Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باشگاه بارسلونا چند روز پیش اعلام کرد که فیلیپ کوتینیو با قراردادی قرضی تا پایان فصل راهی استون ویلا خواهد شد. این ستاره برزیلی که گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا لقب گرفت، پس از ۴ سال دوری از انگلیس، دوباره به فوتبال این کشور بازگشت. 

حالا بارسایی‌ها به دنبال یک جانشین برای کوتینیو هستند و سایت TNT برزیل در توییتر خود از تصمیم کاتالان‌ها برای خرید «اسکار» ستاره سابق تیم چلسی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکار هم اکنون ۳۰ سال سن دارد و در تیم شانگهای چین بازی می‌کند. 

البته وضعیت مالی آبی‌اناری‌ها، مذاکرات را با چینی‌ها دشوار می‌کند. بارسا در ابتدا باید برای تغییر ساختار قراردادها جهت وارد کردن نام فران تورس خرید جدید این باشگاه اقداماتی را انجام دهد. 

برچسب‌ها توییتر بارسلونا چلسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توییتر بارسلونا چلسی توییتر بارسلونا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول یک بار دیگر از پیروزی بازماند و با توقف مقابل وستهم عملا شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. دیگر بعید است قرمزها در رقابت با آرسنال و سیتی شانسی داشته باشند.

بازی یک حاشیه خیلی بزرگ هم داشت. درگیری لفظی شدید محمد صلاح ستاره مصری لیورپولی‌ها با سرمربی‌اش یورگن کلوپ در کنار زمین هنگام ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی همه توجهات را به خود جلب کرد. به طوری که هم‌تیمی‌اش داروین نونیز برای پایان دادن به آن مداخله کرد و مشخص نبود اگر دخالت داروین نبود کار به کجا می رسید.

در پایان بازی یورگن کلوپ به خبرنگاران گفت در مورد آن صحنه با صلاح حرف زده و دیگر چیزی برای گفتن ندارد. او اصرار داشت از نظر خودش همه چیز تمام شده اما صلاح پاسخی متفاوت داد.

ستاره مصری گفت: «اگه حرف زنم، اتیش به پا میشه.» اظهارنظری که مشخص می کند برای صلاح چیزی تمام نشده و نیمکت نشینی امروز او بی دلیل نبوده است. او مدتی است از فرم خودش دور شده و بعد از شکست از اورتون، امرور زمورد غضب کلوپ قرار گرفت. اوضاع بین او و مربی آلمانی کاملا بحرانی است.

دیگر خبرها

  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • پس زدن دست کلوپ: صلاح دعوا را شروع کرد!‏
  • خشم صلاح: اگه حرف بزنم، آتیش به پا میشه!