوطلبان حتماً اطلاعات ثبت نامی خود را هنگام ثبت نام به دقت مشاهده کنند و اگر فرد دیگری برای آنها ثبت نام می‌کند، قبل از تکمیل ثبت نام همه اطلاعات را بررسی و در صورت نیاز نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: داوطلبان باید اطلاعات کارت ثبت نام، تراکنش مالی و کد رهگیری ثبت نام خود را تا پذیرش نهایی نگهداری کنند، دریافت تمامی خدمات از طریق سامانه بر پایه این اطلاعات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در هنگام خرید با تراکنش ناموفق مواجهه شده‌اند، با توجه به توضیحات بند ۶ و ۷ مندرج در صفحه خرید کارت کارت اقدام کنند.

کد خبر 5397140

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه الزهرا س حوزه علمیه قم آزمون سراسری ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی کرمانشاه عکس استانها شهید گمنام آمار کرونا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام آلودگی هوا گرگان تشییع شهدا ایام فاطمیه دومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی جامعه الزهرا سلام الله علیها حجت الاسلام سامانه پذیرش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۹۹۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت کنندگان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند. در این مرحله، دانش آموزان سال تحصیلی جاری صرفا می‌توانند مشخصات هویتی خود را بررسی و تایید کنند. ثبت‌نام آزمون‌های نهایی نوبت خرداد ۱۴۰۳ برای ایجاد و یا ترمیم سابقه تحصیلی پس از مشاهده و تایید سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.
گفتنی است پیش از این محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفته بود: تاکنون بیش از ۱۰۰هزار داوطلب به سامانه مشاهده و تایید سوابق تحصیلی مراجعه کرده‌اند که حدود ۶۰۰ نفر اعلام مغایرت و مابقی سوابق خود را تایید کرده‌اند. زارعی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: ۵۰ درصد آزمون سراسری از سابقه
تحصیلی در پایه دوازدهم محاسبه می‌شود که شامل تاثیر نمرات دروس عمومی و اختصاصی است که از طریق آزمون نهایی خرداد سال جاری تولید می‌شود. زارعی گفت: داوطلبانی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شده‌اند نیز همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه تحصیلی لحاظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت/برگزاری جشن‌های دهه کرامت در ۲۰۱ نقطه جهان
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد
  • درب طلای حرم امام رضا(ع) آماده شد
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • تمدید مهلت تأیید سوابق تحصیلی پشت کنکوری‌ها تا 18 اردیبهشت
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی