Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس نام‌نویسی هشتمین دوره طرح رحله ویژه حفظ قرآن در اوقات فراغت تابستان توسط مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) آغاز شد.

نام‌نویسی تا ۲۲ بهمن‌ماه

حجت‌الاسلام هادی سیاری دبیر طرح ملی رحله در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز نام‌نویسی متقاضیان هشتمین دوره طرح ملی رحله گفت: ستاد اجرایی هشتمین دوره طرح ملی رحله در مؤسسه بیت الاحزان راه‌اندازی شده و با تصویب ستاد، متقاضیان دریافت میزبانی این طرح ملی تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی بیت‌الاحزان به نشانی beytolahzan.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir ضمن مطالعه کامل شرایط میزبانی، فرم الکترونیکی ثبت اطلاعات میزبانی را به دقت تکمیل کنند.

این حافظ کل قرآن کریم ادامه داد: متقاضیان موظفند حداکثر تا دهم اسفند‌ماه نسبت به ارسال تصاویر و فیلم‌های مربوط به محل برگزاری دوره به دبیرخانه ستاد طرح ملی رحله اقدام و پس از طی مراحل ارزیابی توسط بازرسی ستاد طرح ملی رحله، در صورت تأیید مکان و احراز شرایط مؤسسه میزبان، ضمن حضور در دوره توجیهی، تفاهم‌نامه برگزاری طرح را با مؤسسه بیت‌الاحزان امضا کنند.

 

برگزاری طرح ویژه نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله

سیاری با بیان این که هشتمین دوره طرح ملی رحله تنها ویژه نوجوانان و جوانان پسر ۱۴ تا ۲۲ ساله است گفت: با توجه به همه گیری کرونا در سال‌های اخیر، برگزاری طرح در تابستان ۱۴۰۱ منوط به مساعد بودن شرایط و اجازه نهادهای ذیربط است و برگزاری طرح‌ها نیز با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا صورت خواهد گرفت.

حضور بیش از ۱۳ هزار نفر در طرح رحله طی ۷ سال

دبیر ستاد طرح ملی رحله با بیان این که تاکنون هفت دوره از این طرح ملی برگزار شده است گفت: در این هفت سال ۱۳۱۰۲ نفر نام‌نویسی کرده‌اند که از این بین تعداد ۷۳۵۳ نفر موفق به حفظ اجزاء قرآن کریم شده‌اند.

به گزارش فارس طرح ملی رحله ویژه حفظ اجزاء قرآن کریم توسط نوجوانان و جوانان ۱۴ تا ۲۲ ساله با مدیریت مؤسسه بیت‌الاحزان و همکاری مؤسسات و نهادهای قرآنی و فرهنگی کشور هر سال طی دو ماه تابستان به صورت شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

مؤسسات و نهادهای علاقه‌مند به کسب میزبانی این طرح می‌توانند در صورت داشتن هرگونه سؤال فقط از ساعت ۱۰ تا ۱۴ شنبه تا پنجشنبه با شماره ۰۹۱۰۲۸۰۱۸۰۸ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: طرح رحله مؤسسه بیت الاحزان حجت الاسلام سیاری حفظ قرآن قرآن قرآن کریم مؤسسه بیت الاحزان هشتمین دوره طرح طرح ملی رحله برگزاری طرح نام نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر

مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان و معاون امور بین‌الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان دیدار کردند.

به گزارش جماران، مهدی بنکدار، مدیر مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این مؤسسه اصفهان در بخش‌های فرهنگی و هنری و همچنین ارتباطات مستمر با دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان  و برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشجویان  و اجرای طرح نشاط در نگارستان امام خمینی(ره)، خواستار تداوم همکاری‌ها و هرچه پربارتر شدن این ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در راستای آشنایی هر چه بیشتر اساتید و دانشجویان با اندیشه امام خمینی(ره) شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از ظرفیت حضور دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در اصفهان و برگزاری دوره‌های امام‌شناسی و نشست‌های علمی برای آنها تأکید کرد.

محمدرضا عبداللهی، معاون امور بین الملل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)، نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تولیدات این معاونت، خواستار همکاری هرچه بیشتر در بخش‌های بین المللی، راه اندازی پویش‌های علمی و برگزاری نشست‌های موضوعی شد.

پیام نجفی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، نیز در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون نام امام خمینی(ره) بی معنی ومفهوم است، ضمن اعلام آمادگی برای انجام فعالیت‌های مشترک بیشتر با مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بخش‌های مختلف و تمجید از برگزاری طرح آموزشی نشاط در نگارستان امام خمینی(ره) ، پیشنهاد تعریف برنامه‌های جامع با توجه به توانایی‌های دو دستگاه را داشت  و خواستار ارائه موضوعات به روز برای پایان‌نامه‌های دانشجویی خصوصا در حوزه بین الملل و حمایت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از آنها شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری