Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در گردهمایی معاونان دانشجویی در بهمن ماه سال جاری، ساختار و ماموریت‌های جدید سازمان امور دانشجویان و معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌ها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، هاشم داداش پور در جلسه معاونین دانشجویی و دبیران مناطق ده گانه دانشگاه‌های سراسر کشور با اشاره به موافقت ستاد ملی کرونا با بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها برای از سر گیری آموزش حضوری دانشگاه‌ها خود را آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: با موافقت ستاد ملی کرونا و تاکید رئیس جمهور اولویت ما، از سرگیری کامل دانشگاه‌ها از اول نیمسال دوم تحصیلی و بهمن ماه است و در همین مسیر آماده دریافت پیشنهادات معاونان دانشجویی هستیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: در کنار ماموریت‌ها و وظایف موجود سازمان امور دانشجویان در نظر داریم متناسب با شرایط روز و تغییرات آموزش عالی در ایران و جهان، ماموریت‌های جدیدی را برای این سازمان تعریف کنیم و در این مسیر هم از همفکری معاونان دانشجویی استفاده خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: هم ساختار سازمان امور دانشجویان و هم ساختار معاونت‌های دانشجویی نیاز به بازنگری دارد و پیش نویس تغییرات جدید در گردهمایی معاونان دانشجویی در بهمن ماه جاری ارائه و نظر جمعی جامعه دانشگاهی اخذ خواهد شد.

رئیس سازمان امور دانشجویان رویکرد این سازمان را توجه به نظرات جمعی اعلام و تاکید کرد: همه معاونان دانشجویی و بویژه دبیران مناطق در یک ارتباط مستمر و ارگانیک به مسئولان سازمان مشورت بدهند.

در ادامه این جلسه، دبیران مناطق دانشجویی کشور دیدگاه‌های خود را برای از سرگیری دانشگاه‌ها مطرح کردند و مقرر شد نظرات و پیشنهادات خود را از همه دانشگاه‌ها گرفته تا در گردهمایی معاونین دانشجویی مطرح شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان رئیس سازمان امور دانشجویان سازمان امور دانشجویان معاونان دانشجویی ماموریت ها دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  امروز دانشجویان و اساتید دانشگاه خوارزمی همصدا با دانشجویان آزادی خواه جهان که دست به اعتراض علیه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی زده بودند با تجمع در دانشگاه، حمایت خود را از این جنبش ومردم مظلوم غزه اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • حمایت ها از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی ادامه دارد
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • استاندار : مردم سالاری جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • افول تشکل‌های دانشجویی، بدنه اجرایی کشور را تضعیف می‌کند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • لحظات دردناک تگزاس و نیویورک