Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی حدادی گفت: متاسفانه برای چندمین بار اعلام می‌کنم نسبت به عملکرد مدیریت ورزش رضایت‌مندی ندارم و باید فکری اساسی برای ورزش استان البرز شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس مجمع نمایندگان البرز در واکنش سوالی مبنی بر شائبه حضور مدیر کل کنونی ورزش در استان با موافقت وی، در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: وزرا مدیران استانی را انتخاب می کنند اما من به عنوان نماینده مردم در زمینه ورزش مطالبه گر هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی حدادی با اشاره به اینکه طی چند ماه گذشته منتقد جدی مدیران کل با کارکرد ضعیف در استان هستم، افزود: تعارفی نداریم، مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز کارکرد و عملکرد خوبی نداشته است، عقب ماندگی پروژه های ورزشی مصداق این مسئله بوده و باید توان لازم گذاشته می شد. وی اظهار داشت: متاسفانه برای چندمین بار اعلام می‌کنم نسبت به عملکرد مدیریت ورزش رضایتمندی ندارم و باید فکری اساسی برای ورزش استان البرز شود. چه در گذشته و چه امروز انتخاب فرد بر عهده نماینده مجلس نیست و وزارتخانه ها بررسی های لازم را انجام می دهند. حدادی تصریح کرد: مدیران کل نشسته در اتاق های خود با کمال تاسف نتوانسته اند ارتباط خوبی با زیر مجموعه خود برقرار کنند و تعامل ضعیفی هم با وزارتخانه های متبوع دارند، آنها حتی موفق به جذب اعتبار برای استان نشده اند و عملا در زمینه جوانان کارکردی ارائه نشده است. وی با اشاره به اینکه به استعدادهای موجود در استان توجه نشده و شکوفایی را در این زمینه شاهد نبوده ایم، گفت: کم کاری را می بینیم و بر حسب وظیفه مطالبه گری می کنم، البته دستگاه هایی چون ارشاد استان هم همین وضعیت را دارند، متاسفانه با انتقاد مورد هجمه هم قرار می گیریم. نماینده مردم ساوجبلاغ، چهارباغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی در خاتمه خاطرنشان داشت: هجمه هایی که به انتقاد درباره عملکرد مدیران داریم را به جان می خریم چرا که معتقدم واقعیت های استان و مشکلات باید مطرح شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طی دو سال گذشته، ۴۶ فضای آموزشی با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات ساخت ۵۵ مدرسه با ۶۰۰ میلیارد تومان در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، علی موحدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۱ شهید معلم و ۴۷۱ شهید دانش‌آموز استان بوشهر اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم برنامه‌های مختلفی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: نواخته شدن زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزار شهدا با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، و تجلیل از معلمان و مربیان پرورشی نمونه استانی و منطقه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان پس از ۱۰ سال، عنوان کرد: خرید ۶۰ خودرو سواری و کامیونت و تعمیر و بازسازی بیش از ۶۰ خودرو باری و عمومی در طرح شهید زالی با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

موحدی با اشاره به افزایش ۲۵۰ درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان بوشهر طی ۲ سال و کسب رتبه برتر کشور اضافه کرد: ۲۸۸ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و اداری از محل طرح‌های تملک دارایی استانی و نفت و گاز توزیع شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های روستا مرکزی و تجهیز مدارس ۴ شهرستان جنوبی استان از طریق طرح‌های آلایندگی و کمک‌های شورای راهبردی منطقه انرژی پارس به ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به یک گفتمان ملی تبدیل شده است، تاکید کرد: چهارمین دوره این طرح برگزار شده و ۱۳۰ دانش‌آموز تراز بر مبنای شاخص‌ها انتخاب می‌شوند.

موحدی از افتتاح ۴۶ فضای آموزشی با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات ساخت ۵۵ مدرسه با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد و گفت: فردا هنرستان انقلاب اسلامی در بهمنی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک مدرسه در منطقه تنگک با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بوشهر مسئولیت سه دبیرخانه کشوری را بر عهده دارد، افزود: استان بوشهر میزبان ملی دبیرخانه‌های کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی، جشنواره اردوهای برتر تدریس درس تفکر و درس زندگی و دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از صدور مجوز ۳۹ رشته محل جدید در هنرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: این رشته‌ها بر اساس بوم استان‌ها تقسیم‌بندی شده، به طوری که در شهرستان‌های ساحلی، رشته‌های دریا محور و نفت و گاز و سایر شهرستان‌ها در حوزه کشاورزی برنامه‌ریزی شده، همچنین سند چشم‌انداز پنج ساله توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین شده است.

منبع: فارس

کد خبر 748813

دیگر خبرها

  • ضرورت اجرای تفکیک زباله در کردستان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی