Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از موتوراسپورت، مازراتی با تبدیل شدن به بخشی از گروه خودروسازی استلانتیس (Stellantis) در ابتدای سال ۲۰۲۱، قرار است یک نسخه الکتریکی از خودروی اسپورت MC20 خود را پیش از برنامه‌ریزی برای تولید انواع برقی با طیف کامل  عرضه کند.

این به دنبال برنامه‌های استلانتیس است که در سال ۲۰۲۱ ترسیم و متعهد شده تا ۳۰ میلیارد یورو تا پایان سال ۲۰۲۵ برای توسعه منافع خود در برق‌سازی سرمایه‌گذاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازراتی برای توسعه بیشتر محصولات خود در حوزه ورزش‌های موتوری، پیشرانه Gen3 را توسعه خواهد داد که پیشرانه‌ای با قدرت ۳۵۰ کیلووات (۴۷۰ اسب‌بخار) خواهد داشت.

دیوید گراسو، مدیرعامل مازراتی در این خصوص گفت: «نام تجاری مازراتی امروز به آینده بازمی‌گردد، به ریشه‌های مسابقه‌ای خود. من بسیار خوشحال و هیجان زده هستم که اعلام کنم مازراتی اولین برند ایتالیایی است که از سال ۲۰۲۳ و فصل نهم، به مسابقات قهرمانی فرمول E می‌پیوندد. هیچ راه بهتری برای شروع سال جدید نمی‌توانست چنین باشد.»

بیشتر بخوانید:

سونی آماده ورود به بازار جهانی خودروهای برقی است

آلخاندرو آگاگ، بنیانگذار و رئیس فرمول E (مسابقات اتومبیلرانی خودروهای برقی) هم می‌گوید: «این احتمالا یکی از بهترین روزها در تاریخ مسابقات قهرمانی ABB فرمول E خواهد بود. داشتن برندی به نماد مازراتی با میراث مسابقه‌ای.»

مازراتی در سال ۱۹۵۷ و پس از اینکه خوان مانوئل فانجو، پنجمین و آخرین عنوان فرمول یک خود را با 250F به دست آورد، به کار خود به عنوان یک تیم سازنده در مسابقات تک سرنشین پایان داد.

کد خبر 649307 برچسب‌ها خودرو - جهانی خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند اتومبیلرانی - فرمول یک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خودرو جهانی خودرو اتومبیلرانی فرمول یک فرمول E

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید

تجارت نیوز نوشت: اگر بخواهید خانه‌ای را که کمتر از یک‌سال خریده‌اید بفروشید، باید ۶۰ درصد از مابه‌التفاوت آن را مالیات دهید. اگر خودرو و طلا را هم بخواهید کمتر از یک سال بفروشید، باید ۳۰ درصد آن را خرج مالیات کنید. طرح مالیات از عایدی سرمایه در حال نهایی شدن است. پس از تصویب نهایی آن در مجلس، همه‌ی کسانی که مسکن، خودرو، طلا، سکه و ارز می‌خرند و در کمتر از یک سال می‌فروشند باید مالیات بدهند.

دیگر خبرها

  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • دو قانون جدید FIA برای فرمول یک
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • فرمول مالیات طلا، خودرو و مسکن را در این جدول ببینید
  • بازگشت ۴۹۷ واحد تولیدی استان مرکزی به چرخه تولید
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران