Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@19:09:09 GMT

۴۲ واحد تولیدی همدان به چرخه تولید بازگشتند

تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۰۱۵۹۲

۴۲ واحد تولیدی همدان به چرخه تولید بازگشتند

گروه استان‌ها ـ استاندار همدان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رفع موانع تولید گفت: ۴۲ واحد تولید هندان به چرخه تولید برگشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان‌، علی رضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل استان اظهار داشت:  42 واحد تولیدی راکد در استان به چرخه تولید برگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  واحدهای تولیدی که بر پایه مدیریت و مبنای علمی اداره می‌شوند کمتر دچار مشکل می‌شوند افزود:  واحدهای تولیدی هستند که با وجود تحریم‌ها و شرایط کرونایی همچنان فعال‌اند.

استاندار همدان با اعلام اینکه 149 واحد تولیدی راکد در استان وجود دارندکه تلاش می‌شود به چرخ تولید برگردند عنوان کرد: تجربه مدیریت عملی و جهادی واحدهای تولیدی که در دوران تحریم و کرونا موفق عمل‌ کرده‌اند به اشتراک گذاشته شود

وی با بررسی مسائل و موانع دو واحد تولیدی مزرعه تکثیر و پرورش ماهیان سردابی قزل دانش و، واحدهای راکد شهرک‌های صنعتی، ادامه داد: مزرعه تکثیر و پرورش ماهیان سردابی قزل‌دانش، یکی از واحدهای راهبردی و استراتژی کشور در شهرستان نهاوند است، و با بیش از 200‌میلیون تخم ماهی در سال، تقریبا 25 درصد نیاز کشور را برآورده می‌کند.

این مقام مسئول مطرح کرد: مجموعه واحدهایی که بر مبنای دانش مدیریت حرکت می‌کنند، در شرایط کرونایی و تحریم کمتر دچار مشکل می‌شوند؛ زیرا، واحدهایی هستند که در حال حاضر، با تمام توان فعال‌اند. 

وی توضیح داد: راه‌اندازی واحدهای راکد شهرک‌ها در سطح استان همچون واحدهای تحت تملک بانک‌ و یا واحدهایی که دچار کمبود مواد اولیه و تجهیزات شده‌اند، از برنامه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوده و پس از بررسی، پیگیری خواهند شد. 

قاسمی فرزاد بیان کرد: در حال حاضر، 33 واحد تولیدی در سطح شهرک‌ها و نواحی آن در استان، تحت تملک بانک هستند که تلاش می‌شود مشکلات و مسائل آن‌ها در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، حل شود. 

وی گفت: طبق آخرین آمار شرکت شهرک‌ها، 1146 واحد صنعتی در استان وجود دارند که 149 واحد از آن‌ها راکد است، تلاش شود با بازگرداندن آن‌ها به چرخه تولید، هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

استاندار همدان  توضیح داد: واحدهای تولیدی راکد به دلایل مختلفی از حالت توازن خارج شده‌اند؛ اما این نباید نافی تلاش مدیران مربوطه در جهت حمایت و مانع‌زدایی از آن‌ها  باشد.  

وی با بیان اینکه بی‌شک، نقش مدیریت در موفقیت یا عدم موفقیت واحدهای تولیدی در شرایط تحریم و کرونا قابل انکار نیست اظهار داشت: نمی‌توان به تولیدکننده‌ها، امید واهی داد؛ بلکه باید از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت و تقویت آن‌ها استفاده کرد.

وی افزود:  780 طرح در شهرک‌های صنعتی استان در حال احداث هستند که با راه‌اندازی آن‌ها، بخش چشم‌گیری از  اشتغال و بیکاری جوانان در استان رفع خواهد شد.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید حامی صنعتگران استان همدان استاستاندار قزوین: از ظرفیت‌های ستاد تسهیل برای حل مشکلات ناحیه صنعتی آوج استفاده می‌شوداستاندار سمنان: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌ها تشکیل می‌شودسامانه «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» در گیلان راه‌اندازی شد

این مقام مسئول عنوان کرد:  شرکت شهر‌ک‌های صنعتی باید الگوی مدیریتی مجموعه‌های تولیدی موفق و رو‌‌ به‌پیشرفت را نشر دهد.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی چرخه تولید واحد تولیدی واحد تولید شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۰۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • روند سرمایه‌گذاری در سیستان‌وبلوچستان تسهیل شود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری