Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر-  مدیر آب و فاضلاب شهرستان جم در کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب گفت: از میان ۱۰ شهرستان استان بوشهر فقط شهرستان جم، به صورت ۱۰۰ درصد از سفره‌های زیرزمینی برای تامین آب آشامیدنی استفاده می‌کند.

به گفته مهرورز، شهرستان جم به دلیل تامین آب از منابع محلی نسبت به دیگر شهرستان‌های استان، محدودیت‌های بیشتری دارد و نیاز است مردم در مدیریت مصرف آب بیشتر همکاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: دیگر شهرستان‌های استان، آب آشامیدنی خود را از طریق آب‌شیرین‌کن و یا خطوط آبرسانی کوثر و محرم تامین می‌کنند.

برای بهبود شرایط تامین آب شهرستان جم طرح آب شیرین کن ۲۸ هزار مترمکعبی سیراف - جم در دست اجرا است. قرار بود بخش نخست این طرح تا پیش از تابستان امسال به بهره‌برداری برسد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

تامین آب یکی از مشکلات اساسی استان ساحلی بوشهر است و بیش از ۹۰ درصد منابع آبی این استان خارج از استان قرار دارند.

بیشتر بخوانید

شایسته نیست استانی در کنار دریا باشد، اما مردم آن تشنه باشند بخش نخست آب‌شیرین‌کن سیراف - جم پیش از تابستان تکمیل شود ایجاد آب‌شیرین‌کن‌ در اولویت برنامه‌های تامین آب بوشهر است اساسی‌ترین مشکل بوشهر، تامین آب است

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمبود آب شهرستان جم آب آشامیدنی آب شیرین کن شهرستان جم تامین آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها

علیرضا توری در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال این شهرستان  تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ این شهرستان را ۶۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:از محل تبصره ۱۸ برای ۲۷۰ نفرتسهیلات در شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود:تا پایان خرداد ماه سال جاری فرصت برای جذب تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان فرصت وجود دارد و دستگاه‌ها برای جذب همه اعتبارات اختصاصی از سهم شهرستانی تلاش کنند.

وی از اجرای طرح‌های نوپا و حتی منحصر بفرد و نیازمند حمایت و پشتیبانی در برخی از روستا‌های شهرستان خبر داد و افزود:دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های شهرستانی در راستای شناسایی و معرفی آنها برای تسهیلات مورد نیازاقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • احساس غرور بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق
  • بیش‌ از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • عملیات اجرایی بزرگ‌ترین آب‌شیرین‌‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • برخوار شهرستانی با کمترین نرخ بیکاری در استان
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!