Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا تیموری روز سه شنبه در نشست تنظیم بازار شهرستان بر شفاف سازی و در معرض دید نرخ خدمات و کالاها بر لزوم تشکیل کارگروه نظارت در شهرستان و نقش آن در تنظیم بازار تأکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی اظهارکرد: مسئولان خدمتگزار مردم هستند و تا توان دارند برای رفاه و آسایش ولی نعمتان انقلاب تلاش و کوشش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: نهادهای نظارتی و متولی در موضوع تنظیم بازار فعال باشند. سرپرست فرمانداری بهاباد گفت: لازم است روند نظارت بر قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و معیشتی مردم افزایش یابد تا شاهد افزایش قیمت نباشیم.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

***  قاتلی بعد از پنج سال از چوبه دار رهایی یافت

رییس اداره توسعه حل اختلاف یزد گفت: یک فقره پرونده با موضوع قتل عمد پس از گذشت پنج سال در استان با تلاش مسئولان منجر به آزادی قاتل و رهایی از چوبه دار شد.   

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حداد افزود: پنج سال پیش در یکی از شهرستان‌های استان در پی بروز اختلاف و مشاجره بین زن و شوهر ، زن از سوی همسرش به قتل رسید.

وی افزود: با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی و رسیدگی قضایی، نهایتاً رای بر محکومیت متهم به قصاص نفس در یکی از شعبه های  دادگاه‌های کیفری یک استان صادر شد.

این مسئول اظهار کرد: با همت اعضا و کارکنان شعبه ۳۱ شورای حل اختلاف شهرستان یزد ویژه زندانیان و مشارکت صلح یاران، سرانجام محکوم پرونده از مجازات قصاص نجات یافت.

حداد، قصاص را حق اولیای دم ذکر کرد و گفت:، اما شیرینی عفو و گذشت و معامله با خداست که انسان از حق مسلم و قانونی خود می‌گذرد و حیات دوباره‌ای به یک انسان می‌بخشد.

وی تصریح کرد: با گذشت از قصاص امید به زندگی و جانی دوباره به یک محکوم به اعدام بخشیده می‌شود، اولیای دم نیز مشمول دعای خیر زندانی و خانواده او قرار خواهند .

 از ابتدای سال جاری تاکنون هفت فقره پرونده محکومان به قصاص نفس، با همت اعضا و کارکنان افتخاری به سازش قطعی منتهی شده است.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی یزد کمیته‌ی تنظیم بازار ارز اصناف سازمان زندان‌ها شورای حل اختلاف بهاباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی یزد آسیب های اجتماعی یزد اصناف سازمان زندان ها شورای حل اختلاف بهاباد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی گفت: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در بازدید سیدمرتضی حسام‌نژاد معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان از شرکت مجری و سرمایه‌گذار پروژه اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه میدان شهدا در منطقه صنعتی مبارکه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت، دانش فنی و توان اجرایی این شرکت به‌منظور اجرای این پروژه ویژه حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه این پارکینگ، بزرگترین پارکینگ مکانیزه عملیاتی و اجرایی کشور محسوب و با مشارکت بخش‌خصوصی در شهر اصفهان احداث می‌شود، اضافه کرد: این بازدید برای بررسی توان فنی و اجرایی سرمایه گذار احداث پارکینگ مکانیزه انجام شد. در این بازید معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نیز از نظر فنی و اجرایی تیم فنی و طراحی مجموعه از جزئیات ساخت پارکینگ مکانیزه بازدید میدانی به‌عمل آورد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر ضرورت نظارت مستمر این سازمان بر روند اجرایی پروژه‌های مشارکتی افزود: زمانی که بخش خصوصی توانمند و شایسته برای مشارکت در پروژه‌های خاصی همچون احداث پارکینگ مکانیزه وارد می‌شود، کیفیت و کارایی پروژه‌های مشارکتی ارتقا خواهد یافت.

حیدری با اشاره به استفاده روزافزون شهروندان از خودروهای شخصی و وسایل نقلیه برای انجام امور روزانه و تردد در سطح شهر اظهار کرد: سالهاست که مردم، اهالی منطقه و کسبه میدان شهدا در مرکز شهر اصفهان، به‌واسطه کمبود فضای کافی برای پارک خودروها در رنج هستند، به نحوی که نبود جای پارک، مردم را وادار می‌کند خودروی خود را در کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف پارک کنند.

حیدری افزود: بر همین اساس شهرداری اصفهان پس از بررسی منطقه و ارزیابی توان فنی سرمایه‌گذاران مختلف، برای ساخت یک پارکینگ مناسب، محلی را در هسته مرکزی شهر انتخاب و تصمیم به احداث یک مجتمع اداری، تجاری و پارکینگ مکانیزه در میدان شهدا گرفت تا ضمن رفع مشکل پارک خودرو اهالی و کسبه، از ترافیک و شلوغی در سطح شهر کاسته شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره تاکید شورای عالی این سازمان مبنی بر اجرای هرچه سریع‌تر این پروژه اضافه کرد: طی این بازدید، مشخص شد که سرمایه‌گذار و مجری این پروژه به لحاظ فنی هیچ کمبودی در انجام آن ندارد.

وی تاکید کرد: سرمایه‌گذار و مجری پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، یک مجموعه دانش‌بنیان، جوان و کارآزموده، با ظرفیت تولید پارکینگ مکانیزه و تمام اتوماسیون و بسیار دقیق و حرفه‌ای است که یکی از ۲۰ شرکت برتر دانش‌بنیان کشور و نماینده ایران در نمایشگاه اکسپوی دبی بوده است و در میان ۲۰۰ شرکت برتر کشور قرار دارد.

به گزارش ایمنا، پروژه اداری، تجاری و پارکینگ میدان شهدا، شامل احداث مجموعه اداری و تجاری به میزان ۲۱۰۰ متر مربع و ۳۵۰ پارکینگ مکانیزه است.

کد خبر 750832

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد