Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، سیدجواد یحیی‌زاده روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری خلخال افزود: این مجتمع در قالب هفت طرح بزرگ توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی شرکت قزل‌اوزن و با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ نفر اجرا شده و بخشی از آن شامل واحد ۹۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی نیز در حال بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در قالب این طرح واحد مرغداری گوشتی منطقه با ظرفیت ۲۴۰ هزار قطعه در هر دوره ، مجتمع آبزی‌پروری و تولید ماهی با ظرفیت تولید هفت تن ماهی در روز ، کارخانه تولید خوراک دام و طیور ، کشتارگاه مرغ با ظرفیت کشتار ۱۰ هزار قطعه مرغ در روز ، واحد مرغداری مرغ مادر با ظرفیت تولید ۲۶۰ هزار قطعه جوجه در هر دوره و مرکز پرورش بلدرچین در مدت ۲ سال اجرا ، تکمیل و افتتاح خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت مسئولان در صدور مجوزهای لازم اظهارکرد: سرمایه‌گذار این طرح بزرگ اقتصادی بدون دریافت تسهیلات بانکی اقدام به سرمایه‌گذاری کرده است.

او گفت: با بهره‌برداری از پروژه‌های پیش‌بینی شده در این طرح علاوه بر تامین گوشت سفید موردنیاز منطقه جنوب استان اردبیل ، بخشی از نیازهای مرکز استان و مناطق همسایه خلخال از تولیدات این مجتمع تامین خواهد شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات ۱۱ طرح و پروژه سرمایه‌گذاری اقتصادی خلخال در بخش‌های گردشگری ، صنعت و خدمات از جمله احداث مجموعه گردشگری و رفاهی رغائب ،باشگاه سوارکاری ،مجتمع خدماتی و بین‌راهی در مسیر خلخال - اسالم ، پروژه گردشگری بام خلخال ، هتل ۵ ستاره ازناو ، طرح دومنظوره گردشگری و آبزی‌پروری رنگین کمان اندبیل ، طرح‌های صنعتی تولید کلید و پریز ، پکیج چندمنظوره و چند واحد صنعتی مشکل‌دار در شهرک صنعتی خلخال مورد بررسی قرار گرفت.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب‌ها خلخال افتتاح طرح پروژه ساختمانی استان اردبیل دام و طيور اشتغال زایی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال افتتاح طرح پروژه ساختمانی خلخال افتتاح طرح پروژه ساختمانی استان اردبیل دام و طيور اشتغال زایی اعتبارات سرمایه گذاری هزار قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش ۲۰۰۰ رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، با حضور نماینده شهرکرد بن سامان و فرخشهر در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار شهرکرد و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی، کلنگ ساخت مجتمع پرورش2000 رأسی اسب در شهرکرد بر زمین خورد و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از سال 98 این طرح شروع شده و سال 1400 موافقت اصولی آن اخذ شد تا در حدود 30 هکتار، مجتمع پرورش اسب با ظرفیت 2 هزار و 28 رأس ساخته شود، همچنین ظرفیت مولد این طرح 882 رأس اسب است.

به گزارش تسنیم مجموعاً 81 پلاک 900 متری در این مجتمع پرورش اسب مستقر می‌شود تا اشتغال 400 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر را به طور غیرمستقیم به همراه داشته باشد.

هزینه اجرای کامل این طرح در شهرکرد حدود 15 هزار میلیارد ریال است و قرار است در این مجتمع نژادهای خالص ایرانی مانند اسب دره شوری، کرد، عرب و ترکمن، پرورش یابند. بر اساس بررسی‌ها، این مجتمع ظرفیت بیش از 75 درصد اسب استان را پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/7540

 

دیگر خبرها

  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع پرورش اسب در شهرکرد
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • پایداری تولید در نفت و گاز مارون با تکمیل ۲۲ پروژه در سال ۱۴۰۲
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید