Web Analytics Made Easy - Statcounter

ربیعی با اشاره به اینکه امیدآفرینی و ایجاد فضای نشاط آفرین در جامعه مهمترین اولویت رسانه ها در گام دوم انقلاب باشد گفت: اصحاب رسانه می توانند به کارگیری و پای کارآوردن ظرفیت ها نقش مهمی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب داشته باشند که لازمه آن هم افزایی و نقش آفرینی در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ احسان ربیعی مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی به مناسبت ۲۱ دی ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۱ دی ماه سالروز شهادت خبرنگار بسیجی غلامرضا رهبر در عملیات کربلای ۵ به عنوان روز بسیج رسانه نامگذاری شده و فرا رسیدن این روز مهم یادآور نقش و جایگاه مهم راهبردی و معنادار رسانه‎ها و اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است که باید به خوبی گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی مهمترین هدف تشکیل سازمان بسیج رسانه بوده و این سازمان از سال ۹۱ آغاز به فعالیت نموده و امروز تشکیل جبهه واحد انقلابی در رسانه ها مهمترین سیاست این سازمان است که اعتقاد داریم همه دوستداران و دلسوزان انقلاب اسلامی در عرصه رسانه می توانند برای این هدف مهم نقش آفرینی کنند.

ربیعی بیان کرد: هماهنگی در بین رسانه ها و اتحاد آنها در خیمه انقلاب اسلامی برای نقش آفرینی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خنثی سازی توطئه های دشمنان در جنگ نرم در طول سال های گذشته مورد توجه سازمان بسیج رسانه در استان مرکزی بوده است.

وی رفع مشکلات و دغدغه های اصحاب رسانه و خبرنگاران را مهمترین اولویت سازمان بسیج رسانه خواند و گفت: در راستای تحقق این اولویت مهم تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها به کارگیری خواهد شد و از هرگونه اقدام برای تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی استقبال خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مرکزی ادامه داد: سرکشی و تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان، برگزاری دوره های توانمند سازی و کارگاه های آموزشی، جشنواره رسانه ای ابوذر، سرکشی از رسانه ها، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی، برگزاری نشست های بصیرتی با حضور اصحاب رسانه و برگزاری نشست های تعاملی و هم افزایی با حضور دستگاه های فرهنگی استان از برنامه های مهم سازمان بسیج رسانه در طول سال است.

وی تاکید کرد: امیدآفرینی و ایجاد فضای نشاط آفرین در جامعه مهمترین اولویت رسانه ها در گام دوم انقلاب است و اصحاب رسانه می توانند به کارگیری و پای کارآوردن ظرفیت ها نقش مهمی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب داشته باشند که لازمه آن هم افزایی و نقش آفرینی در جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی است.

ربیعی با اشاره به اینکه در سالجاری همچون سال گذشته سازمان بسیج رسانه برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر را در دستور کار دارد،گفت: از سال گذشته دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان مرکزی راه اندازی شد و سال گذشته با ارسال بیش از ۴۰۰ اثر فاخر اصحاب رسانه استقبال خوبی از جشنواره داشتند و امسال هم سطح استقبال قابل قبول است و آیین اختتامیه دومین جشنواره در ایام الله دهه فجر سالجاری برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین عرصه هایی که امروز اصحاب رسانه باید در آن نقش آفرینی موثر داشته باشند عرصه جهاد تبیین است و این مسئله از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد و بسیج رسانه استان مرکزی این آمادگی را دارد تا در راستای آموزش و تولید محتوا رسانه ها را برای تحقق جهاد تبیین یاری دهد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی پیشبرد اهداف انقلاب انقلاب اسلامی سازمان بسیج رسانه مهمترین اولویت رسانه استان استان مرکزی اصحاب رسانه نقش آفرینی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار تقی رضایار ظهر سه شنبه در ویژه برنامه اردیبهشت مقاومت و سالروز تأسیس سپاه در شهرستان سوادکوه با اشاره به این مراسم به مناسبت سالروز تأسیس سپاه، شهادت سردار حجازی و سردار زاهدی و همرزمانش و آیت الله سلیمانی، نقطه مشترک تمامی اینها را تقدیر الهی دانست و گفت: کشور و مردم ایران اعتقادشان بر این است که یک رسالت جهانی دارند.

رئیس سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با اذعان بر اینکه این رسالت جهانی با انقلاب اسلامی ساختارمند شده است، افزود: در سال ۶۰، یک روز پیش از تصویب اساسنامه سپاه در مجلس، ما جمعی از فرماندهان به نزد رئیس مجلس، رئیس شورای نگهبان و رئیس قائم مقام رهبری آن زمان رفتیم و درخواستمان بر این بود که بعد از نام سپاه کلمه ایران نیاید بلکه انقلاب اسلامی آورده شود؛ چراکه نگرش ما بر یک تکلیف آخرالزمانی بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد کشورهای شیعه در ۵۶ کشور اسلامی در اقلیت است، خاطرنشان کرد: اما اکنون مردم ایران به‌عنوان یک کشور شیعه جایگاه ممتازی را در بحث اعتقادی تفکر مهدوی و جهانی پیدا کرده و هدف امام راحل از انقلاب نه فقط مباحث عمرانی و رفاهی بلکه بیشتر مبنی بر این بوده که در یک نگاه راهبردی، انقلاب اسلامی یک مشیت راهبردی است که مشخص می‌کند مردم ایران در آخرالزمان در کدام سمت باشند.

این مسئول با اشاره به تألیف کتاب‌های متعدد دانشمندان غربی در حوزه آخرالزمان، چکیده آنها را در رابطه با پایان تاریخ در دنیا و درگیری دو اعتقاد، مکتب و فرهنگ برشمرد که یکی از آنها فرهنگ اسلامی و دیگری فرهنگ لیبرال دموکراسی است.

وی در ادامه با تأکید اینکه خاستگاه بخش اسلامی کشور ایران است، گفت: دشمن از روز اول با پیروزی انقلاب اسلامی این امر را دریافت و عطف این دیدگاه تحمیل جنگ و تحریم و ترور به کشور ما در طی این چهل و اندی سال است.

پرورش جوانان خداجوی بسیجی فتح الفتوح حضرت امام راحل بوده است

سردار رضایار با اذعان بر اینکه امام راحل با این تفکر، بسیج را شکل داده است، با اشاره به سخن رهبری مبنی بر اینکه فتح الفتوح امام راحل پرورش جوانان خداجوی بسیجی بوده است، افزود: پرورش انسان‌ها برای آخر الزمان و تحول عمیق معنوی در نسلی که امام پرورش داده است، جبهه‌ای را در داخل کشور شکل داد که به تهدیدها و توطئه‌ها پاسخ داد و توسعه را به ارمغان آورد و در بحث عمق بخشی خارجی نیز، امروز کف خیابان کل دنیا هم‌راستای ما شده است.

وی با بیان اینکه در نبرد پایان تاریخ، یک طرف جبهه مسلمانان است که هسته مرکزی آن شیعیان ایران هستند، تصریح کرد: چشم امید محرومان و مستضعفان جهان به این نقطه و چشم امید از امام راحل به مقام معظم رهبری است.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور به تغییر ساختار سپاه پس از جنگ توسط حضرت آقا و تشکیل نیروی قدس اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷، جمهوری اسلامی را در ۱۲ فروردین ۵۸ شکل دادیم و در طی این چهل و اندی سال نگاه ما به اسلام یک نگاه تمدنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با این نگاه تمدنی به اسلام، جایگاه ما در دنیا به این عظمت رسیده است، گفت: در طوفان الاقصی ظرف چهار ساعت کاری کرده‌ایم که کل کشورهای عربی در ۷۰ سال چنین نکردند؛ سنگ در دست جوانان فلسطینی به پهباد رسیده است، در ۱۶ رشته استراتژیک دنیا جزو باشگاه‌های دهگانه و پانزده‌گانه هستیم و با وجود مشکل معیشتی اما در میان بیش از ۲۰۰ کشور دنیا در رتبه هفدهم قرار داریم.

سردار رضایار در رابطه با تکلیف اخرالزمانی و با بیان اینکه قله ما حضرت امام و اکنون مقام معظم رهبری است، بر اولویت تربیت انسانی تأکید و خاطرنشان کرد: وظیفه ما در بسیج، امت‌سازی برای امام است و ما پیشکسوتان باید به دنبال خواص امت باشیم و وظیفه دولت‌سازی نیز بر عهده بسیج اقتشار است.

کد خبر 6086444

دیگر خبرها

  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم