Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@14:14:06 GMT

خوزستان خواستار میزبانی رقابت‌های جام تختی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۱۱۴۴

خوزستان خواستار میزبانی رقابت‌های جام تختی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بنی تمیم با بیان اینکه گرفتن میزبانی‌ها برای ورزش خوزستان از چند بعد دارای اهمیت است، گفت: اول اینکه باعث شور و نشاط می‌شود و دوم اینکه باعث سر و سامان دادن به مجموعه‌های ورزشی استان خواهد شد. در نهایت این فرصت را هم ایجاد می‌کند که ورزشکاران استان از شرایط مهیا شده بهره مند شوند تا رسیدن به پیراهن تیم ملی برای آنها آسان‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این که اخذ میزبانی‌ها باعث ایجاد انگیزه در بین جوانان علاقه مند به رشته‌های مختلف خواهد شد.

وی تاکید کرد: با فدراسیون کشتی وارد مذاکره شده ایم و احتمال دارد میزبانی مسابقات جام تختی را که یک رویداد بین المللی است، در اهواز برعهده بگیریم. پیش از این هم برای ۲ سال در خوزستان میزبان این رقابت‌ها بودیم. در هر صورت در حال تلاش برای گرفتن میزبانی جام تختی هستیم.

کد خبر 5397230

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی جام تختی حمید بنی تمیم تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس حذف استقلال و پرسپولیس تيم مس رفسنجان سردار آزمون مهدی طارمی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر بسکتبال کشتی آزاد تکواندو وزارت ورزش و جوانان تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • پایان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی