Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@23:49:09 GMT

قرنطینه خانگی میلیون‌ها چینی

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۰۵۳۷

قرنطینه خانگی میلیون‌ها چینی

در حالیکه این اقدامات آمار موارد جدید را نسبت به کانون های شیوع ویروس در ایالات متحده و اروپا پایین نگه داشته است، مقامات پکن در حال حاضر شاهد شیوع بیماری در چندین شهر هستند. ناطقان:  بنابر اعلام رسانه های دولتی، پنج میلیون نفر از ساکنان یکی از شهرهای مرکزی چین از امروز (سه شنبه) برای جلوگیری از گسترش سویه مسری کروناویروس موسوم به اُمیکرون با محدودیتهای تردد مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





پکن همزمان با آماده‌سازی شرایط برای میزبانی بازی‌های المپیک زمستانی در ماه آینده به دلیل شناسایی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در حالت آماده‌باش قرار دارد و به استراتژی «کووید صفر» که شامل قرنطینه‌های هدفمند، محدودیت‌های مرزی و قرنطینه‌های طولانی مدت است، ادامه می دهد.

در حالیکه این اقدامات آمار موارد جدید را نسبت به کانون های شیوع ویروس در ایالات متحده و اروپا پایین نگه داشته است، مقامات پکن در حال حاضر شاهد شیوع بیماری در چندین شهر هستند.
تلگرام عصر ایران

سویه اُمیکرون که به سرعت در حال گسترش است چالش جدیدی را به همراه داشته و دو بیمار آلوده به این سویه که در آنیانگ (Anyang) شناسایی شده اند با خوشه های شناسایی شده در شهر تیانجین مرتبط هستند.


به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، مقامات شهر آنیانگ اواخر روز گذشته قرنطینه را اعلام کرده و با صدور اطلاعیه‌ای به ساکنان دستور دادند از خانه‌های خود خارج نشوند و در جاده‌ها تردد نداشته باشند. همچنین همه مشاغل غیر ضروری تعطیل شده و برای کنترل همه گیری و جلوگیری از پیشرفت گسترش سویه اُمیکرون غربالگری گسترده آغاز شده است.

منبع: عصر ایران برچسب ها: قرنطینه ، ناطقان ، شیوع ، ویروس ، درمان ، اروپا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قرنطینه ناطقان شیوع ویروس درمان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، استارت آپ چینی شنگشو تکنولوژی و دانشگاه تسینگهوا از هوش مصنوعی «ویدو»(Vidu) رونمایی کرده اند که پاسخی به هوش مصنوعی Sora اوپن ای آی است. این اپلیکیشن تبدیل متن به ویدئو، با یک کلیک کلیپ های ۱۶ ثانیه ای با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل می سازد.

هرچند این ویدئوها کوتاهتر از محصول ۶۰ ثانیه ای سورا هستند. این نرم افزار جدید تبدیل متن به ویدئو در انجمنی در پکن رونمایی شد.

ژو جون محقق ارشد شنگشو و معاون رییس انستیتو هوش مصنوعی دانشگاه تسینگهوا دراین باره می گوید: ویدئو جدیدترین دستاورد یک نوآوری متکی بر خود است و در حوزه های مختلف دستاوردهایی دارد. این سیستم می تواند دنیای فیزیکی را شبیه سازی کند و ویدئوهای ۱۶ ثانیه ای با کاراکترها، صحنه ها و زمانبندی منسجم و یکپارچه بسازد.

او همچنین توضیح داد ویدئو می تواند عناصر چینی را درک کند.

طبق گزارش ها ویدو بر اساس یک معماری مدل تبدیل بصری خود توسعه یافته به نام Universal Vision Transformer (U-ViT) ساخته شده است. توسعه دهندگان اعلام کرده اند این سیستم دو مدل هوش مصنوعی Diffusion و Transformer را یکپارچه می کند.

طبق نوشته نشریه مدیوم این ساختار ویدئوهایی واقع گرایانه با حرکات دینامیک دوربین ، حالات دقیق صورت، نور و سایه های طبیعی می سازد. ژو در این باره می گوید: پس از عرضه سورا ما متوجه شدیم این سیستم به نقشه راه فنی ما بسیار نزدیک است و همین امر بیش از پیش به ما انگیزه داد تا تحقیق مان را پیش ببریم.

کد خبر 6092794 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • هوش مصنوعی چینی متن را به ویدئو تبدیل می‌کند
  • جاسوسان صنعتی - جوخه انتحاری
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت