Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:14:39 GMT

سایپا صادرکننده نمونه صنعت خودرو شد

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۱۵۵۸

سایپا صادرکننده نمونه صنعت خودرو شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، در آئین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران که با حضور استاندار تهران، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت، روسای اتاق های بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی کشور و استان تهران و جمعی از صادر کنندگان و فعالان این حوزه برگزار شد، گروه خودروسازی سایپا به عنوان صادرکننده نمونه معرفی و از عملکرد صادراتی این گروه خودروساز و مهندس سلیمانی، مدیرعامل گروه سایپا در راهبری این گروه خودروساز در حوزه صادرات با اهدای لوح و تندیس این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهمن حسین زاده، عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که در این مراسم حاضر شده و لوح و تندیس این جشنواره را به نمایندگی از مدیرعامل گروه دریافت کرد، در این خصوص گفت: این مراسم از بین ۴۹ شرکتی که در سال ۱۳۹۹ صادرات داشته‌اند برگزار شد و دبیرخانه این جشنواره بر اساس معیارهای تعیین شده ۱۱ شرکت را در رشته های مختلف حائز رتبه برتر در صادرات محصول معرفی کرد که گروه خودروسازی سایپا در حوزه خودروسازی موفق به کسب صادر کننده نمونه استان تهران شد.

حسین زاده افزود: سایپا در سال ۱۳۹۹ با وجود شرایط سختی که در کشور وجود داشت، با انجام اقدامات سازنده از قبیل افزایش تنوع سبد محصولات با توجه به اهداف تدوین شده در بازارهای صادراتی و بهبود کیفیت محصولات برای رقابت در بازارهای بین‌المللی توانست بخشی از تولیدات خود را به بازارهای هدف صادر و ارزآوری مناسبی برای چرخه اقتصادی خود و کشور فراهم سازد.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا تاکنون موفق به کسب ۲ عنوان صادرکننده ممتاز و ۷ عنوان صادرکننده نمونه در سطح ملی و ۳ عنوان صادرکننده نمونه استان تهران شده است و توانسته در حوزه صادرات محصول عملکرد بسیار چشمگیری داشته باشد.

حسین زاده گفت: شرکت سایپا به دلیل تلاش‌های مستمر و مؤثر در حفظ و گسترش صادرات خودروی کشور به عنوان صادرکننده نمونه استان تهران انتخاب شد و در این مراسم از زحمات مهندس سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز به دلیل راهبری این گروه خودروساز در شرایط سخت کشور تقدیر شد.

وی تاکید کرد: گروه سایپا به عنوان پرافتخارترین خودروساز ایران در زمینه صادرات، علی رغم شرایط سخت اقتصادی در بازارهای هدف صادراتی که بخشی از آن از پاندمی کرونا ناشی شده است در کنار شرایط اقتصادی در داخل کشور تلاش کرده صادرات را به عنوان امری استراتژیک در برنامه‌های خود حفظ کند.

کد خبر 5397093

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا صادرکنندگان نمونه صادرات خودرو کسب و کار گروه خودروسازی سایپا تعمیر لوازم خانگی تعمیرات موبایل کسب و کارهای اینترنتی محیط کسب و کار ایران گروه صنعتی ایران خودرو دکوراسیون منزل واحد صنعتی قیمت خودرو تعمیرات برقی ماشین آلات راهسازی تولید داخلی اسنپ عنوان صادرکننده نمونه گروه خودروسازی سایپا نمونه استان تهران گروه خودروساز مدیرعامل گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • قم قطب صنعت کفش ماشینی کشور
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024