Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@09:54:52 GMT

تخفیفات ویژه لوکس ترین هتل های شیراز

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۱۵۷۰

تخفیفات ویژه لوکس ترین هتل های شیراز

شیراز شهر عشاق، ترانه‌سرایی و یکی از باشکوه‌ترین شهرهای تاریخی ایران است. شهری در دل استان فارس که مهد شاعران بزرگی مانند حافظ و سعدی بوده است. حتی این دو بزرگوار در شعرهای خود، شیراز را بی‌مثال معرفی نمودند. پس با اقامت در هتل های شیراز چند روزی را در این شهر جذاب و دیدنی سپری کنید.

شیراز آب و هوای مطبوعی دارد؛ پس در هر فصلی به شیراز سفر کنید شاهد یک نوع آب و هوا هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین فصل برای اقامت در شیراز بهار است که بوی خوش گل‌ها و شکوفه‌ها در شهر می‌پیچد. پیشنهاد می‌کنیم برای شناخت هتل های شیراز و امکانات آن، ادامه این مقاله جذاب را از دست ندهید.

قیمت هتل در شیراز چقدر است؟

قیمت هتل های شیراز با توجه به موقعیت مکانی و امکانات و نوع هتل بسیار متفاوت است. قیمت بهترین هتل های شیراز از حدود ۶۴۰ هزار تومان شروع می شود و تا حدود یک میلیون و هشتصد هزار تومان بالا می رود. البته شیراز هتل های ارزان تر هم دارد؛ قیمت هتل های ارزان شیراز از حدود ۵۰ هزار تومان شروع می شود و تا حدود ۱۰۰ هزار تومان بالا می رود. پس شما می توانید با هر بودجه ای که دارید به رزرو هتل در شیراز بپردازید. البته با رزرو هتل های شیراز به صورت آنلاین می توانید تخفیف هم بگیرید و سفری کم هزینه تر را تجربه کنید.

هتل بزرگ شیراز

هتل ۵ ستاره بزرگ با معماری شبیه به یک کشتی در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردید. این هتل با زیربنای ۴۰ هزار مترمربع در ۱۴ طبقه ساخته شده و یکی از هتل های لوکس شیراز است. هتل بزرگ چشم‌انداز خوبی به دروازه قرآن داشته و دارای ۱۵۸ واحد اقامتی است. این هتل زیبا دارای ۵ سالن پذیرایی در طبقه پنجم هتل بوده که هر کدام از آن‌ها با طراحی متفاوت و دکوراسیونی خاص آماده پذیرایی از میهمانان شما هستند.

در این تالارها و سالن‌های پذیرایی می‌توانید انواع مراسم‌ها مانند: همایش‌ها، مراسم عقد و عروسی و کنفرانس‌ها را برگزار کنید. هتل بزرگ شیراز امکانات اقامتی و رفاهی خوبی دارد که نظیر آن‌ها سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت، آسانسور، صندوق امانات، فوتبال دستی، بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر، رستوران ایرانی، کافی شاپ، گیم نت، رستوران ایتالیایی، مرکز تجاری، پارکینگ و رستوران گردان است. از دیگر مزایای هتل بزرگ شیراز مجاورت با دروازه قران است. همچنین این هتل با ارگ کریم ‌خانی، بازار وکیل، باغ جهان‌ نما، آرامگاه حافظ و سعدی فاصله اندکی دارد.

امکانات اتاق های هتل بزرگ شیراز چگونه است؟

اتاق های هتل شیراز بسیار لوکس و دلپذیر بوده و برخی از آن ها دارای تلویزیون LCD، مینی بار، مبلمان، کمد، آباژور، صندوق امانات و امکانات دیگر هستند. بیشتر اتاق های این هتل نمای زیبایی از شهر را مقابل چشمان میهمانان می گسترانند و با طراحی چشم نواز خود آن ها را به آرامش دعوت می کنند. اتاق های هتل بزرگ شیراز شامل اتاق دبل و توئین، فولبرد و سوئیت چهار نفره هستند.

برای رزرو هتل لوکس بزرگ شیراز با ۲۲% تخفیف روی لینک زیر کلیک کنید.

https://www.iranhotelonline.com/shiraz-hotels/هتل-بزرگ/

هتل چمران شیراز

برای رزرو هتل در شیراز یکی از بهترین انتخاب‌ها، هتل چمران است. این هتل در ۳۰ طبقه ساخته شده و جزو آسمان‌خراش‌های شهر شیراز قلمداد می‌شود. هتلی لوکس و زیبا که مشرف به قصرالدشت و باغ‌های سرسبز اطرافش است. باید اشاره کرد هتل چمران در بهار سال ۱۳۸۹ افتتاح گردیده و دارای ۲۵۰ باب اتاق و سوئیت است.

اتاق‌ های هتل چمران شیراز

واحدهای اقامتی هتل چمران یک تخته، دو تخته و سوئیت دو تخته هستند. امکاناتی که در اتاق‌های این هتل می‌بینید شامل تلویزیون، تلفن، یخچال، اینترنت، پاور سوئیچ، تهویه مطبوع و چشم‌انداز عالی است. متراژ اتاق‌های هتل چمران شیراز ۱۴ متر بوده و اغلب سوئیت‌های آن ۲۸ مترمربع است. برای سفرهای خانوادگی سوئیت دو نفره با قابلیت اضافه کردن دو سرویس، بهترین انتخاب است. قیمت هتل های شیراز نسبت به موقعیت مکانی، امکانات و خدماتی که دارند، متفاوت است. هتل چمران نیز با توجه به امکانات رفاهی و تفریحی خوب و موقعیت مکانی ایده‌آلش، قیمت منصفانه‌ای را ارائه می‌دهد.

امکانات هتل چمران شیراز

از امکانات ویژه این هتل می‌توان به پارکینگ با ظرفیت ۴۰ خودرو، انواع رستوران‌های سنتی، ایتالیایی، فست فودی، انواع ماساژ با ماهی‌های زنده برای لایه برداری و پاکسازی پوست، مرکز بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان، فست فود، اجاره ماشین، سالن همایش، سالن جلسات، سالن زیبایی، سالن بدن‌سازی، استخر، بیلیارد، سونا، جکوزی، گیم نت، حمام مغربی، فضای سبز، آنتن مرکزی، آسانسور و صندوق امانات اشاره نمود.

هتل زندیه شیراز

یکی از بهترین هتل های شیراز، هتل زندیه است که در سال ۱۳۹۴ تأسیس گردید. این هتل در قلب شهر شیراز قرار گرفته و دارای ۷۲ واحد اقامتی است. با این اوصاف هتل زندیه شیراز دسترسی خوبی به اماکن تاریخی و جاهای دیدنی این شهر دارد؛ چراکه در مرکز شهر شیراز قرار گرفته است. هتل زندیه دارای بهترین امکانات رفاهی است که نمونه آن‌ها تالارهای چندمنظوره، جکوزی، سونا، استخر، حمام سنتی، چایخانه، رستوران سنتی، روم سرویس، پارکینگ، صندوق امانات، کافی شاپ، مرکز تجاری، باشگاه بدن‌سازی و اینترنت پرسرعت و رایگان است.

اتاق ‌های هتل زندیه شیراز

هتل زندیه اقامتگاهی عالی برای ماه عسل است و بهترین اتاق‌ها را در اختیار تازه عروس و دامادها قرار می‌دهد. سوئیت ماه عسل این هتل بسیار شیک و مدرن بوده و با گل‌های زیبایی تزیین می‌شود. از دیگر واحدهای اقامتی هتل زندیه، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته معمولی، سوئیت بیزینس و سوئیت زندیه است. تمامی این اتاق‌ها زیبا و شکیل بوده و دارای بهترین امکانات مانند میز و صندلی‌، میز کار، تخت‌های راحتی، مبلمان زیبا، کمد دیواری، پرده‌های مجلل، تلفن و تلویزیون هستند.

حرف آخر

اگر به دنبال قیمت هتل در شیراز هستید باید بدانید که هتل های مختلفی در شیراز بوده و هر کدام از آنها با توجه به امکانات رفاهی، سال ساخت، امتیاز مسافران، خدمات ویژه یا معمولی و... قیمت‌هایی را ارائه می‌دهند. شما ابتدا باید بودجه خود را در نظر گرفته؛ سپس وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. در این وب سایت قیمت هتل های شیراز را مشاهده نموده و به صورت آنلاین یکی از آنها را رزرو نمایید. گذشته از این با ورود به وب سایت ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) می‌توانید تصاویر تمام هتل های شیراز را ببینید و مطابق با سلیقه خود، یکی از آنها را برای اقامت انتخاب کنید.

اطلاعات تماس ایران هتل آنلاین

شماره تماس: ۰۵۱۹۱۰۰۵۱۰۵

کد پستی: ۷۹۴۱۸۹۷۲۸۵

آدرس دفتر کیش: جزیره کیش، مجتمع گنجینه ۲، طبقه اول، واحد ۲۱

کد خبر 1591458

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: هتل چمران شیراز هتل بزرگ شیراز هتل های شیراز صندوق امانات هتل در شیراز قیمت هتل اتاق های هتل هزار تومان هتل زندیه رزرو هتل دو تخته اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت

فیلم‌های روی پرده‌ در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز در روز یکشنبه، نهم اردیبهشت معرفی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فیلم‌های مست عشق، تمساح خونی، پرویزخان، نوروز، ایلیا جست‌وجوی قهرمان، نویسنده مرده است، آسمان غرب، پدران، روشن، بی بدن، قوی دل، آپاراتچی و سال گربه در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و اهواز امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ اکران می‌شود که جدول برنامه و ساعت پخش آن‌ها به شرح زیر است:

تهران:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما مگامال
مست عشق

۱۲:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۸:۰۰، ۱۹:۰۰، ۱۹:۱۵، ۲۰:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۱:۱۵، ۲۲:۰۰، ۲۲:۵۰، ۲۳:۳۰

۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۵:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۱۵، ۱۹:۳۰، ۲۰:۱۵، ۲۱:۲۰، ۲۲:۱۵، ۲۳:۱۰ ۸۰۰۰۰ و ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۸:۳۰

۸۰۰۰۰

نوروز ۱۶:۳۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۲۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۴:۳۰، ۲۲:۰۰ ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
آسمان غرب

۱۲:۳۰،۲۰:۰۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰

سال گربه ۱۲:۰۰، ۱۳:۵۰، ۱۵:۴۵، ۱۷:۴۵، ۱۹:۴۵، ۲۱:۴۰، ۲۳:۳۰ ۴۰۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰
پردیس سینمایی ایران مال
مست عشق ۱۱:۴۰، ۱۲:۰۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۴:۱۰، ۱۴:۵۰، ۱۵:۲۵، ۱۶:۵۰، ۱۷:۱۵، ۱۶:۱۰، ۱۶:۲۰، ۱۷:۲۰، ۱۸:۳۰، ۱۸:۲۰، ۱۸:۵۵، ۱۹:۱۵، ۱۹:۲۰، ۲۰:۳۰، ۲۰:۴۰، ۲۱:۰۰، ۲۱:۱۵، ۲۱:۲۵، ۲۱:۳۰، ۲۲:۴۰، ۲۳:۰۰، ۲۳:۰۵، ۲۳:۱۰، ۲۳:۲۰ ۸۰۰۰۰ و ۲۰۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۴۰، ۱۲:۳۰، ۱۳:۴۰، ۱۴:۴۰، ۱۵:۴۵، ۱۶:۴۵، ۱۷:۵۰، ۱۸:۵۰، ۲۰:۰۰، ۲۰:۵۵، ۲۲:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
نوروز ۱۵:۳۵ ۸۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۴:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۱:۴۰، ۱۳:۴۵، ۱۶:۰۰، ۱۸:۱۰، ۲۰:۲۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۴۰، ۱۲:۱۰، ۱۳:۱۰، ۱۴:۱۰، ۱۵:۱۰، ۱۶:۱۵، ۱۷:۱۵، ۱۸:۲۰، ۱۹:۲۰، ۲۰:۲۵، ۲۱:۲۰، ۲۲:۳۰، ۲۳:۱۰ ۸۰۰۰۰
سینما فرهنگ تهران
مست عشق ۱۰:۴۵، ۱۲:۴۵، ۱۶:۱۵، ۱۹:۰۰، ۲۲:۰۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۱:۰۰، ۱۳:۰۰، ۱۵:۰۰، ۱۷:۰۰، ۱۹:۴۵، ۲۱:۰۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
بی بدن ۱۲:۳۰، ۱۹:۳۰، ۲۳:۱۵ ۸۰۰۰۰
آپاراتچی ۱۴:۳۰، ۱۷:۴۵ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۰۰، ۱۴:۳۰، ۱۸:۰۰، ۲۱:۳۰ ۸۰۰۰۰
همسایه شما، زهره ۱۶:۱۰ ۸۰۰۰۰

مشهد:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
پردیس سینمایی هویزه
مست عشق ۱۰:۴۵، ۱۲:۴۵، ۱۴:۴۵، ۱۷:۰۰، ۱۹:۰۰، ۲۱:۰۰، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی

۱۰:۳۰، ۱۲:۳۰، ۱۴:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۳۰، ۱۹:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۳۰

۸۰۰۰۰
نوروز

۱۰:۱۵، ۱۷:۱۵، ۲۱:۱۵

۸۰۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۰:۰۰، ۱۳:۳۰، ۱۷:۳۰، ۲۱:۳۰

۸۰۰۰۰
بی بدن

۱۰:۰۰، ۱۲:۰۰، ۱۴:۰۰، ۱۶:۰۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰

۸۰۰۰۰
آپاراتچی

۱۲:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۶:۱۵، ۱۸:۱۵، ۲۰:۱۵، ۲۲:۱۵

۸۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۱:۳۰، ۱۵:۳۰، ۱۹:۱۵، ۲۳:۰۰ ۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۱:۱۵، ۱۳:۱۵، ۱۵:۱۵، ۱۸:۴۵، ۲۰:۴۵، ۲۲:۴۵ ۸۰۰۰۰
شیراز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
هنر شهر آفتاب
مست عشق ۱۶:۰۰، ۱۷:۳۰، ۱۸:۴۰، ۲۰:۲۰، ۲۱:۱۰، ۲۲:۳۰ ۸۰۰۰۰
تمساح خونی

۱۵:۲۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۱۰، ۱۹:۴۰، ۲۰:۵۰، ۲۲:۰۰، ۲۳:۰۰

۸۰۰۰۰

ایلیا جست‌وجوی قهرمان

۱۸:۴۰ ۶۰۰۰۰
نوروز ۱۵:۰۰ ۳۰۰۰۰
آپاراتچی ۲۰:۲۰ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۶:۴۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن

۱۶:۵۰، ۱۹:۰۰، ۲۳:۲۰

۸۰۰۰۰
سال گربه ۱۵:۰۰، ۱۷:۱۰، ۱۹:۱۰، ۲۱:۱۰، ۲۳:۲۰

۴۰۰۰۰ و ۸۰۰۰۰

پرویز خان ۲۲:۲۰ ۶۰۰۰۰

اهواز:
نام فیلم سانس‌ها قیمت بلیت (تومان)
سینما اکسین
مست عشق ۱۰:۰۰، ۱۶:۳۰، ۱۸:۰۰، ۲۰:۰۰، ۲۲:۰۰ ۶۰۰۰۰
تمساح خونی ۱۲:۰۰، ۱۶:۴۵، ۱۸:۴۵، ۲۲:۳۰ ۶۰۰۰۰
بی بدن ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰، ۲۲:۴۵ ۶۰۰۰۰
سال گربه

۱۶:۰۰، ۲۰:۴۵

۶۰۰۰۰
نوروز ۱۶:۱۵، ۱۴:۱۵، ۱۸:۱۵ ۶۰۰۰۰
آسمان غرب ۱۴:۰۰، ۲۲:۱۵ ۶۰۰۰۰
ایلیا جست‌وجوی قهرمان ۱۰:۱۵، ۱۲:۱۵، ۲۰:۱۵ ۶۰۰۰۰
کد خبر 748441

دیگر خبرها

  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۹ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟