Web Analytics Made Easy - Statcounter

هدایت صفری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کمیته امداد استان نسبت به توانمندی سازی مددجویان بسیار تاکید دارد، گفت: اشتغال لازمه مهم در توانمندی مددجویان است.

وی با بیان اینکه طی سالجاری بیش از ۵ هزار و ۱۰۰ فرصت شغلی در کمیته امداد استان زنجان تعریف شده است، اظهار کرد: برای این تعداد فرصت شغلی بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه پنل‌های خورشیدی برق در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد، گفت: این طرحی است که کمیته امداد قرار خود را با شرکت برق منعقد کرده است تا از این طریق مددجویان امرار معاش کنند.

صفری تاکید کرد: با شرکت برق قرار داد بسته شده که به مدت ۲۰ سال خرید تضمینی از طریق وزارت نیرو صورت می‌گیرد و ماه به ماه محاسبه و مبلغ تولید شده به مجری اشتغال داده می‌شود.

وی افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد ثابت راهبرد اصلی و مهم کمیته امداد بوده و با همین نگاه فراهم کردن زمینه اشتغال به کار مددجویان باهدف تسهیل گری و سرعت بخشی به فرآیند توانمندسازی جامعه هدف از اولویت‌های این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال، توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی برای جامعه هدف این نهاد در قالب هدایت شغلی و راهبران شغلی و ارائه بسته‌های تشویقی است.

کد خبر 5396995

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال کمیته امداد امام خمینی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه کرمانشاه قاسم سلیمانی عکس استانها شهید گمنام آمار کرونا تشییع و خاک سپاری شهید گمنام گرگان آلودگی هوا تشییع شهدا ایام فاطمیه سانحه تصادف کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان

ناظریه  با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی و ستادی در راستای ایجاد اشتغال در سامانه رصد تعهد دارند، گفت: سال ۱۴۰۲ مجموع تعهدات دولت برای اشتغالزایی در گرمسار ایجاد ۲ هزار و ۵۸۴ شغل و در آرادان ۶۱۱ فرصت شغلی جدید بود که قریب به چهار هزار شغل در غرب استان ایجاد شد.

وی افزود: از این آمار سهم گرمسار ایجاد سه هزار و ۵۸ فرصت شغلی با تحقق ۱۱۸ درصد و سهم آرادان با ایجاد ۸۹۶ فرصت شغلی جدید با تحقق ۱۴۶ درصد بود.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد صنایع سمنان در غرب استان مستقر است، خاطرنشان کرد: با توجه به شاخص رشد صنایع نسبت به رشد جمعیتی در غرب استان، این منطقه طی سال‌های آینده با کمبود نیروی کار مواجه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • سال گذشته بیش از ۴۰۰۰۰ فرصت شغلی در سامانه رصد کرمانشاه ثبت شده
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ایجاد چهار هزار شغل جدید در غرب استان سمنان
  • ارائه خدمات درمانی و دارویی رایگان در زنجان