Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (چهارشنبه 22 دی‌ماه) با هفت دیدار در شهرهای سیرجان، رفسنجان، مریوان، ارومیه (دو دیدار)، اصفهان و آمل پیگیری خواهد شد. شهرداری ارومیه و پیکان درحالی هر دو در جدول رده‌بندی 33 امتیازی شده‌اند که نماینده ارومیه با داشتن یک پیروزی بیشتر (12 برد) نسبت به خودروسازان، در رتبه دوم ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته هفدهم شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهرداری ارومیه برای حفظ جایگاه‌شان باید از سد شهداب یزد بگذرند. تیم شهداب درحال حاضر 9 برد و 25 امتیاز در کارنامه دارد و بعد از پیروزی مقابل لبنیات هراز آمل در هفته شانزدهم، با صعود یک پله‌ای به رتبه پنجم رسیده است. با این حساب یزدی‌ها با چنگ و دندان از جایگاه جدیدشان دفاع خواهند کرد. به‌خصوص این‌که این تیم در بازی هفته چهارم دور رفت هم گوی و میدان را به شهرداری ارومیه واگذار کرده بود و حالا جبران این شکست هم انگیزه مضاعفی به شهداب خواهد داد.

پیکان اما برای صعود به رتبه دوم جدول، نیازمند برد خارج از خانه مقابل مس رفسنجان است. خودروسازان 11 برد در کارنامه دارد و صعودشان به رتبه دوم منوط به پیروزی‌شان مقابل مس رفسنجان و البته شکست شهرداری ارومیه در تقابل با شهداب است. هرچند که پیکانی‌ها برای رسیدن به هدف کار آسانی هم مقابل مس رفسنجان نخواهند داشت. چراکه شاگردان اسماعیل بادرنگین که با 8 برد و 23 امتیاز در رتبه هفتم ایستاده‌اند، به دنبال تصاحب رتبه‌های بالاتری در جدول و تثبیت موقعیت برای حضور قطعی در مرحله پلی‌آف هستند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل این هفته میزبان نارنجی‌پوشان سایپا هستند. آملی‌ها 10 برد و 28 امتیاز دارند اما به هیچ وجه به رتبه چهارمی رضایت نخواهند داد. هرچند که لبنیات هراز آمل در صورت پیروزی در بازی این هفته باز هم شاهد ارتقای جایگاه نخواهند بود اما شکست مقابل سایپا رتبه آملی‌ها را دستخوش تهدید خواهد کرد چراکه شهداب یزد در رقابتی نزدیک با لبنیات است.

تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان، مس رفسنجان و پاس گرگان که به ترتیب با 24، 23 و 22 امتیاز در رتبه‌های ششم تا هشتم قرار دارند، این هفته برای حفظ جایگاه کار سختی خواهند داشت. راه‌یاب ملل مریوان بعد از باخت هفته گذشته مقابل پاس گرگان، یک پله از رتبه پنجم جدول سقوط کرد. شاگردان آرش صادقیانی در تیم راه‌یاب این هفته در تقابل با هورسان رامسر (6 برد، 20 امتیاز، رتبه دوازدهم) دو هدف را دنبال می‌کنند؛ تکرار پیروزی دور رفت مقابل حریف و حفظ و شاید هم ارتقای جایگاه.

مس رفسنجان همان‌طور که قبلا هم اشاره شد این هفته در تقابل با پیکان است و برای فاصله گرفتن از رتبه هفتمی، نیازمند پیروزی است. گرگانی‌ها که با غلبه بر راه‌یاب ملل مریوان در بازی هفته گذشته، به رتبه هشتم جدول صعود کردند، این هفته میهمان فولاد سیرجان ایرانیان خواهند بود. شاگردان سعید رضایی در تیم سیرجان، 7 برد و 20 امتیاز دارند و پیروزی مقابل پاس گرگان، منجر به صعود این تیم در جدول خواهد شد.

نکته قابل توجه این‌که علاوه بر فولاد سیرجان، سه تیم شهرداری ورامین، شهرداری گنبد و هورسان رامسر نیز در زمره تیم‌های 20 امتیازی جدول هستند. با این تفاوت که این سه تیم در مقایسه با سیرجان، یک پیروزی کم‌تر در کارنامه دارند. بنابراین نمایندگان ورامین، گنبد و رامسردر صورت پیروزی یا شکست مقابل حریفان در هفته هفدهم، جدول را دستخوش تغییر خواهند کرد.

مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد بازی هفته گذشته تیمش مقابل شهرداری ارومیه اظهار داشت: می‌دانستیم بازی سختی مقابل تیم پرمهره شهرداری ارومیه داریم، چرا که این تیم تقریباً ۸۰ درصد بازیکنان تیم قهرمان فصل پیش را در اختیار دارد و عملکردش در این فصل نیز نماینگر آن است که برای قهرمانی بسته شده است. در اکثر فاکتور‌ها بهتر از حریف بودیم و در نهایت خوشحالم که بازیکنانم با کسب پیروزی مزد تلاش و زحمات‌شان را گرفتند.

وی افزود: در فاصله بازی قبلی تا دیدار با شهرداری ارومیه تمرینات بسیار خوبی داشتیم و به خوبی توانسته بودیم نقاط ضعف و قوت شهرداری ارومیه را شناسایی کنیم. بازیکنانم تمامی نکاتی که در تمرینات گوشزد کرده بودیم را رعایت کردند و همین هماهنگی و تمرکز در طول بازی باعث شد تا علاوه بر بستن نقاط قوت حریف، بتوانیم از نقاط ضعف شهرداری ارومیه به ان‌ها ضربه بزنیم و امتیاز بگیریم.

سرمربی تیم والیبال هورسان رامسر درخصوص عملکرد رو به رشد تیمش پس از قبول هدایت این تیم، خاطرنشان کرد: پس از آنکه هدایت تیم هورسان را قبول کردم در ۲ بازی نخست بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردیم تا در ابتدا بتوانیم ذهنیت پیروز شدن را در تیم جا بیندازیم. پس از عملکرد موفق در بازی با شهرداری ورامین از دیدار دومی که سرمربی هورسان بودم، نقاط صعف تیمم را شناسایی کردم، زیرا از قبل بیشتر بازی‌ها و همچنین دیدار‌های تیم هورسان را رصد می‌کردم. خوشبختانه با انجام تمرینات منظم و با برنامه و با همان بازیکنان که در اختیار داشتیم، توانستیم با کسب چند پیروزی به وضعیت تیم در جدول سر و سامان دهیم.

این مربی والیبال تصریح کرد: با رسیدن به اواخر نیم فصل اول نیاز دیدیم که تیم در دور برگشت تقویت شود. متاسفانه زمانی که مسئولیت تیم به من سپرده شود، پاسور و پشت خط‌زن اول هورسان با نظر کادر فنی قبلی کنار گذاشته شده بودند و همین کار را تا نیم فصل برایمان سخت کرد. در نیم فصل دوم چند بازیکن در پست‌های مختلف جذب کردیم و همین باعث شد تا فشار زیاد از روی برخی بازیکنان کم شود.

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر مردان به شرح زیر است:

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 15

آذرباتری ارومیه – شهرداری گنبد

ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: اصغر میرزایی، داور دوم: میثم پارسه

سیرجان، سالن شهید سلیمانی، ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – پاس گرگان

ناظر فنی: شهباز صدری، ناظر داوری: محمد شاهمیری، داور اول: محمدرضا درفش کاویان، داور دوم: محمد آقایی

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – پیکان

ناظر فنی: علیرضا گیلانی، ناظر داوری: محسن ترابی، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علی‌اکبر پاکدلان

مریوان، سالن زاگرس، ساعت 16

راه‌یاب ملل مریوان – هورسان رامسر

ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: امیر صداقت، داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مهرداد شوشتری

آمل، سالن پیامبر اعظم(ص)، ساعت 16

لبنیات هراز آمل – ساپیا

ناظر فنی: یونس حسن‌زاده، ناظر داوری: علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، داور اول: داود نافعی، داور دوم: اکبر شرقی

اصفهان، سالن نقش جهان، ساعت 17

فولاد مبارکه سپاهان – شهرداری ورامین

ناظر فنی: خضراله ترابی، ناظر ویژه: احمد گلچی، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: علی‌اصغر ثابتی‌پور

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 18

شهرداری ارومیه – شهداب یزد

ناظر فنی: محمدعلی امیدی، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: احمد سرمست، داور دوم: مرتضی حسن‌علایی

منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جدول فولاد لیگ برتر والیبال مردان والیبال راه یاب ملل مریوان لبنیات هراز آمل شهرداری ارومیه هورسان رامسر هفته هفدهم ناظر داوری مس رفسنجان پاس گرگان ناظر فنی داور اول داور دوم ساعت 16

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشخص شد که به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

* شمس آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیم مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

* هوادار-نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل صفیری

* تراکتور تبریز-استقلال تهران
داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی ناظر: مسعود مرادی

* مس رفسنجان- گل گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری ناظر: علیرضا کهوری

* ذوب آهن اصفهان-نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی ناظر: محمود رفیعی

* آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی ناظر: محمدرضا اکبریان

* استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی ناظر: رضا سخندان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند