Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی مشهد گفت: اساتید دانشکده دندانپزشکی مشهد به همراه دانشجویان این دانشکده در قالب اردوهای جهادی در جهت خدمت به محرومان در مناطق محروم و حاشیه شهر حضور یافته و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می‌دهند.

به گزارش قدس انلاین و به  نقل از وبدا، دکتر فاطمه خوراکیان مسئول روابط عمومی دانشکده دندانپزشکی مشهد اظهار کرد: اساتید دانشکده دندانپزشکی مشهد به همراه دانشجویان این دانشکده در قالب اردوهای جهادی در جهت خدمت به محرومان در مناطق محروم و حاشیه شهر حضور یافته و خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر همواره دستور کار دانشکده دندانپزشکی مشهد قرار داشته و دارد و یکی از مهمترین اولویت‌های جدید این دانشکده گسترش خدمات درمانی دندانپزشکی در بین اقشار محروم و کم‌درآمد بوده و در تحقق این امر مهم ایجاد کلینیک‌های ویژه مستقل در حاشیه شهر را با هدف تعمیم درمان‌های تخصصی به اقشار کمتر برخوردار داشته‌ایم. خوراکیان خاطرنشان کرد: کلینیک‌های سیار دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر فعال است. این کار در حال حاضر توسط گروه های جهادی به‌صورت مناسبتی انجام می‌گیرد و بیماران بسیاری از خدمات دندانپزشکی در مناطق محروم و حاشیه شهر برخوردار می‌شوند. انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دندانپزشکی حاشیه شهر مشهد مناطق محروم و حاشیه شهر دانشکده دندانپزشکی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • زنجیره تولید دارو در البرز باید توسعه یابد
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد